1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited : wat motten ze nou

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 25 jan 2002.

1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Xenior post vaak beetje flauw, maar nu ben ik eg serieus, vind xbox errrug toffe naam. Wat is zoveel beter dan? Gamecube of playstation missch. geen foute naam, maar vind vrij basic(zeker speelstation).En buiten de roelerende naam kan die ook nog wat!

2. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrok ook toen ik het las want ze hebben altjd gezegt dat zij overgehaalt waren door microsoft en dan lopen ze nu van die fuck geintjes uit te halen=(

3. RedFox

RedFox Guest

boeie ga ze een beetje serieus nemen, ze hebben gewoon een kabel dr uit gerukt en toen kwam die foutmelding :D . en over de naam moeten ze niet zeiken, speelstation en speelkubes zuigen ook :9. volgend nummer iig Xbox reviews

en als er een nederlands Xbox blad komt zal het waarschijnlijk wel gaan zuigen :D, ik ga maandag ff bij de boekhandel kijken wat ze daar voor Xbox bladen hebben.

p.s. gamequest magazine is niet veel beter dan de pu hoor, die gasten moeten nog veel leren.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    yep.. laten ze mij maar in dienst nemen, wordt het meteen een stuk beter verkocht :D

nee maarre ehm.. tsja.. over die foutmelding : Die krijg je makkelijk zat ja.. gewoon ff ergens wat kloten met kabeltjes of de DVD eruit halen als die net wil laden, of er een hele lompe DVD in pleuren..

5. RedFox

RedFox Guest

hoe krijg je die dan weer weg? ff je muis aansluiten om op ok te klikken? :D

6. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    wat zit iedereen hier te zeiken over de PU? het is nog steeds een goed blad, (ietsje minder als voorgaande jaren, oke) en al vindt ik dat ze niet origineel zijn met grappies over de hele grote box controller (NOT!) het blad blijf ik boeiend vinden en de reviews ook. Ze zijn ook helemaal niet negatief over de box, vinden het zelfs de beste line-up van next-genconsoles, dus echt zeiken doen ze niet. Natuurlijk is het logisch dat ze niet meer zo up to date zijn als het i-net, maar who cares. Ik vermaak me nog prima met hun blaadje en ik denk velen met mij.... (ik heb gezegd)

PU roelt!!! (net als XBW) :D :D

mzzl Munch and Abe

7. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn misschien wel positief over de line up maar over de Xbox zelf vind ik ze toch iets te lacherig doen.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    kijk het is en blijft een mag, die kunnen niet up-to-date zijn, van mags verwacht ik leuke en goed lezende (p)reviews met veel informatie, en ook goede informatie.

Ze zeiken de Xbox net ff flink meer af dan dat ze bij de NGC doen hoor... komt nog wel..

9. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gejank hier ...

Sorry hoor ze maken is een keer een grapje over de x-box en iedereen is gelijk geschokt en kwaad.

Elk nummer is het weer raak.

_ paar nummers terug vonden de nintendo fan boys dat ze achtergesteld werden, omdat er te weinig nintendo in de pu zou staan. Ook zou de pu te kritisch zijn over de GC

- Andere nummer: De pU zet wat kritische vraagtekens bij de ps2 games. Ze vinden graphics tegenvallen.
    Alle Ps2 bezitters zijn buiten hun zinnen en vinden de Pu een klote blad.

En nu in dit nummer staan een paar flauwe grapjes over de x-box en Jawel hoor alles x-box fan boys zijn aan het huilen gemaakt. Als jullie het blad wat vaker zouden lezen wisten jullie dat de Pu bijna lyrisch is over de x-box, dat ze alle x-box games nog de hemel in hebben geprezen en dat ze dus echt geen anti-xbox zijn.

En ja de Pu is natuurlijk geen hoogdravend blad, maar ze weten heus wel waar ze over praten.Zo vind ik de Pu een stuk proffesioneler dan dat gare Gamequest blad. DAT is pas een prutblad.

10. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg ook nie dat de pu anti- xbox is,
    maar ik krijg het idee dat ze de box niet helemaal serieus nemen.Persoonlijke opvatting

11. RedFox

RedFox Guest

Valt idd wel mee van die negativiteit, weet nog van een tijdje terug, PU was naar 1 of andere xbox conferentie gegaan, mensen die daar waren vonden er niet zoveel aan, maar de PU vond het juist vet goed en zei dat die mensen niet zo moesten zeiken over de Xbox. Verder ook nog een keer een stukkie dat het jammer was dat er zo negatief gedaan werd over de Xbox en dat het zonde zou zijn als hij hetzelfde lot zou ondergaan als de DC.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee maar het zijn die standaard grappen over de Xbox, they should know better.. En ja ze hebben idd de games de hemel in geprezen..

ik ben nog neit eens aan GameQuest begonnen omdat je dat sowieso al ziet : T'is n prutblad

13. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Als je veel PU leest weet je dat ze gewoon lopen te ouwehoeren lees het laatste stukje maar..

Was toen toch ook al zo met de GBA (aansluiten met een stuurtje enz.)
    Ik vind het nog steeds een leuk blad om te lezen en ze zijn juist pro-Xbox als je naar een paar oude nummers kijkt.

Ik ben bang dat als je een blad over enkel de Xbox krijgt ze elke game voor de xbox cool vinden ook al zuigt ie gigantisch(kijk maar naar het oude blad Club nintendo)
    en ik wil ook wel wat over andere consoles lezen

Greetz Han

14. Kefka

Kefka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PU gelezen en vind het inderdaad wel meevallen.. ze bedoelen het niet echt serieus, ook al vind ik wel dat ze gedeeltelijk gelijk hebben.

15. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had trouwens meer het idee dat de Pu erg pro Gamecube was (kijk maar bij de E3 special), maar ja wat wil je met iemand bij de redactie met een gigantische Nintendo tattoo op z'n been

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    is dat zo?

17. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die jurjen met z'n paarse sik en zijn grote nintendo logo op zijn been:+

18. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Aleen die jurjen is een nintendo fan-boy ja.

Betekend niet dat gelijk de hele Pu-nintendo-fan-boys zijn.

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Net ff de PU wat verder doorgelezen...
    Ik werd gewoon spontaan droevig van de review van MGS2 k vind het echt een slechte zaak dat ze Solid Snake hebben vervangen door die lame ass Raiden..
    Maar gelukkig werd ik door de preview van JSRF weer helemaal opgevrolijkt :D

20. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    trouwens als je op de site van de PU kijkt, bij de redactie. dan valt het toch op dat de favoriete games van die jurjen allemaal Nintendo games zijn, geeft te denken.

Deel Deze Pagina