1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited: Xbox Live artikel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxuser, 18 apr 2003.

1. GamerXXX

GamerXXX Cube en Xbox Rulezz

Leuk Bevonden:
    0
    pfffff, wat maakt het nou weer uit als je een xbox hebt én een Gamecube?!!

2. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind je vaag en een echte newbie en daar blijf ik bij. Je gaat toch niet de eerste dag zo veel tegen andere gebruikers in?

3. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Oké ik vind zelda ook mooi maar niet super en al helemaal geen 10 waard. Ik vind (MIJN MENING) dat game designers/developers er makkelijk vanaf komen om een game ceel shaded te maken en daarom vind ik het al geen 10 waard voor grafics.

En het spel zelf is ook niet super gedaan met de kleuren van gras enzo (gebasseerd op PU screens) het is allemaal dezelfde kleur! zo kan iedereen een level bouwen met Paint (bij wijze van)! Ach nu zal ik wel weer geflamed worden door GamerXXX (BMX XXX :cool:)

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk is zelda masterluk mooi, maar ik denk dat er altijd wel iets op te merken valt over graphics, dus dat betekent GEEN 10!!!!! een 10 geef je voor iets wat volkomen perfect is, waar geen enkele fout, mankement of wat dan ook aan te merken is!!!!!!!

het spijt me als ik het verkeerd heb maar ik denk toch echt dat er op z'n minst 1 klein klein dingetje mooier kan in zelda. dan pas mag je een 10 geven, en niet eerder.

mensen moeten uitkijken met hoge cijfers...

5. GamerXXX

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, een 10 geef je niet 'als iets niet beter kan' Het gaat erom dat het spel op dít moment het beste is wat er te bieden is op de markt. Een 10 kan natuurlijk wel, ookal zitten er een paat foutjes in!!! en oordeel maar niet te snel, want op heel veel (goeie) sites zijn er 10en gegeven voor GFX!!! En die grote sites weten het echt wel beter dan jullie stelletjuh snotneuzen.
    Reacties van harte welkom hoor...

Laatst bewerkt: 21 apr 2003
  6. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Pff jij bent echt irri he. Ga zelf eerst je eigen snotneus maar afvegen. Ik snap je echt niet, wat kom je hier doen man. Een beetje forum verzieken ofzo. Je mag blij zijn dat je nog geen waarschuwingen hebt gekregen.

7. GamerXXX

Leuk Bevonden:
    0
    JAJA, I got U!!! Nu weet je nix meer he!!

8. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    ow ow wo, wat zijn we weer groep 3 hiero. Eigenlijk is het gewoon te triest dat ik nog op je reageer.

9. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Raad eens wat ign zei over de graphics van panzer dragoon. Ze gaven het een 10 maar zeiden dat je het moest beschouwen als een 11, en dat is een van de grootste gamesites op deze planeet. En wat doet de pu geeft het doodleuk een 9 terwijl andere games zoals lotrtt een 10, way to go hè!!

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb je het spel wel eens gespeeld? Of baseer je je mening op een paar vage screens?? Nooit over de graphics oordelen als je het spel niet hebt gespeeld!!!!!!!

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, ik heb panzer dragoon ook gespeeld en zo bijzonder was het nou ook weer niet. Het was geen revolutie ofzo, dus de 9 van de pu vind ik terecht! En zelda is grafisch wel een revolutie. Dit is de eerste game waarbij het net lijkt of je in een interactieve tekenfilm bent. Een revolutie dus! Net zo als Mario 64, van 2d naar 3d en net zo als Metroid, van 2d naar 3d.
    Metroid Prime is grafisch samen met Unreal2 de mooiste game ooit!
    En over die graphics van Zelda wil ik niks meer horen tenzij je hem hebt gespeeld! En niet als je de screens in de PU hebt gezien!

12. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Ben je blind ofzo jezus en ik heb high res filmpjes van zelda gezien (genoeg voor mij) heb het ook op tv gezien. metroid prime gespeeld en unreal2 gespeeld, en om te beweren mooiste games ooit nee niet echt misschien wel erg mooi maar als zij een 10 krijgen mogen doa3, halo, splinter cell, pdo van mij een 11 krijgen IMO. Trouwens vindt jij LOTR TT GRAFISCH EEN REVOLUTIE IK NIET HOOR.

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ben ik helemaal met nilamo eens. begrijp me niet verkeerd, ik vind zelda ook geweldig en wellicht koop ik binnekort speciaal voor zelda een cube, maar als zelda een 10 krijgt voor graphics dan moeten doa3, jsrf, pdo, unreal 2 en halo ook gewoon een 10 krijgen daar is echt geen twijfel over mogelijk....revolutie sprevolutie..jsrf was meer een revolutie als zelda. PU zijn gewoon anti xbox nintendo fanboys dat is toch duidelijk of niet?

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  14. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die het begrijpt ;)

15. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Wahaha wil je nix meer horen. Wannabe mod he, snoer me de mond maar. Sorry hoor maar met je 3D dat vat ik niet, er zijn toch ook al 2 zelda's op de N64 uitgekomen die waren ook 3D. Bovendien wat is er nou revolutionair aan cellshaded? Ik vat je niet helemaal. Maar nu is panzerdragoon ineens niet meer goed (de GFX dan). Nou wijs mij maar een game aan die mooier is (dus geen cellshaded shit he).

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voor de Nitendo is het inderdaad een revolutie ... maar voor de andere consoles en pc is dit het niet ... Don't take me wrong ... Ik ben een Zelda maniac en een Metroid Prime Freak ... maar revolutionair is het niet. Cell Shaded is leuk (en voor het eerst goed toegepast in Zelda) maar er zijn meer honden die ficky heten ... Kijk bijvoorbeeld naar XIII en Fanstasy Live ... net een tekenfilm... ;) ... Wat Metroid betreft ... Leuk ... heel leuk zelfs, maar wat is hier zo nieuw aan...? Halo is indrukwekkend .. vernieuwend, omdat deze voor een console de ovetreffende stap was... Maar de Gamecube zou deze nooit kunnen draaien... Waarom niet de processor is te traag en deze heeft te weinig geheugen om een hoge framerate aan te kunnen .. Unreal2 daar aan tegen is inderdaad Top off the Bill .... maar je moet dan wel een zeer goede computer hebben (gelukkig heb ik een Monster!)

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Daardat het de eerste game is, is het best een revolutie.

Halo vond ik zelf niet zo indrukwekkend. En de framerate was soms ook niet al te best. Het was zeker een revolutie voor de xbox, maar niet voor de gamewereld.

Ja, zeker!:) Dat is echt het neusje van de zalm!!:)
    Gelukkig heb ik ook een monster pc om hem te draaien!;)
    Mzzl
    Wouter

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    BLAAT!!!! Er zijn al zat Cell-shaded games geweest. JSRF (of eigenlijk Jet Set Radio op de Dreamcast) was de eerste volgens mij (durf ik niet met 100% stelligheid te zeggen) die het (en verdomd goed ook) heeft gebruikt. Dat vind ik nou artistiek en een leuke, gedurfde en welkome "sidestep" op de grote massa games (revolutie wil ik het niet noemen).

Zelda TWW is dus zeker grafisch geen revolutie. Heb het nog alleen maar in filmpjes (ook op TV op de kwaliteit die je ook ziet als je hem op de GC draait) en screenshots gezien, nog nooit draaiend op een GC die op 1 meter voor mijn neus stond. Maar toch genoeg materiaal om iig een goede mening te vormen. En die is:

- Bijna kunstzinnige graphics. De emoties van Link worden echt heel gaaf weergegeven met zijn "facial expressions". De omgevingen zijn kleurrijk en sprookjesachtig. Maar toch vind ik het zeker geen revolutie. Eerder "the next best thing".

Ik wil het spel ook graag spelen en zou er zelfs ook bijna een cube voor kopen. Maar ook ik vind de graphics van PDO minstens net zo mooi. En iniedergeval indrukwekkender daar het om een "normale" 3D Engine gaat, maar hij toch wel sprookjesachtige graphics op je scherm tovert (en dat is veel knapper, aangezien een Cell-shaded engine veel minder processor heavy is).

Is natuurlijk mijn mening, maar ik doe mijn best hem een beetje uit te leggen :)

19. x-prophet

x-prophet You will know fear

Leuk Bevonden:
    0
    rot toch op zeg, hun mogen doen met hun blad wat ze willen. laat ze lekker hun blad verzieken. je hebt gelijk het was kut maar die column was door jeroen gemaakt en die brengt alleeen maar koffie rond. je ziet m niet vaak schrijven. die gast moet ook ervaring krijgen. oh ja en die chinees doet opzich ook weinig boeiends. wie wil er nou games op je foon gereviewd hebben??? koop dan een GBA SP.

20. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Wouter nou reageer je nog op mijn post met de vraag vind jij Lotr TT een revolutie?

Deel Deze Pagina