Als het kan zou ik kabel nemen, dus UPC/Ziggo afhankelijk van het gebied waar je woont. UPC heeft 25Mbit/s internet voor €25.
hangt van je souce af. haal vaak 4 mb/s op torrent. als maar veel seeds heeft. maar goed torrent gebruik ik voor de exotische downloads. rest allemaal op 9,5 mb/s via nieuwsgroepen
Dat komt omdat er maar 1 kabel aanbieder per gebied is (geloof ik). Dus afhankelijk van waar je woont heb je Ziggo of UPC.
Nee! Ik heb nu een werkende Brazzers pass én een Bangbros pass (ze doen het al een maand ), dus ik besteed mijn GB's aan wat anders. En ik moet nog steeds een keer nieuwsgroepen gaan leren lol .
ziggo is aan kutten, haal maar 2 mbit up van de 10 wil net 200 foto's laten afdrukken via snapfish. gaat traag
hoge ping heb ik als ik test op amsterdam. pak ik haarlem heb ik 7 ping. alleen die server trekt het niet echt alleen ziggo knijpt hier de upload nog omdat ze nog hardware in de wijkkasten moeten aanpassen.
oh nee hoor 20 euro vastrecht + 12.50 euro internet = 32.50 euro voor internet 32.50 voor 100/100 sym. glasvezel is niet duur...toch? (vu) probeer dus eerst te kijken of glasvezel beschikbaar is in jouw buurt, zo niet ga dan inderdaad voor een kabel aansluiting. en @bonbridge die verbinding is niet geweldig (sorry) de ping van 32 ms is erg hoog, 5 ms vertraging in je LAN netwerk is mogelijk maar die andere 27 is niet nodig :
Omdat ze toevallig bij jou in de buurt glasvezel hebben gelegt ja, want anders was je ook meer dan €60 kwijt.
Bij ons thuis is de snelheid de laatste tijd echt maar de helft van waar we voor betalen. Iemand enig idee hoe dat kan? We hebben HETNET/KPN al jaren, maar nog nooit dit gehad. Ik zie trouwens dat de ping wel erg hoog is in vergelijking met de rest hier, waar ligt dat aan? edit: Ik zie dat die ping alleen zo hoog is op het draadloos netwerk op mijn laptop. Met de PC die met een kabel aan het modem hangt is de ping rond de 20. edit2: ben blijkbaar niet de enige met halve snelheid bij KPN/HETNET: http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1035
Hoge ping is niet voordelig he . Dus het is logisch dat je ping hoog is omdat je connectie eerlijk gezegd dramatisch is.
Ja, dat heb ik een beetje in de gaten ja.. Weet je misschien waar dat aan ligt? Het is dus alleen op het draadloos netwerk zo.