Krijg nu ineens erg veel zin in. Hopelijk met een weekje binnen van thehut. Waar hij nog goedkoop te preorderen is tot 20 april. (zavvi ook)
Voor de mensen die de PS3 versie kopen wordt hier wat over de gratis PC versie uitgelegd: Tsja, hoeveel extra's ze er ook in proppen, 360 > PS3.
Ik twijfel nog, ik baal er nog van dat we op de 360 al die enorm vette TF2 updates nooit gekregen hebben En ik verwacht dat door steamworks de PS3 versie wel alle mogelijke updates gaat krijgen
Friends list om mee te co-oppen, Achievements > Trophies, performance van Source engine spellen tot nu op 360 > performance op PS3 vind t echt lastig kiezen, zonder steamworks was ik zeker voor de 360 versie gegaan maar ik denk dat ik nu wacht op reviews. Tenzij hij voor die tijd al in de winkel ligt, dan gooi ik wel een muntje op ofzo
De Controller. edit: En die dingen wat Delphiki noemt. En ik bedoel er ook niet mee te zeggen dat de 360 versie beter is, maar dat ik hoe dan ook die versie ga kopen. Ik game nou eenmaal veel liever op de 360 dan de PS3. De PS3 is zo een klinisch, doods apparaat.
Voor de controllers heb je tegenwoordig ook converters he, die neem ik altijd mee als ik een potje ga gamen bij iemand met een ps3.
Nah, dat is het me niet waard. Zó kut is ie nou ook weer niet, en daar gebruik ik em ook niet vaak genoeg voor.
Hoe bedoel je? Er was wel degelijk cake! http://www.youtube.com/watch?v=RthZgszykLs check maar @ 0:36
Er gaan al een paar dagen geruchten rond dat Portal 2 vervroegd zou releasen: Zul je zien dat het óf alleen in de US is óf alleen voor Steam. Kom op Valve, waarom is mijn geld je minder waard dan die van PC gebruikers? (jaja, Steam is ook van Valve)