ik heb zo'n gevoel dat dit niet echt goed is , al heb ik er niet echt verstand van. Dit gaat alleen over het downloaden en uploaden van dingen?
Een ping is hoeveel miliseconden een game trager is dan de server. dat moet dus zo laag mogelijk zijn wil je headshots kunnen geven ect.
Nee, dat maakt weinig uit. Is alleen belangrijk als je (re)actie spellen speelt in multiplayer of op van die flash websites.
Wat voor internet providers hebben jullie? @ Hacktic / wtfisdit. Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe provider voor hier thuis, want ons mam zit nu nog steeds bij KPN en die 5 MB down en 0,8 UP (120 MS..) is echt om te huilen.
Oude: En nu: Heb ook echt zoon oude verkrackte router, als ik een nieuwe koop wordt m'n verbinding dan ook beter/sneller?
Test even jouw snelheid via speedtest.ziggo.nl Je blijft dan namelijk op het netwerk van Ziggo en dan weet je meteen wat jouw maximale snelheid is. Via speedtest.net gebruik ik altijd server Amsterdam. Moet alleen voor de test de switch verwijderen want het oude beestje kan de snelheid niet meer verwerken
Dat zijn geen particulieren netwerken. Dat zijn directe verbindingen. Uploads van 80 mb is niet haalbaar voor ons thuisgebruikers ;p.
80mbit is ongeveer 10mb/s en dat kun je makkelijk met bijvoorbeeld een 100/100mbit glasvezel verbinding halen
Glasvezel? Bij Tweak kan je een 200/200 abonnement krijgen, maar dan moet je wel net in het goede gebied wonen http://www.tweak.nl/consument/fiber/abonnement.html&prodid=388
The fuck, vanochtend op de laptop deze test gedaan, toen haalde ik 20mbit/s, die staat in de woonkamer en de router staat op zolder. Ziggo alles-in-1 basis als ik me niet vergis.