1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited: Xbox Live artikel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxuser, 18 apr 2003.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
  2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Jurjen vind ik een goede reviwer, maar zijn cijfers zijn over het algemeen veel hoger dan die van andere reviewers ( Super Mario Sunshine : 9.5- Metroid Prime 9.8- Zelda 9.7 enz). Jan vind ik de beste reviewer, doet er ook het meest en geeft tenminste niet van die over de top hoge cijfers! Bovendien vind ik de PU enorm 8eruit gaan, en dat is er jammer want ik las hem altijd graag!

* Ben lid maar heb hem nog niet binnen terwijl ie al in de winkels ligt:mad:)

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb zelf het vermoeden dat deze spellen die cijfers weleens waard zouden kunnen zijn. SMS boeit me totaal niet (echt totaal niet, maar dat wil niet zeggen dat het geen topgame in zijn genre kan zijn), maar Zelda en MP lijken me erg vet. En er zijn veel meer reviews in gamesbladen/internetsites waarin MP en Zelda zulke cijfers krijgen.

De manier waarop Jurjen de spellen omschrijft en de cijfers geeft, vind ik erg geloofwaardig. Hij is wel nintendo junkie, en ik vind het zelf wel jammer dat hij alleen Nintendo games reviewed. Dit kan betekenen dat mensen zijn reviews daarom minder geloofwaardig vinden.

[edit] : Maar een 9,5 9,8 en 9,7 op een rij is wel erg hoog idd. Dat zou betekenen dat deze franchises geen vervolg meer nodig hebben? Of (zo goed als) niet meer verbeterd kunnen worden?

Laatst bewerkt: 18 apr 2003
  4. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    wat is PDO??

5. ironx

ironx Jump in.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd al weinig waarde gehect aan PU, en ik vind 't dan ook eigenlijk een "we-huppelen-achter-de-grootste-menigte-aan-blad"

Beste voorbeeld wat ik me nog kan herinneren was toen ze een preview schreven over Silent Hill voor de PlayStation. Spel werd echt op alle punten finaal de grond in geboord.
    Paar maanden later en veel geklaag in die "postrubriek" van ze kreeg 't ineens een vette 9 ofzo en was het HET SPEL DAT JE MOEST HEBBEN...

Nee... de PU is 't niet eens waard om mn achterwerk mee af te vegen als er geen pleepapier meer is :9

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

ja foutje ik heb de allernieuwste pas net binnen gekregen |:-

7. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Panzer dragoon orta;)

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Zoveel slechts strond er toch niet in dat Live artikel? Dat van die Fransen is meer als humor bedoeld, maar het is wel waar. Het zijn vooral de Fransen die spookrijden en ik ben ook wel eens gekicked uit Franse games, omdat ik geen woord sprak. Het enige wat ik minder vind is de uitspraak dat je van Xbox Live geen wonderen hoeft te verwachten. Ze zeggen zelf al dat online console gaming nog in de schoenen staat dus ik verwacht zeker wel dat het Live gebeuren nog flink zal groeien en ons nog een aantal aangename verrassingen gaat brengen!

9. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat plaatst de PU laatste tyd
    veel anti- xbox berichtjes.

ik vindt dat ze de gamers moeten overtuigen en
    informeren wat voor goeds XBL is.

10. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap de PU tegenwoordig ook niet meer echt. ze schrijven laatste tijd alleen maar over hun eigen ervaringen met games/systemen en dat blijken gek genoeg nooit de ervaringen te zijn die wij beleven...

en ik werd helemaal gek toen ik zag dat Zelda een 10 voor graphics heeft, een 9 voor replay en NOG een 10 voor gameplay.

ok ok, zelda is een ubervet spel maar om nou dat soort cijfers uit te gaan zitten delen.... ik vind sowieso niet dat je voor games 10'en kan geven want het kan altijd beter. als een blad dat toch doet moet het blad erbij vermelden HOE ze beoordelen.

bijvoorbeeld; de PU zou moeten vermelden dat ze bij graphics kijken wat het desbetreffende systeem kan trekken enz. dan zou een 10 misschien wel gerechtvaardigt worden.

maar goed, voor zover ik weet hebben ze dat nog nooit vermeld dus ik rechtvaardig die cijfers van Zelda niet.

marrrrr... PU blijft meesterlijk blad:D

11. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat je alleen een 10 voor graphics kunt geven als het fotokwaliteit is...letterlijk!
    duzzzz

12. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de nieuwe PU nog niet gelezen, maar wat ik hieruit opmaak is dat er enige kritiek geleverd is op het XboxLive gebeuren. Terecht of onterecht, weet ik niet. Ik heb immers zelf nog geen XboxLive en kan er dus nog niet oordelen.

Desalniettemin denk ik niet dat de PU zich expres en bewust negatief opstelt tegenover de Xbox/XboxLive, ze zijn gewoon iets kritischer en iets strenger geworden. Ik denk wél dat ze ze soms iets té streng zijn, of, zoals hier het geval is, met een vrij onbelangrijk voorbeeld onbewust het geheel in een ietwat kwaad daglicht stellen.

Maar iedere reviewer is, zoals KidVirtual al zei, anders. Dat Jurjen Zelda een 10 geeft voor de graphics vind ik juist wél terecht omdat je niet moet oordelen op fotorealisme, maar op uitvoering. Met Zelda probeert Nintendo een sprookje in tekenfilmformaat neer te zetten, iets wat ze vrijwel perfect gelukt zijn!

Laatst bewerkt: 18 apr 2003
  13. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik vind zowiso dat jurjen niet het voorrecht heeft om alleen maar Nintendo games te reviewen omdat hij Nintedo zo kewl vind. Het beste zou gewoon zijn als ook eens iemand anders Nintendo games reviewde. Als jurjen alleen maar Nintendo wil reviewen rot ie maar weer eens op naar een Nintendo-only blad. Bovendien ben ik het echt de helft van de reviews niet eens met hun cijfers. Als ik er dan met vrienden over praat dan zeggen die ook van, Tja zit er een beetje naast. Bovendien Halo een 9 voor graps en Zelda 10 No way. Hebben die gasten glazen van -20 nodig daarow. Bovendien zal brute force wel weer ondergedaan worden omdat het weer xbox is. Let op mijn woorden brute force kijgt ronde de 9 niet veel hoger. Omdat er geen echte pro Xbox gast daar zit. Dan beginnen ze daarow weer te mierenneuken enzo.

Nou ja zo denk ik erover. Jullie misschien anders maar als er een goed ander gamesblad op de markt is (dus multi console. XBM koop ik al). dan stap ik daar op over.

14. p1m

p1m Guest

ik heb net samen een jongen de GamerTag van PU gevonden..

Go Ahead Eagels... wat ben ik toch weer geniaal he;);););)

15. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ik dacht dat in de krant meltedseabra stond ofzo. Nou ik weet nie. Ik hoef die gasten toch niet in mn lijst. Ze hebben zoch geen tijd voor je.

16. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0

Nee, Jan is PC-Freak en wat reviewed hij altijd??? juist.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dan mot je nog effe een paar generaties spelcomputers wachten!
    Jullie moeten niet zo zeiken! Elk systeem word op eigen gebied beoordeeld en niet in vergelijking met.....
    En omdat de Pu 1 keer een negatief artikel over de xbox schrijft, hoeven ze niet meteen anti xbox te zijn. Zoiets heet kritisch zijn, want xbox live is niet perfect!

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    1 keer :confused:

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Okee, dan gaan we weer!! Halo fan-boy misschien??
    O nee man, test drive op de amiga kreeg een 9 voor graphics en Project Gotham op de xbox maar een 8!! No Way!!
    Waarom zou dat dan niet kunnen?? Leg mij dat dan maar eens uit!

20. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ze laten telkens dezelfde consoles(games) door dezelfde lui re- en previewen, dat is aan de ene kant wel goed, omdat die er dan veel vanaf weten. Maar ook weer niet want dan krijg je hele uiteenlopende meningen!

P.S: Alles wat in de PU staat over Assen!! is NIET waar..:+

Deel Deze Pagina