Ik denk dat ze dat zelf ook wel weten hoor. Daarom hebben ze Jonathan Coulton gevraagd opnieuw wat te maken voor Portal 2.
Nog een reden om voor de PS3 versie te gaan denk ik. Ik vertrouw er niet op dat de 360 die user made content even snel krijgt als de PC/PS3
Echt een leuke lijst weer, voor meer dan de helft zul je waarschijnlijk een achievement guide nodig hebben want anders heb je gewoon geen flauw idee wat je ervoor moet doen.
Die van 75 g vind ik best wel raar... een hele hoop mensen zullen die niet kunnen halen! Of anders gezegd de helft van de mensen zullen die niet kunnen halen Of heb ik het mis?
Die laatste is vast niet in-engine. Maar boeien, het word vast briljant. Maar ben wel in dubio over welke versie ik moet halen. Wil wel co-op spelen dus dan neig ik naar de 360 met goed gevulde friendslist maar steam support op PS3 lijkt me ook tof. Vooral omdat Valve dan volgens mij rechstreeks de updates kan pushen
Ik ga 'm op PC halen. Valve / Source engine games komen het best tot z'n recht op de PC imo. bestuurt veel lekkerder dan op de xbox.
Stelletje barbaren! Homefront zit bijna op deel 2 en een game als dit nog maar op de 7e pagina? Dan maar dit:
Mja, dat weet ik wel, maar ook voor de release kreeg ie meer aandacht. Het is gewoon jammer dat de zoveelste CoD kloon nog steeds meer aandacht krijgt dan games als dit.
Tja, zal je alleen maar meer zien denk ik. Een game als LA Noire die op sommige aspecten iets geheel nieuws doet heeft ook nog niet eens 300 reacties. Maar een topic over het ruilen van kaartjes in FIFA of de zoveelste kut shooter vliegen de grond uit. Overigens doet Portal mezelf helemaal niks, eerste post hier.
Ik ben ook zeer enthousiast over deze game en ik ga hem daarom ook de dag dat hij uitkomt kopen Alleen ben ik wel benieuwd hoe lang de SP gaat duren!!!!!!
Al heb ik me erg vermaakt met deel 1, ik weet niet.. het spreekt me op het moment niet echt aan, al zal ik hem zeker kopen, maar niet gelijk