Hier in het dorp kunnen we vanaf vandaag inschrijven voor Glasvezel. Vanmiddag even naar de servicewinkel voor wat informatie , wil eerst weten of inschrijven ook definitief betekend dat ik moet overstappen naar Glasvezel. Wil eerst rustig de 3 providers (Concept ICT , KPN en LijBrandt) vergelijken met Ziggo.
Vanavond mijn kabelmodem weer moet resetten Mijn 120Mbit/sec verbinding bleef weer hangen op ± 45Mbit/sec.
Vanavond Lijbrandt 50/50 aangevraagd. Na 14 Juni wordt pas bekend gemaakt of dit "boerengat" eindelijk glasvezel krijgt.
Dit is alleen nog de aanvraag , kan altijd nog besluiten voor 100/100. Eerst moet 30% van de plaatsgenoten willen overstappen op glas. Heb het helemaal gehad met Ziggo. 1. Moet minimaal 1x per maand de kabelmodem resetten omdat de snelheid blijft hangen op 50á60 Mbit/sec. 2. Heb regelmatig een zeer trage ping , natuurlijk niet volgens speedtest.ziggo.nl want daar ligt de ping altijd rond de 10ms. 3. De maandelijkse kosten zijn gigantisch bij Ziggo.
lol? eerst 14mb/s en upload 0.90 wou nog paar keertjes doen krijg ik 4mb/s wtf? ik ben ook draadloos verbonden