1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MoshGFX, 20 jan 2009.

  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, was beetje onduidelijk, ik bedoel dat een goed k/d-ratio makkelijk te krijgen is door in een hoekje te gaan kamperen.
     
  2. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat klopt ook niet echt helemaal wat je nu zegt :).
    Zelf heb ik best veel CoD4 en Halo 3 gespeeld. En ik kan van mezelf zeggen dat ik best een rusher ben. En ik ben er ook redelijk goed in :D.

    Het volgende heeft vooral betrekking op CoD4 ==>

    Als een enkeling van de tegenpartij aan het kampen is breek je echt wel door als je doorhebt hoe ze spelen. Afleidingen van je medespelers en dat soort dingen kan je goed gebruiken. Dekkingsvuur kan je eventueel goed gebruiken in CoD, net als in het echt.
    Of ze moeten zo goed zijn dat ze elkaar goed dekken, en iedereen een overlappende LoS (line of sight) heeft. Maar uit ervaring kan ik spreken dat een team dat echt goed is bijna nooit met die taktiek speelt (campen).
    Echte gamers willen ook bewijzen dat ze goed zijn, en niet gaan verstoppen zodra ze voorstaan.
    Want laten we eerlijk zijn.

    * "Campen" kan iedereen. "Je hoeft alleen een leuk plekje uit te zoeken en de trigger over tehalen wanneer er iemand in hun crosshair komt"

    * "Semi-campen" heb je goed inzicht en overzicht nodig. "leuke area zoeken en daar je ronde doen"

    * "Anti-camp" heb je goede reflexen nodig. "rennen als een gek, maarrr....goed opletten en snel reageren"

    Je hebt meer skill nodig om net als ik rond te rennen als een of andere halve gare en dan nog minimaal k/d-ratio hebben van 1.5 bijna elke game.
    Ben niet arrogant en zeg ik niet dat ik tot de beste hoor ofzo.
    Maar zie maar weinig mensen die spelen als ik en het dan nog zo redelijk doen :D.

    En op zich zou ik wel bij een CoD4 clan willen, aangezien ik dat spel na 19 dagen spelen maar steeds terug blijf vinden in me boxje :p
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Derde poging. Wat ik probeer te zeggen is dat zulke mensen:

    Makkelijk een k/d-ratio van 3.00 kunnen hebben, maar dat betekent niet dat ze goed zijn. Dus zeggen stats niet veel.
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Stats zeggen idd niet veel, maar als je een ratio van rond de 1 hebt zeg het wel wat imo.
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb een mailtje gestuurd ! :D
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders moet de PU een soort toernooitje maken, komen ze er vanzelf achter wie er de beste is.
     
  7. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Uhm volgens mij zei ik zo ongeveer hetzelfde :confused:. bedoelde in ieder geval hetzelfde :)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou wel mee willen doen met Fifa 09 en Gears 1?
     
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je zei hetzelfde, maar je zei ook dat ik niet helemaal gelijk had, dus maakte nog even duidelijker wat ik bedoelde. ;)
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Do We Care, pubs maakt niet uit. It's all about the clanmatches.
     
  11. RL Battleking

    RL Battleking Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee. Je kan campen hard als je wilt als je slecht ben dan maakt het niet uit. Ben je een beetje goed moet je wel rond de 1.5 komen

    KD van 3.00 kan je niet makkelijk hebben door te campen;)

    Stats stellen wel wat voor als je een stat onder de 1 heb tegen randoms hoe zal dat zijn tegen mensen in clanverband?
     
  12. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf iets van een 1.40 K/D en heb nu iets van 30 dagen aan speel tijd bij CoD 4 en ben nog steeds zeer actief, maar je moet niet vergeten dat ja als noob begint en steeds een beetje beter word en dat is best moeilijk om dat weer een beetje recht te krijgen op de skills die je nu hebt he.

    Grz. White Muscle
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Kan je lezen?
     
  14. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    okidoki _O_
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom dan die naam met dat logo? Denk niet dat je daarmee erg serieus genomen zal worden...
     
  16. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mailtje gestuurd. Ben wel geïnteresseerd in Rainbow Six Vegas 2. Lees het mailtje en oordeel zelf;)
    Ben ook bereid om me naam te veranderen, na een jaartje deze naam gehad te hebben.
    Me naam is trouwens Daan "Suspendz" Fieldhouz._O_
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2009
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Mocht fifa erbij komen, ben ik geinteresseerd!;)
     
  18. RL Battleking

    RL Battleking Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    NF1 I DeaDRocKz :p
     
  19. MoshGFX

    MoshGFX Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo?

    Post iets over jezelf. Gamertag, stats, ervaring met clans, sta je op gamebattles.


    Naar wie heb je het mailtje gestuurd, ik heb niets ontvangen. skatefreak89@hotmail.com .
     
  20. Towel

    Towel Guest

    Mr Wiseguy thinks hes smart with his KD ratio.... laat die jongen toch soliciteren voor die clan

    Alsof PU serieus een proffesioneel esport clan wilt opzetten, dan hadde ze et wel op een andere manier gedaan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2009

Deel Deze Pagina