Meer mensen hier die de gratis upgrade van Ziggo al hebben gehad? Ik word er niet echt vrolijk van , m'n downlod is verdubbeld maar mn upload is gehalveerd Al is 21:20 misschien niet de beste tijd om te testen
Ook 2.2 mbit.. Ik krijg de indruk dat hij gewoon op 2mbit is ingesteld nu. Zal t morgen nog eens proberen maar als ik dan de normale 4mbit niet haal ga ik heibel maken
hmm nee, ik merkte net dat de boel ge-upgrade was toen ik wat Usenet downloads aanzette. Zal de boel eens herstarten.
Ziggo is begonnen met het uitdelen van nieuwe kabelmodems met ingebouwde draadloze router. Klanten met een Alles-in- 1 Plus krijgen tussen Mei en Oktober als eerste deze modem. Het nieuwe modem is geschikt voor Euro Docsis 3.0 en heeft een ingebouwde draadloze en bekabelde router, waardoor een klant zelf geen router meer hoeft te kopen. Volgens Ziggo ontstaan veel internet problemen door een niet of slecht werkende router. Door een combinatiemodem waar een draadloze router ingebouwd zit verwacht Ziggo veel minder problemen te zullen zien. Voor klanten heeft dit modem het voordeel dat men klaar is voor hoge snelheden en voor IPv6. Het WiFi deel van de router werkt op 2.5 en 5GHz en is geschikt voor Wireless-N. Als de draadloze adapter in laptop of computer ook geschikt is voor Wireless-N kan ook met het alles in 1 Extra abonnement draadloos een hoge snelheid gehaald worden. Verder heeft het routerdeel 4 stuks Gigabit ethernet poorten waar computers op aangesloten kunnen worden.
Ik heb een tijdje terug al een nieuw modem van ze gekregen. Een Cisco. Herstart lijkt wel wat te helpen , hij gaat nu tot 3mbit. zal wel aan de drukte van het avondverkeer liggen
Nu krijg je weer een nieuwe modem Ik haal de 10Mbps upload ook niet , de snelheid schommelt tussen de 8Mbps en 9Mbps.
Ik kan wel een winkeltje beginnen met alle modems , splitters, decoders etc die ik in de loop der jaren van @home en Ziggo heb gekregen Word tijd dat hier ook eens glas word aangelegd
Nog 31 dagen en dan wordt er bekend gemaakt of we hier Glasvezel krijgen. Heb me al ingeschreven bij Lijbrandt 50/50 met een optie op 100/100. Ziggo _0/