1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[POTC] Need help !!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gl@di8or, 8 sep 2003.

  1. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    je zal nog wel meer van dit soort gevechten krijgen, tip:

    gewoon blijven verdedigen, totdat beide niks meer doen en dan 1 van hen steken en dan weer blokken etc.

    Er komt altijd wel een moment dat bijde ff stilstaan.


    p.s. Door de verhalen die ik hier hoor kom ik tot de conclusie dt er wel enig verschil tussen de pc en de xbox versie zit. Best wel vaag.

    Ga eens kijken of ik aan de xbox versie ken komen.
     
  2. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie kan mij helpen met het probleem van de menu's ik kan deze niet openen. Dus als ik probeer bijv. mijn inventory te openen dan lukt dat niet.
     
  3. Gl@di8or

    Gl@di8or Boarding is life

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Kdenk dat da eerder nen bug is.
    Volges mij is het spel herstarte de enige oplossing
    srry
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand hier al een oplossing voor?
     
  5. Ik heb hier een vraagje voor de missie: 'deliver a letter for the pirate chief'. In deze missie is het de bedoeling dat ik een piraat vind met de naam Isebrandt Jurksen, weet iemand waar ik deze kan vinden?
     
  6. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat eiland helemaal rechts onderin, weet de naam ff niet. Met je daar in die plaats naar de townhall gaan.
     
  7. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat ver in het spel??? Want ben ik nog neit tegengekomen.
     

  8. Quebridas Costillas, ok thanks dude :)
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb wel het idee dat ik aardig ver ben, maat het ken ook komen omdat er verschil in de xbox en pc versie zit.
     
  10. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    hey heb ff een vraagje he. Ik heb dus die man bevrijd en Daniella zei dat je naar Oxbay moest gaan, ben ik geweest ben weer terug gekomen en dan zegt ze ineens dat ik te veel crew heb. Moet ik dan een boot weg doen ofzo??
     
  11. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je mannen in je team?

    want dan mot je 1 ontslaan, zei komt namelijk in je team.
     
  12. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep ben daar nu aangekomen. Moet naar de canyon gaan bij Greenford daar als je de poort binnen loopt (in de canyon) het eerste huisje links staat een man in, praat met hem en je komt verder.

    Nu ff een vraagje van mij. Je moet een keer in greenford snel naar je boot want een man op een ship heeft een gouden statue ofzoiets. Dan overval ik dat schip en ondertussen ben ik in gevecht met het Ford van Greenford. Dan heb ik dat Gouden object gestolen en vaar weg, maar der staat dan niet wat ik moet doen. Ik denk waarschijnlijk naar Isla de Manuela gaan want daar is Dannielle maar moet ik daar manual naar toe varen, want ik kan de kaart niet inschakelen. En how the hell kun je daar ooit manueel komen, dat is toch niet te doen, want het is ook nog snachts.
     
  13. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    als je je kaart niet kunt inschakelen is dit meestal doordat er vijanden in de buurt zijn. in dat geval mot je gewoon zorgen dat je schip zo min mogelijk beschadigd is en als mogelijk gerepareerd word (kan op zee) en dan met de volle wind in de rug weg varen tot dat je de kaart ken activeren. Is dit niet zo dan weet ik het ook niet.
     
  14. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zie je dat is nou juist het probleem, zijn geen vijanden meer in de buurt en toch kan ik de kaart niet activeren, maar ben jij hier nog niet geweest?
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    nee sorry. En dat probleem ken ook wel, dan zijn de vijanden niet in de buurt maar toch te dichtbij. Ken het mis hebben hoor:+

    heb je al gekeken bij fast travel of je naar een vijandelijk schip oid ken varen?
     
  16. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat kan ook niet, en ik relatie met de engelse is dus nu ook slecht. Trouwens heb ineens zwarte zeilen gekregen, alleen mijn eigen schip weet iemand hoe dat kan, als ie op dat punt is aanbeland?
     
  17. Nog ff wat hulp nodig: Ik ben bij een missie waarbij ik een set met glazen terug moet geven van Douwesen maar ik weet niet waar? Kan iemand helpen?
     
  18. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    damn mijn eigen post ge-edit:mad:
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2003
  19. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    ow dat!!! Aan de zeikant van dat huis kun je naar binnenglippen (aan de rechter kant) kijk maar vomd ke wel
     
  20. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Die deur zit juist dicht, dag en nacht:p
     

Deel Deze Pagina