Power Unlimited (Juni 2003 Nummer 06 Jaargang 11)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door masterape, 23 mei 2003.

  1. masterape

    masterape Guest

    Nieuwste Power Unlimited

    Heeft iemand hem al????Zo ja hoe issie?Wat staat erin?Ik moet hem nog ontvangen dan post ik zelf wel wat info.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    misschien kan je beter zeggen welk nummer ... want over 10 maanden is het niet meer het nieuwste nummer ;)
     
  3. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Juni 2003 Nummer 06 Jaargang 11 :cool:

    Ik krijg hem ook vanmiddag er word als het goed is meer getest van xboxlive! dus dat word wat..:9
     
  4. agent Smith

    agent Smith Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    niet veel speciaals maar zat wel cd bij met wat trailers de op
     
  5. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke trailers?? nog wat voor de xbox??
     
  6. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    is toch een jubileeum nummer omdat ze 10 jaar bestaan?
     
  7. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en toch ook iets van animatrix ik had al in de winkels gezien nou moet ik nog wachten totdat ik hem thuis heb :mad:
     
  8. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    staat er nog iets over de E3 in? Zal wel niet omdat het een te korte tijd is om zo'n artikel te maken.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit nummer viel echt tegen. Er zit een sticker (van Vice City) en een extra CD-Rom bij. Nou joepie:mad: De CD-Rom bevat trailers van o.a. Enter the Matrix, Tao Feng, Soul Calibur 2 (stelt niet veel voor), Splintercell, XIII en dat was het zo'n beetje. 2 demo's: Viatcong en ST: Elite Force 2. Verder nog de allereerste PU kan je bekijken (dat gaat langzaaaaam). Iets van Gamekings. En een trailer van the Animatrix, is wel vet, maar ik heb toch al een boel afleveringen op de pc staan. En het ergste van allemaal was dat er alleen een Preview is van Enter the Matrix. Een preview! Terwijl Gamequest allang de review heeft.:mad::mad::mad::mad:

    edit:
    Owja er staan nog 2 pagina's in van Halo 2. Stuk voor stuk hartstikke oude info.:mad:|:-
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2003
  10. XBOX_Enchede

    XBOX_Enchede Guest

    ik hem heb, ge krijgt er een sticker bij (gtavc) en een cd rom met trailers en het boek is dubbel zo dik met previews van o.a. nieuwe halo en toa feng (review)
     
  11. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    En geen gvd E3 ?!
     
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Nope geen E3, die kwam in het volgende nr dus die van 20 junie, mij viel het blad ook tegen en de "making of Halo 2 duzz" Is alleen maar oude informatie. Cd rom steld idd niet veel voor en dat gamekings zooi vind ik helemaal goor, met 1 spel (stuntman) of zo iets, en dan gaan ze daar een hele tijd over lullen. Denk je dat er een review van Burnout 2 in staat, is het zo'n gal review van 3 zinnetjes. This dat het maar €3.20 was, anders mochten ze hem houden. Mijn mening is dat het blad op de kwaliteit achteruit gaat.
     
  13. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom schrijf je je niet voor ign insider of gamespot complete voor minder geld?

    waarom zou je de pu willen lezen als je de inhoud ervan al lang van te voren op het net hebt gelezen?
     
  14. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hijs cool :) soul calibur 2 previeuw yeah geweldige cd met trailers en demo's van vietcong en star trek elite 2
     
  15. De power unlimited is anti XBOX!

    Ze zijn zelfs niet tevreden over Xbox Live! Omdat er Fransen zijn die alleen met fransen willen spelen. Wat een domme opmerking! en dat staat dan nog op de cover!

    Ik koop de Power Unlimited nooit meer! Ze zullen Halo2 ook wel afkraken. Net zoals de telegraaf. Die pepert nog even in dat Halo binnen een paar dagen op de PC komt. (klopt voor geen meter)
     
  16. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    zo je kan ook overdrijven he
     
  17. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu al een jaar of zes lid van de PU, maar het wordt wel steeds minder eigelijk. Denk dat ik er na dit jaar mee kap. Scheelt me weer een hoop centen. Ik krijg hem ook altijd te laat. Meestal scheelt het een halve week ofzo...opzich niet zo'n punt. Maar als abonnee verwacht ik toch meer. Desondanks ziet de nieuwe PU er wel weer leuk uit. Ze proberen wel telkens wat voor de lezer te doen, en dat vind ik toch, ondanks het feit dat ze zich de laatste jaren meer op het grote publiek zijn gaan richten, erg goed van ze. Die actie waarbij je je geheel ingerichte gameroom met alle consoles en een verzameling van twee meter aan games kan winnen is wel vet, alleen jammer dat die kans zo enorm klein is dat je wint, menig jaloerze blik op de winnar van die wedstrijd. Ik lees de rest van de PU van de week wel even.
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is inhoudelijk niet echt een goed blad

    maar je kan wel lachen met die gasten en ach voor ik iets inhoudelijk lees ik wel de Gamequest en nog beter XBM NL.

    Ik had de PU al om 9 uur ik bezorg het namelijk :D
     
  19. Ze schreven ook dat er geen snelheid in Racing Evoluzione zat!

    Ze hebben natuurlijk alleen met de langzaamste auto gereden want er zit JUIST snelheid in!
     
  20. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    En dan moet je nog niet eens beginnen over de review van bv.. Deathrow. Een kwart bladzijde (wat opzich genoeg kan zijn voor die game), maar dan de helft besteden aan het fenomeen schelden en dan zeggen.. Deathrow is een redelijke beat 'm up |:-

    (tis geen beat 'm up!)
     

Deel Deze Pagina