vandaag aan het spel begonnen en vind hem echt meesterlijk. De sfeer is echt ontzettend goed neergezet. Het is meer dan Portal 1, maar heeft nog wel dat heerlijke lege en minimalistische gevoel.. De puzzels vermaak ik me weer prima mee, maar heb alleen nog maar blauw, dus moet nog flink op stoom komen. Leuk zo'n verjaardagscadeautje VOOR mijn zoon
Ik vond hem ook echt geweldig. Beste storytelling in een game in jaren. Het script is echt geweldig , de puzzels en gameplay zijn maar bonus En je moet natuurlijk wel met je zoon de co-op gaan spelen , je gaat je kapot lachen
totdat ik bij Repulsion gel kwam...gatverdamme het spel voor mij in 1x naar een dikke onvoldoende. Reden ik word knetterberoerd van al dat gestuiter, motion sickness en volgens mijn zoon komt het nog heel veel voor. Fak
Heb La Noire geruild voor deze game, binnenkort maar eens kijken wat voor vaag spel dit is. Heb nooit portal gespeeld maar la noire von ik echt geen zak aan. Denk dat het een goede ruil is geweest
Eindelijk! \o/ 1.37 GB edit: Ah, nu ook te vinden op de site. http://marketplace.xbox.com/nl-nl/P...-content/f3f6d854-549c-4f98-bb65-ed4e0731d688
Zijn er meer mensen die problemen hebben met downlaoden? Bij mij download hij heel de tijd een paar seconden om daarna ineens te stoppen. Na een tijdje hervat hij de download, maar steeds maar voor een paar seconden. Het rare is dat de xboxlive verbinding wel constant in stant blijft. EDIT: Probleem is al opgelost. Blijkbaar download hij de DLC niet als je ingame bent. Hij is nu binnen dus ben benieuwd!
Hoe teh fuck doet ie dat? Ik bedoel, zo moeilijk is het op zich niet. Het gaat niet zo snel dat je niet kunt volgen hoe, wat en waar. Maar bij de eerste simpele stap gaat het bij mij al mis. Zodra ik in die oranje portal stap en door de blauwe val, kom ik gewoon totaal naast die oranje neer.. Zijn de physics in de PC versie soms anders?.. Ja, dat moet het zijn! Zo ver ik zie doet ie daar toch niks speciaals?
En even over het einde van P2 Spoiler Bovenstaande scene zou perfect zijn om Portal 3 mee te openen. Dat Chell dus helemaal niet ontsnapt zoals we dachten op het einde, maar dat ze in een dergelijke ruimte was gedumpt.
volgens mij zijn pc physics wel anders,.. heb meer filmpjes gezien dat ze met die cube aan het gooien zijn,.. dan kan echt niet in console versie,.. Maar 100% weet ik het ook niet,.. ben consolegamer \o/
Zou wel tof zijn. Hoop sowieso dat er nog een deel 3 komt. Weinig games zo mee vermaakt als deze (of deel 1).
Nee hoor, zelfde physics engine, geen gebruik van PhysX met GPGPU ofzo. Source heeft altijd Havok gebruikt.
moest even zoeken, maar probeer dit maar eens te doen met je cube op een console versie; http://www.youtube.com/watch?v=UjApKHyEGTc&feature=player_embedded
Dit heeft te maken met dat de muis veel preciezer en sneller is dan een controller, niet zozeer met de physics.