kut, ik heb een voodoo kaart. die ondersteund geen dx 8.1. is deze demo ook te downen voor mac? weet iemand waar ik kan zoeken?
ik zie hem te koop bij play.com voor 18 pond, is ongeveer 28 euro. Is een mooi prijsje volgens mij. Ga 'm drek bestellen NB: als wapen heb ik ook nog een schaar ontdekt. Zit in een kast in dat dorpje bij het doodschieten van Bin Laden
nou ik weet niet wat ik van deze game moet denken dus daarom ga ik 'm ook maar eff downloaden. dat je kan pissen lijkt me wel vet...maar katten doodschietn vind ik wel zielig
Heyeeuh, let een beetje op je zinnen he Je weet dat ik ook een hond heb Maarja, verder is het spel superbruut
mischien wel ziek spel maar moet ik toch even met m'n eigen ogen gaan zien /me download later hoor je m'n mening wel 'k ben benieuwd
OMG ik heb hem gespeeld , wie komt er ooit op zo'n idee. Echt zo'n spel waarvan je 5 minuten later denkt: waar ben ik mee bezig. Dit is toch weer een beetje 'te' en de gameplay (in de demo dan) is ook nie echt woepie. Ik vind het niks en dit spel zal net als Carmaggedon in heel wat landen verboden worden.
Ik ben hem aant downe (gaat lekr vlotjes aan 450 ) Ik heb heb hem nog niet gespeeld maar ik weet 1 ding zeker: games als deze verzieken de gamesindustrie
De broer van mijn vriend heeft een omgebouwde PS2 met BMX XXX. Hij vind dat het beste spel ooit voor de PS2. Ik vind het ook een grappig spel. Waarom worden zulke spellen als Postal 2 en BMX XXX nou afgekraakt?
Shotgun zit in een huis op een matras en in die hoek zit nog een machine gun...en gastank staat naast een kast in dat huis waar je in het begin ingaat
whaha ik had er een tijd geleden iets over gemeld, dat de gay krant tegen dit spel is.. damn, dit spel kicks assssss, kopeeeeennnn
Ja, dat hebben wij ook Tip: Er is een truukje om dit te verlengen: Doe dit: Console openen in et spel met (~), dan "set gamestate demotime 9999" intikken. Nu is de speeltijd verlengt tot zo'n 166 minuten