Maakt toch niet zoveel uit? Want we hebben al een hele tijd een 3 in 1 pakket (tv,telefonie en internet) van UPC en dat is altijd goed bevallen dus pa was toch niet van plan om over te stappen.
Dat klopt, maar 1½ week geleden zijn we naar Alles-in-1 plus gegaan, maar volgens mij is dat niet gefixt binnen de 48uur die ze beloven.
Ik heb bij Ziggo geen contact meer , kan elke maand van abonnement veranderen of opzeggen !! Bij mij duurde de overstapt van Plus naar Extra 1 week. Heb je de modem al een keer opnieuw opgestart ??
Volgens mij ligt het probleem bij de nieuwe UBEE modems waar momenteel ERG veel problemen mee zijn (waar Ziggo verder ook weinig aan kan doen). Dit topic op GoT staat er bijv. vol mee http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1384077. Ze willen eerst die huidige problemen fixen voor ze weer verder gaan met nieuwe modems verspreiden, daarom gaan de AiE Plus gebruikers naar 22/4 ipv 30/4
Ik weet niet wat Ziggo allemaal aan het doen is, maar ik hoor hier 30/3 te halen en de laatste paar dagen kom ik niet hoger dan dit: P.s. Ik lees overal dat men een nieuw modem krijgt? Ik heb hier nog gewoon het Motorola modem, verder heb ik het Alles in 1 Plus abonnement.
Wat een waardeloze klantenservice is het toch.. Gebeld,eerste keer werd de verbinding verbroken, 2de keer zei die vrouw dat we het opnieuw moesten aanvragen, maar daarvoor moest je blijkbaar een ander nummer induwen in het servicemenu.. die keer daarna zegt die vent dat ons abbonement eerst geannuleerd moet worden voordat we ons abbonement moeten veranderen. Dan krijgen we een nieuw digitaal kastje en modem dat duurde minimaal 1½ e maand.. "Overstappen naar een ander abbonement, Gemakkelijk en snel, wanneer jij dat wilt"
Ik heb sinds gisteren een UBEE modem met Alles-in-1 Plus, maar volgens mij haal ik de snelheid lang niet. Ook doet speedtest.net bij mij extreem raar. Bij de download test blijft hij bijna de hele download rond de 4/5 mbit en op het eind knalt hij ineens door naar 50-75 Mbit Poging 1: Poging 2: Poging 3 met een andere server: Weet iemand hoe het komt dat speedtest.net zulke rare resultaten geeft? Bij speedtest.ziggo.nl heb ik trouwens hetzelfde probleem.
ja maar dat zou nu al 30 Mbit moeten zijn in utrecht. Maar ik weet de reden van de vage resultaten al. kaspersky zat ermee te klooien. ik haal nu 12 Mbit, wat alsnog veel te laag is.