Het basis pakket (Internetbellen) heeft Down:8Mbps en Up:1Mbps. De werkelijke draadloze snelheid via G is ongeveer 23Mbps , dus zou je zonder problemen 8Mbps moeten kunnen halen. Is de snelheid bij alle aangesloten computers laag ?
Ja, het valt eigenlijk gewoon tegen. Thuis hebben we één computer en 3 laptops, computer staat eigenlijk 100% aan en laptops komen er af en toe nog bij. Daarbij zit ik ook achter de Xbox, waar het ook erg goed te merken is dat we langzaam internet hebben. (vaak lag, langzaam zoeken, nóóit host).
Ligt eraan hoever hij van de ADSL centrale woont. Het kan natuurlijk best zijn dat hij zo ver weg woont dat er 3 van over blijft
ping van 0... dat is wel relaxt gamen op t windesheim Campus... Jammer dat ze een paar jaar geleden echt alles hebben dicht gegooit. Je kan zelfs niet meer van de nieuwsgroepen downloaden. Mijn eigen hoef ik niet te posten, want dat is onder winkeltijden 0 en daar buiten ~3Mbit. Gelukkig kan ik weer nieuwe verbindingen zoeken sinds ik dit heb gelezen: GOED NIEUWS!!! Tijd om eens beter naar de Rainbowtables te kijken in Backtrack4\o/\o/
Mijn internetverbinding is gewoon zo snel dat Speedtest het niet bijhoudt. (Al is de download volgens mij een record, normaal zit ik ergens in de 6Mb) Hopelijk binnenkort naar Ziggo.
Dit is echt drama! En het is nog beter dan normaal. Download komt meestal niet boven de 5 uit en upload ligt meestal rond de 0.45
Reset even de kabelmodem en router. Kan zijn dat de kabelmodem een nieuwe update heeft gekregen. Dat 2 weken namelijk de zelfde problemen , mijn 120Mbit/sec bleef toen hangen op 30Mbit/sec.