Getest via UPC test: Download: 7.68 mb/s Upload: 0.74 mb/s Ben er tevreden mee, al heel lang adsl comfort
Zei ik ook altijd met 800 kbs download op Steam. Maar moet zeggen 15 GB in ~45 min downloaden of zo is wel een kleine verademing. Die ping daar is maar raar, site van hetzelfde gedoetje;
@Campzone, momenteel op een 100mbit switch (anders gaat die download er wel overheen). Even kijken of ik een Gigabit switch kan regelen
Hahaha vet. Faster then 99% of nl. Ik ga vanaaf ook ff kijken hoe het bij mij is. Vermoed freaking langzaam. Zit nu bij orange. Ga binnenkort denk maar over naar ziggo.
Ziggo levert het internet op campzone en heeft hiervoor een bandbreedte van 850Mbit up/down beschikbaar gesteld .
Vind dat ie het nog best snel doet met een server zo'n 11700km hier vandaan. (Hawaii). Maar de server in Naaldwijk geeft ook geen verkeerd resultaat.
Dit leek mij het juiste topic voor mijn vraag. Ik heb nu 2 vaste kabels voor internet naar boven liggen, maar om nog meer kabels te trekken zie ik niet zo zitten, en draadloos internet is geen optie helaas. Dus is het mogelijk om 1v.d2 vaste kabels op te splitsen in 2 kabels?
Wil je met beide apparaten tegelijk werken dan moet je gebruik maken van een switch. Kabel van de router gaat naar de switch en vanaf hier ga je verder borduren. Ik heb een 8 poorts TP-Link switch (10/100) gekocht voor maar €14,95 Een 4 poorts heb je al voor minder dan €10 De prijzen voor een 10/100/1000 (1Gbps) switch kosten ongeveer €30
Wat doet Lijbrandt toch moeilijk over het beëindigen van de voorinschrijving. Het lijkt wel of ze mij het abonnement door de strot willen duwen. Vanavond reageren ze eindelijk en kreeg te horen dat er in hun systeem niets bekend was. Moet nu weer een brief schrijven want beëindigen via een email kan niet. Vind de nieuwe abonnementen van Ziggo zo interessant dat ik nu helemaal af zie van glasvezel.
Kon niet echt een goed topic vinden, denk plaats het hier maar.... Ben nu al een aantal jaar klant bij Online ( voorheen Orange ) Had dus zo'n livebox ding, zou als het goed is 20mb moeten hebben. Draadloos haal ik volgens de test met geluk 8mb. No weet ik dat draadloos langzamer is. Maar dat is niet anders..... Wel vaak problemen dat het internet soms wegviel..... Nu sinds gister spontaan een nieuwe modem gekregen. een Huawei HG655d Ding aangesloten, nou alles leek prima te werken. Alleen nu blijkt mn verbinding toch aardig te schommelen.... Soms is die gewoon echt ontzettend sloom zakt mn donwload naar 1mb ofzo.... Maar nu ben ik het gewoon zat, wil nu gewoon overstappen naar een goed en stabiel en snelle provider. Heb mn tv van Ziggo dus zat daar aan te denken. Betaal je wel wat meer maar heb je ook wat.... Alleen nu lees ik dus weer verhalen over problemen met die nieuwe Ubee modem. Iemand ervaring met dat ding? Of hebben jullie een beter alternatief voor me? Alvast bedankt!!! Don