Week terug al mailtje gehad, maar het zou toch pas vanaf de 30e ingaan? Heb er hoe dan ook niet veel aan op een draadloze verbinding. Als deze laptop 20/30 haalt kan ik al blij zijn. Maar die extra Mb upload is wel fijn. Kan ik nog meer troep op YT zetten.
Heb mijn aanvraag voor glasvezel weer geannuleerd. Ik vind het digitale tv pakket belangrijker dan een upload van 50/100/500 Mbps. Ik betaal nu bij Ziggie €65 per maand en zou bij KPN bijna €100 kwijt zijn. Daarbij komt ook nog eens dat zowel de glasvezel als alles aanbieders hier eigendom zijn van KPN Had liever 40/10 gehad dan 50/4
Glasvezel van KPN wil je inderdaad niet, dan kan je beter kabel blijven gebruiken. Spreek helaas uit slechte ervaring!
We worden hier meerdere keren in de week doodgegooid met reclame waarin gezegd wordt dat glasvezel een open netwerk is. Altijd wordt er weer gewezen naar het gesloten netwerk van Ziggo. Niets is minder waar want zowel de glasvezel als alle aanbieders zijn eigendom van KPN of ze hebben een groot deel van de aandelen in bezit. De gasten van KPN worden steeds brutaler en sommige zijn ook nog eens behoorlijk onbeschoft , ze doen alles om zieltjes te winnen. Mijn ouders kregen een brief in huis van KPN waar ze alleen nog even een handtekening onder moesten zetten , alle informatie had KPN al voor ze ingevuld. Mijn vader kreeg 3 weken geleden een vrouw aan de lijn die wilde nu wel eens weten wat mijn ouders wilden , KPN werd allang genoeg aan het lijntje gehouden. Wij hebben al zovaak gezegd dat we geen glasvezel willen. Nog 1 telefoontje van die gasten en ik dien een klacht in bij de Opta.
Ik ben al lang blij dat ik op dit moment uberhaupt internet heb. Blijkbaar zit half Eijsden zonder stroom en, nog erger; geen internet Al is dit bijna hetzelfde als geen internet geen internet hebben.
De wireless functies van de UBEE modem van Ziggo uitgezet en mijn eigen router opgehangen. Kan weer normaal internetten. Als ik Usenet aanzette op de UBEE modem werd de rest van al het wireless internet verkeer afgeknepen