Dit spel is bij voorbaat al een triumph Kan niet wachten, wat mij betreft de game waar ik het meest naar uit kijk.
Woow, Super vet. Zeker een dag 1 koop. You tested, I tested. You killed me, I.. oh wait Hopelijk zit er ook een soort level builder bij!
Ziet er prachtig uit! dit is toch wel de nummer 1 puzzel game aller tijden. Oh en in de startpost staat de PS3 er nog niet bij
In de startpost staat nog wel meer niet. Hoe durf ik! Alles op zijn tijd... Wordt hier iig ook een day-1 aankoop!
wow het ziet er ook gewoon super gaaf uit! En dat hele verlaten/verwoeste thema vind ik ook geweldig! Ik ben nu wel bijzonder nieuwsgierig naar het 'idee/verhaal' van de game. Mocht die aanwezig zijn dan
Awesome puzzel game + Humor . And there is cake indeed!. Wel beetje raar dat je zelf niet wordt opgezogen door die zuig portals.
Echt bizar goeie physics zeg. Hoe die muur werd opgezogen en dat verf spul zich verspreid. En die puzzels zien er ook weer heerlijk uit.
Word zeker een insta-buy. Ik ben ook blij dat het een full game is, en dus ook vele malen groter is dan deel 1. Ik hoop dat ze ook dingen zoals een levelbuilder er in stoppen, dan krijg je weer gruwelijke creaties!
Koop deel 1, is deze week in de aanbieding op XBL. En je weet meteen waarom er buzz is voor deze game..