1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

post problemen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door josh gunit, 20 dec 2008.

  1. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoi,

    Ik kan de laatste tijd opeens geen post meer plaatsen. Is er iemand die mij kan helpen?
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kunt hier toch posten? Heb je het over de XBazaar? Want als je de aankondiging leest, zul je zien dat de oude XBazaar gesloten is. Niemand kan daar posten. Verder naar beneden in het forum staan de nieuwe XBazaars.
     
  3. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, er staat iest van: You have not te permission, refresh te page en then login. before you try again.
     
  4. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Om precies te zijn staat er dit:
    You do not have permission to perform this action. Please refresh the page and login before trying again.

    Dat doe ik maar het lukt gewoon niet.

    En edittten lukt ook niet.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb je het nou over de oude bazar? Want The Matrix zei al dat dit niet meer mogelijk is en aangezien je hier nog wel kan posten is het niet overal het geval. Dus om welk gedeelte van het forum gaat het?
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je inderdaad even precies aan kan geven in welk forum je deze melding krijgt, dan kunnen wij gerichter naar het mogelijke probleem zoeken. Je forum rechten staan namelijk goed ingesteld, dus daar zou het niet aan mogen liggen.
     
  7. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik krijg het volgens mij in elk forum. Maar ik denk eigenlijk dat het komt door ie8 beta. Want volgens mij is het echt te merken dat het een beta versie is. Maar in het begin kon ik gewoon wel op een normale manier posten.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als het een melding van xbw is dan zal het niet zo snel komen door IE en in dit forum heb je het dus schijnbaar niet en ook in Live gaming kan je gewoon posten. Je kan dus ook niet posten in het 360 gedeelte, green mile, hardware etc.?
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet het niet zeker,

    maar wellicht ligt het aan hoe IE is ingesteld. Onthoud je internet-browser dat je ingelogd staat op Xboxworld, en dat ook blijft? Wellicht logt IE je na een bepaald aantal minuten zonder activiteit (zonder dat er iets geladen wordt) uit. Dus als je een lange post maakt, gebeurt dat.

    Misschien. ;)
     
  10. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt voor de reactie. Mijn ie explorer logt inderdaad automatisch uit na een bepaalde tijd. Maar dat is niet mijn probleem, want ik ben gewoon ingelogt.

    En ik heb het in dit forum ook. maar ik heb ontdekt dat als ik op snel reageren klikt, dat het niet lukt en als ik eerst op 'meer opties' druk dat ik dan wel kan posten.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2008
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je in elk forum dat probleem hebt, hoe post je hier dan? 8)

    Ik internet zelf met IE8 en de enige problemen die ik heb is dat pop-up menuutjes niet zo goed werken. Echter is daar de "compatibility mode" voor uitgevonden. Rechts van je adresbalk staat een knop met daarop een bladzijde met een kronkeltje erdoorheen. Klik daar eens op en kijk of dat helpt.

    edit:
    Als ik je post-geschiedenis bekijk zie ik dat je vandaag nog vollop gepost hebt in GoW en Fifa topics. Je zult toch echt specifiek moeten zijn. Waar wil je posten als je die error krijgt?
     
  12. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Toen ik dit topic geopent heb dacht ik dat ik helemaal niet meer kon reageren. Maar ik heb nu pas ontdekt dat ik als ik eerst op snel reageren klik dat, het dan niet lukt. Maar als ik daarna op meer opties klik en dan op antwoord versturen klik, dat ik dan wel kan reageren. En daarom kan ik ook in dit topic reageren:+
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kijk, nu zijn we een stap verder! Dus de Quick Reply werkt niet bij jou? Heb je die Compaitiblity Mode van IE8 al geprobeerd?
     
  14. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, hij doet het nu wel. thanks. probleem opgelost. Eerst stond hij denk ik altijd al zo ingesteld en de laatste tijd opeens niet meer. want het zag er op eens ook een stuk mooier uit:+
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2008

Deel Deze Pagina