Godverdomme, hoe kan dit nu weer dan Schijthekel aan problemen waarvan ik de oorzaak niet weet Nog maar een keer de modem uitzetten. Zo, 2e keer lukt het wel, dit is toch een stuk beter
Is even een blik geworpen op de factuur die ik elke maand van Ziggo krijg. Bleek dat je voor 10,- meer je snelheid meer dan verdubbeld (van 60 naar 150). De beloofde snelheid red ik niet helemaal maar ik vind dit een prima resultaat. Tip voor de Ziggo gebruikers met een Alles in één Plus. Sinds de laatste snelheidsverhoging is alleen laatst genoemde abbonementsvorm hetzelfde gebleven waardoor deze eigenlijk erg onvoordelig is!
Sjezus willem. Met zulke ping tijden kan je online gamen ook wel gedag zeggen. Ik zou klagen bij de provider tot ze er gek van worden.
Dit is niet gezond hoor voor de Nieuwe Galaxy S4 met 4G verbinding... http://www.speedtest.net/my-result/a/645758168
Speel elke dag EVE Online en dat gaat goed, maar heb al lang geen shooter o.i.d. meer gespeeld. Internet is de laatste tijd ook vaker onstabiel, wordt idd eens tijd om aan de bel te trekken.