Niet van Speedtest, want de snelste/dichtsbijzijnde/elke willekeurige server daar haalt om een of andere reden mijn internet down snelheid niet (pfft, noobs). Via UPC Speedtest: 120 Mbit down, 10 up. Officieel. Ik haal nu 5 up om een of andere reden, meestal haal ik wel 8... Maarja. Download met Usenet rond de 14 MB/s (ruwweg 112 mbit).
Je gaat trouwens toch geen utorrent gebruik voor films met de verbinding die wij hebben, he? Ik bedoel met utorrent haal ik tussen de 1 en 3 mb, en dat is niet eens constant. Doe ik dat met nieuwsgroepen en maar 1 payserver haal ik de 10/11 mb, constant. muziek download ik wel weer via rapidshare/utorrent/isohunt/megaupload etc, het downloaden moet natuurlijk wel leuk blijven:b: Als ik een album, laten we zeggen van 120 mb download met mijn newsreader(sabnzbd+, werkt via de browser) hoef ik 1 keer te refreshen en hij is al aan het parren en rarren. 120 mb heb ik letterlijk in 20/25 sec binnen.
Mijn router laat niet meer door... Heb 100mbit via XMS... dit is wat erdoorheen komt Toch maar eens een nieuwe router ooit kopen.
Neem dan lijbrandt telecom:b: maar 50 euro voor de 11 mb snelheid tegenover de 14 van tweak, waar je gelijk 80 voor betaalt en er geen televisie en telefonie bij in zit begrepen\o/.....moet je wel eerst in hillegom komen wonen.:b:
Nee was niet aan het downloaden, doe ik ook eigenlijk nooit. Voor wat ik internet gebruik is het prima, xboxlive (nooit lag etc.) en over het web surfen. Ik betaal dan ook maar 30 euro per maand voor internet, bellen en televisie.