Deze vind ik wel speciaal, vooral de tweede is erg vet. Ik zie het al helemaal voor me, met ingebouwde HD recorder en shit
Ik vind eigenlijk alle ontwerpen tot nu toe een beetje debiel er uit zien ze lijken op speelgoed. K vind de vorm van een hi-fi component een stuk strakker
ik hoop dat hij nu een keer plat van de bovenkant is.. zodat je nog een dvdspeler erop kan zetten ofzo.. dat zou wel ergonomisch zijn..
zo heb ik hem ook binnegekregen . Xbox 2 zal vast wel een vet ontwerp krijgen, die jullie posten zijn zelfs al vet .
Waarom maken ze niet een soort xbox 1 maar dan platter die je onder je xbox 1 kan klikken zeg maar en dat ie dan gebruik van de hdd van de xbox 1 kan maken etc Dat zou wel cool zijn
Ik weet niet hoe lang mijn vertrouwde groene doos nog mee moet gaan, maar daar ga ik geen geld op zetten iig. Liever gewoon een kast die op een DVD speler lijkt. Lekker plat, standaard breedte en diepte zodat hij overal bij past. Kleur maakt me niet uit, maar het meest voor de hand liggende is dan toch zilver (wit met groen zou zeker stoerrrrr zijn ja) Mij lijkt het echt briljant als de xbox een meer prominente rol gaat spelen in de home-media-entertainment-ongein. Hij moet dus gewoon in het netwerk worden opgenomen zodat muziek en film gewoon via het netwerk op de xbox kan worden afgespeeld. Een harddisk recorder is in deze rol eigenlijk onmisbaar Helaas blijft het wat dat betreft alleen bij dromen. MS zal het risico van modden natuurlijk zoveel mogelijk uit de weg gaan. Hierdoor geen home entertainment systeem dat gelijkwaardig in het netwerk opgenomen wordt. Hierdoor ook géén harddisk in xbox2
Ze zouden een internationale wedstrijd moeten houden. Het mooiste design wordt de nieuwe xbox 2 en je krijgt hem natuurlijk als eerste.
Ze kunnen misschien ook eens hier kunnen kijken naar wat plaatjes van modded xboxen (van de buitenkant dan he). Of gewoon ff googlen. Misschien dat ze daar wat ideeën opdoen.