1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Postal 2 DEMO w00t!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Mota15, 13 apr 2003.

1. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ben de game nog aan het downen, ben benieuwd, vond deel 1 altijd wel grappig.

Ik houd wel van een beetje grove acties in zo'n spel, beter dan dat ik het in het echt ga doen he... Ik snap echter wel dat ze dit soort games een plakkaat met 18+ geven of gewoon niet mogen verkopen aan jongeren onder de 18. Maar verbieden is dom, want dan stroomt kazaa 2x zo hard vol met deze game.

76 kb/s schiet niet echt op met een demo van 128 mb, maarja

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    w00t heb nou volledige game, best wel coole game maar verveelt snel hoor :{

3. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt het niet?

Heb je het wel tussen haakjes gedaan?

En welke versie heb je? Us? Uk? Anything?

Als je het tussen haakjes hebt gedaan en hij geeft een melding dat het niet klopt moet je er niet op letten. Dit deed hij bij mij ook.

Maar als je dan verder kijkt zie je dat je toch 166 min over hebt}:]

4. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik had dit ook ergens gelezen
    volgens my in de panorma ofzo,
    lykt me wel een geinig spel

5. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Omdat deze spellen alleen verkopen om hun geweldadige, controversiele karakter. Spreekt veel mensen aan. De gameplay is vaak om te huilen, maar het feit dat het veel in het nieuws komt zorgt er jammergenoeg toch voor dat veel mensen hem gaan kopen. En het feit dat je nu eens met zinloos geweld mensen en dieren zo bruut mogelijk af kunt maken maakt blijbkaar ook veel los in bepaalde personen. Of dat je nu eindelijk eens tieten kunt zien (in een freaking BMX game?? WTF??)

Postal 2 weet ik niet van hoe die speelt. Ik ben normaal ook echt niet zo'n moraalridder, maar dit gaat me echt tever. Vind het een ziek idee waarbij nog eens de meest cliche/voor de hand liggende minderheden worden genomen om te bashen..

te triest voor woorden eigenlijk!

6. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    WHAHAHAHA echt ziek. Je kan namelijk een kat op je gun proppen om hem vervolgens als geluidsdemper kan gebruiken. Te ziek.

Vind lachu game alleen is leuk om ff te spelen maar niet voor lang. Ik ga liever live-en ;)

Deel Deze Pagina