Ik moet er niet aan denken dat ik moet gaan overstappen op UPC of Ziggo oid... Genoeg klachten overal gelezen.
Ziggo is als alles is aangesloten helemaal niet erg, totdat je de klantenservice nodig hebt.. btw.: @hieronder, het kan nog erger.. dit had ik vorige week nog als snelheid:
Och ja maar je hoort over elke provider gezeur, dus dat maakt niet uit. Ik heb in ieder geval 0 klachten met @Home nu dus Ziggo. Terwijl @Home vroeger ook helemaal de grond in werd getrapt Punt is gewoon, wil je sneller internetten dan moet je overstappen op kabel of fiber..
Ook ziggo, Stap binnenkort wel over op een snellere verbinding want 3 xboxen op live vind ie niet zo leuk.
Als het werkt is het goed. Laatste 3 weken in Alkmaar is het helaas een groot drama en knalt de internet er minimaal een keer per week uit voor zo'n 3/4 uur.
Ik ben over het algemeen zeer tevreden over Ziggo. Ooit 1x een storing gehad. Maar de klantenservice hielp me prima, en 2 dagen later stond de monteur al voor mijn deur
hoppa net ff ziggo gebeld en ik ga upgraden van plus naar extra krijg gelijk 120 mb/s inplaats van 50. heerlijk. 100 mbit meer dan nu gaat mij meer om de 10 mbit upload want die heb ik meer voor werk nodig. krijg toch 35 eu pm netto internet vergoeding van de baas dus mag niet klagen
mag ik vragen wat jullie betalen voor je internet abbo (als je boven de 30/40 MB/sec download) ? Ik heb namelijk 20mbit en dat is zielig