1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Portal 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 mrt 2010.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Want dis game _O_ Wordt het een retailgame of XBLA?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Retail

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is de komkommertijd voor games. Dus hier dan maar een plaatje van het doosje:
    Co-op lijken ze toch erg belangrijk te vinden.

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Asum. :)

En sinds wanneer is Kerst de komkommertijd? 8)

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Voor gamesnieuwtjes? Altijd al geweest. :p Ik zie iig rond deze tijd nooit echt interessante dingen meer voorbij komen.
    Op sommige nieuwssites gaan ze rond deze tijd ook gewoon op vakantie omdat er toch geen interessante dingen meer gaan gebeuren. :+

edit: Zelfs op XBW lijkt het de laatste tijd (december) stiller te zijn. :9

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [yt]UgLgm_TN1gE[/yt]

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het valt me pas in dat filmpje op, maar wat is die game mooi geworden :eek:.

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er inderdaad goed uit ja,zelf ben ik geen fan van deze game.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Portal 2 on PS3 features cross-platform chat, multiplayer and a free Steam copy

Valve's announced that the PS3 version of Portal 2 will be quite chummy with its PC and Mac cousins come April 20, revealing full cross-platform compatibility: PS3 users can chat with Steam users, play multiplayer with them and even partake in cloud-based storage. The disparity between the PS3 and PC/Mac versions appears to be about non-existent now.

Additionally, those who pick up the PS3 game are ensured a free voucher for the Steam Play version of the game, should they link their PSN and Steam accounts. "We hope to expand upon the foundation being laid in Portal 2 with more Steam features and functionality in DLC and future content releases," said Valve's Gabe Newell.

Pff, multiplatform games met platform exclusive extra's zijn evil. :mad:

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ligt niet (geheel) aan Valve denk ik. Ligt waarschijnlijk eerder aan het feit dat MS XBL gesloten wil houden, zie maar naar Unreal Tournament 3 en al de extra (user)content die de 360 versie gewoon daarom is misgelopen.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wel awesome dat je gewoon een steam versie er gratis bij krijgt

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wil gewoon die gratis Steam versie. :mad: Die verdere cross platform zooi maakt me niks uit.

De PS3 versie van Dead Space 2 krijgt ook al gratis DS Extraction, en de 360 niet. =(

EA <3 PS3

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Leuk dat je multiplayer kan spelen tegen PC users, maar met hun muis-toetsenbord combo maken ze je toch finaal in. (Ja, ik weet dat je ook met muis-toetsenbord kan spelen op de PS3, maar het is een console for gods sake, dus niemand gaat dat doen) :+

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Portal 2 heeft toch geen competitieve modes? Of zit ik nou verkeerd? :+

Waarom wil je de gratis Steam versie? Echt gratis is het toch niet aangezien je de game al gekocht moet hebben voor de PS3 (welke duurder gaat zijn de Steam/pc versie). Als je echt de Steam versie koop je gewoon enkel de Steam versie. Dan heb je je Steam versie en heb je geld bespaard... win-win, niet?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Klopt. Competitive multiplayer ging niet door omdat het te chaotisch zou zijn (oid. ze kregen het iig niet leuk/goed genoeg)
    Co-op is de enige MP wat je in deze game zult vinden.

En ik wil gewoon alles wat gratis is. :+ Ondanks dat ik Portal had uitgespeeld op de 360 heb ik em nu ook op Steam.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Geen idee, heb de game niet gevolgd, maar ik zie multiplayer met pc users staan.
    En die stomme extras hoef ik toch niet, zolang EA maar ME2 uitbrengt. :cool:

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De voornaamste reden dat ik denk ik voor de PS3 versie ga is niet de cross platform chat of de gratis steam versie maar het feit dat ik hoop dat deze verregaande integratie betekend dat Valve op de PS3 ook alle updates gaat brengen die ze voor de PC gaan uitbrengen.

Het is gewoon genant dat we op de 360 nog steeds de basic versie van TF2 hebben terwijl de PC versie ongehoord veel gratis updates en content erbij heeft gekregen.

18. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt een van de games die ik bij de release ga kopen :D

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, maar het zal moeilijk worden om Still Alive te overtreffen.

20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Duh, het eind van portal heeft 5 miljoen views door het zo superawesome muziekje 8)

[yt]Y6ljFaKRTrI[/yt]

:lol:

Deel Deze Pagina