''Helemaal vooraan zit Vincent'' He Mike Daarnaast zit ik!!! Je hebt me vastgelegd op foto Petje af, toch nog een foto van mij naast Vincent
hmm ik heb een andere ervaring gehad: Ik bel mirik als ik bij de ingang van de awards sta,hij zegt dat ik terug moet lopen naar ingang oost (hoofdingang bleek na een halfuur zoeken) hij zei dat mike een kaartje en t shirt zou komen brengen. Maar Mike kwam niet. Dus ik bel Mike op waar hij blijft hij stuurt mij weer terug naar de PU awards ingang gelukkig hoefde ik niet in de rij te blijven staan maar kon ik meteen via de V.I.P ingang naar binnen dat was wel handig. IK moest zeggen wie ik was enzo.. de eerste tegen wie ik het moest zeggen begreep dat ik een prijs had gewonnen met xbw.nl ik mocht van haar dan ook doorlopen. De 2e,waarbij ik het kaartje op zou halen, echter niet.. (dat kwam voornamelijk door die keiharde muziek) ik kreeg na het opschrijven van mijn naam een key cord met een pasje waarop xboxworld.nl stond, dit was dus een kaartje voor de crew begreep ik later. Ik vind het jammer dat het zo is gegaan, ik heb geen goodies gehad buiten het crew kaartje dan. Toch wil ik xbw bedanken voor een leuk dagje uit waarschijnlijk hebben jullie dus een kaartje over gehad, degene is dus wel opgedaagd dat was ik namelijk
En drie maal raden in welke kantine ze werden gebodypaint... juist! de xboxpromodudes kantine Vroegen ze ook nog of we het niet erg vonden
Het binnenlaten was inderdaad een chaos en ik moest voor alle tien steeds maar op en neer lopen. Dat je naar de hoofdingang moest lopen was Mirik's schuld, maar je had gewoon door kunnen lopen nadat ik je binnen had gelaten. Ik was je opeens ook kwijt en heb je daarna niet meer gezien...
Re: Re: ..................... yeah! D.L very handsome man!!!(true!!) nice avatar! and all just all of us really!!!
*proest* Chaos Het verliep niet helemaal vlekkeloos.. Maar what the heck. Ik ben toch binnengekomen *) Verder heb ik 't reuze naar m'n zin gehad. Veel gezichten van crew van xbw gezien, paar mensen van forum ... En cooliewoelie spelletjes gespeelt ! XBW Bedankt !
Re: Re: Re: ..................... Uhuh that's a bunch of nice people on that pic... That's because I was behind the camera, not in front of it.
die prince of persie chicks waren er ook Ps. Er werden toch ook foto's gemaakt door the box en die kon je dan 2 dagen later terug zien op thebox.nl maar ik zie nog niks staan.
twas echt wreed.. kep nog wat leuke 'goodies' gescoord uiteraard: N-gage keychain uiteraard xbw moderator t-shirt NES gekocht en laten signeren door jurjen! (*w00t* droom in vervulling) 'warning, do not enter, gaming in progress' deurhanger de jubileum PU door het grootste deel van de crew laten signeren en ingelijst op m'n kamer gehangen.. echt heleboel wrede games gespeeld..
mijn goodies : 3 Demo's van Will Rock 20 Demo's van Socom Navy seals ( okal heb ik geen ps2 ) 8 Game Posters 2 Game King Posters met handtekening N-Gage Keychain. en eigelijk wou ik nog paar xbox demo's van nog niet uitgekomen spelen maarjah vincent wou weer niks regelen http://www.pugameawards.tk JONGENS BEELDEN VAN DE PU AWARDS KIJKEN KIJKEN KIJKEN WAARONDER OOK BEELDEN UIT TREU CRIME ALLUS GEWOON MET EEN CAMARA LOPEN ZE ROND KIJKEN KIJKEN KIJKEN!
bij 6 minuten zie je de xboxworld stand das bij dat eerste filmpje van 30 mb, maar ja je ziet niet zoveel alleen wouter van z'n achterkant