lol als ik dat zo zie lijkt me dat echt vetjes geweest, afterparty met een paar xbw'ers in een of ander vaag café haha hoe vet damnzz next time ben ik er echt bij! (echt! )
FOTO'S EN TEKST GEMAAKT DOOR WENDY: De Hitomi bordjes Ik wilde er ook eentje Mja ehhh...drie grote schermpjes Slechte foto maar goed...Links Mike, midden een vrolijke Mirik en rechts een Eckie neus Dalijk meer...ben bezig
Shriko Wouter's...kont? *zoekt* en zittende Mike Iedereen stormt op het eet - en drinkkarretje af Wouter maar weer...Mja hij werd volgens mij gek van mijn fotoshoot En hij is gewoon verlegen Breathtaking Eckie Jerhui en Mirik (was toch Jerhui hè???) :{ Lievige Mike Sneckie Dit was nog voordat ze samen echt leuk op de foto gingen...voordat er een heel glas met Spa over ons heenkletterde omdat ze gewoon te enthousiast waren *More to come
Hier meer: Eastmaster en Shriko Shriko en halve Jordi Een té serieuze Eckie Een lieve Judith En een scheve Eastmaster
Marinus Helemaal vooraan zit Vincent Een sext Mirik pose en een Spleasure Een gele Wouter Een hele onduidelijke foto, maar zoom stond op *3.2 geloof ik...Maja zijn Dioga en Spleasure (v.l.n.r.) Nog een gele Wouter Vooraan Vincent, daar achter is Shriko en degene die over Shriko hangt is Mike (D.L) Game Boys Onduidelijke Spleasure
Helemaal links is Gerben...Midden is Eastmaster...Helemaal vooraan is halve Mike...Achteraan met wit petje is Jerhui Iedereen wilde gelukkig graag op de foto, net zoals Mike V.l.n.r.: Gerben, Marius en WouteR Zexy Dioga...Kijk hoe koel...mja hij wilde tenminste op fotow W00t Gerben drinkt CHihuahua!!!! Lieve Judith again Ugamer en D.L oftewel Jordi en Mike Jordi en Mike again Mike taking picture Voorste uk ken ik niet, daarachter Mike, daarachter Vincent, Daarachter Shriko Eastmaster en Jerhui aan het gamen Mike die eerst een gebed opzegt voor het gamen gaan Evil looking Mirik Mike vooraan, Shriko achter en Mirik rechts
Shriko en Spleasure @ bank Mikey WouteR met rooie oogjes Jordi, Wouter en halve Spleasure Mirik en Mike Wouter again De bankinpikkers MJA IK WILDE OOK ZITTEN! en niet alleen op de grond Mirik Eckie Wie is dit? Martijn ofzo? Eckie alweer Judith Wouter @ stoer *proest Wenny die Shriko leert lachen Judith en Eckie Mike de appel-et0rt bodypaint-bitch Eckie weer Zexy Dioga alweer Marinus en Wouter @ bank Wouter en een grote tv Martijn Hongerige Mirik Very charming Eckie De laatste...Gerben, Marinus en Wouter That's it kiddo's
En die achterste ben ik met rugtas om......toen had ik nog niet zo een ubercoole XBW longsleeve shirt van XBW *)
hey er waren helemaal niet zoveel boothbabes vonden jullie ook niet? de enigen die ik heb gezien waren die bodypaint-bitches