Kijk naar de Grade, een D+ is niet zo goed , maar ach.. Dan gaat het downloaden maar wat langzamer, maakt niet zoveel uit.
Al met al niet slecht op een wi-fi verbinding. Up/Down bijna gelijk (LAN uiteraard wel gelijk want het is glasvezel)
Ik wilde eigenlijk een Fuuu plaatje bij deze post zetten, maar met deze snelheid kost dat meer tijd dan het waard is. Mijn god zeg wat een snelheid...
@ Moddertje: Geen idee. Niks is veranderd, maar zo opeens was het afgelopen. Was er maar iets veranderd, dan kon ik het terug zetten, oplossen. Hier kan ik niks mee. Ziggo site geeft geen storingen aan, dus geen idee of het hier aan ons ligt of dat gewoon nog niemand het gemeld heeft. Vandaag nog even afwachten, als het morgen nog is misschien een belletje richting Ziggo. Of iemand moet nu nog een tip hebben wat ik kan uitproberen?
Modem resetten om mee te beginnen. Vervolgens router resetten. Dan nog een testje doen. Als het nog steeds kut is laptop even rechtstreeks aan modem hangen en nog een testje doen. Als het dan nog kut is Ziggo bellen en ze de huid vol schelden
Modem resetten zullen ze iig niet zo blij mee zijn. De monteur zijn vrij expliciet dat we van dat ding af moesten blijven. Niet aan de instellingen prutsen, geen wachtwoorden veranderen etc. Maar, de laptop rechtstreeks via een kabel aan de modem hangen. Waarom ben ik daar niet zelf op gekomen? Ik heb hier nog wel een kabel rondslingeren. brb edit: Hm
Die monteur lult maar wat, waarom zou jij je modem niet resetten Het is toch gewoon een kabel modem? Die kun je zo vaak resetten als je wilt
Wat een idioot Trek even de stekker van zowel het modem als router uit het stopcontact. Eerst modem opstarten en als deze volledige is opgestart druk je de stekker van de router in het stopcontact. Vermoed dat Ziggo de firmware van de kabelmodem heeft upgedate en deze geeft nu een conflict met jouw router.
Dunno, als je de modem reset (dus niet de stekker eruit haalt, maar een echte reset) worden alle instellingen toch verwijdert? Dus alle Ziggo shit is dan toch weg? Dat zullen ze dan liever niet hebben. We zitten er pas, dus dan gehoorzaam je nog netjes. Dat met de stekker had ik al geprobeerd... hielp niks. Verder hangt er ook geen router tussen. We maken rechtstreeks verbinding met de modem.