1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Post jouw Internet snelheid

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Heroic, 22 mei 2009.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]

    Is dit normaal, goed, slecht??
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.505
    Leuk Bevonden:
    5.136
    Kijk naar de Grade, een D+ is niet zo goed :+, maar ach.. Dan gaat het downloaden maar wat langzamer, maakt niet zoveel uit.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hebben we al. Als ik het met draad zou aansluiten. :+
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.505
    Leuk Bevonden:
    5.136
    Ah :+, ik nog niet.. Ipv sneller is het alleen maar langzamer geworden :mad:
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    [​IMG]
    ik heb liever dat mijn uploads hoger zijn :+.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2011
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Al met al niet slecht op een wi-fi verbinding. Up/Down bijna gelijk (LAN uiteraard wel gelijk want het is glasvezel)
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.505
    Leuk Bevonden:
    5.136
    Yeah, nieuw modem gekregen van Ziggo :cool:

    [​IMG]
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    30/30 Glasvezel via wifi , goed genoeg

    [​IMG]
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]


    Ik wilde eigenlijk een Fuuu plaatje bij deze post zetten, maar met deze snelheid kost dat meer tijd dan het waard is. :+ Mijn god zeg wat een snelheid...
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.505
    Leuk Bevonden:
    5.136
    Ik schrik meer van dat 47% van NL nog langzamer internet heeft 8)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.633
    Leuk Bevonden:
    8.776
    What happened? Je had toch juist eindelijk een beetje beschaafd internet?
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    Hmmhm :).
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    @ Moddertje: Geen idee. Niks is veranderd, maar zo opeens was het afgelopen.
    Was er maar iets veranderd, dan kon ik het terug zetten, oplossen. :+ Hier kan ik niks mee.

    Ziggo site geeft geen storingen aan, dus geen idee of het hier aan ons ligt of dat gewoon nog niemand het gemeld heeft. :p
    Vandaag nog even afwachten, als het morgen nog is misschien een belletje richting Ziggo.

    Of iemand moet nu nog een tip hebben wat ik kan uitproberen? O-)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Modem resetten om mee te beginnen. Vervolgens router resetten. Dan nog een testje doen.

    Als het nog steeds kut is laptop even rechtstreeks aan modem hangen en nog een testje doen.

    Als het dan nog kut is Ziggo bellen en ze de huid vol schelden
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Modem resetten zullen ze iig niet zo blij mee zijn. De monteur zijn vrij expliciet dat we van dat ding af moesten blijven. Niet aan de instellingen prutsen, geen wachtwoorden veranderen etc.

    Maar, de laptop rechtstreeks via een kabel aan de modem hangen. Waarom ben ik daar niet zelf op gekomen? :+ Ik heb hier nog wel een kabel rondslingeren.
    brb

    edit:
    Hm
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2011
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die monteur lult maar wat, waarom zou jij je modem niet resetten

    Het is toch gewoon een kabel modem? Die kun je zo vaak resetten als je wilt
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat een idioot :lol:

    Trek even de stekker van zowel het modem als router uit het stopcontact.
    Eerst modem opstarten en als deze volledige is opgestart druk je de stekker van de router in het stopcontact.

    Vermoed dat Ziggo de firmware van de kabelmodem heeft upgedate en deze geeft nu een conflict met jouw router.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dunno, als je de modem reset (dus niet de stekker eruit haalt, maar een echte reset) worden alle instellingen toch verwijdert? Dus alle Ziggo shit is dan toch weg?
    Dat zullen ze dan liever niet hebben.

    We zitten er pas, dus dan gehoorzaam je nog netjes. :+
    Dat met de stekker had ik al geprobeerd... hielp niks. Verder hangt er ook geen router tussen. We maken rechtstreeks verbinding met de modem.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan zit je router in de modem. Heb je hem al eens een paar minuten van de stroom af gehad?
     

Deel Deze Pagina