1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited: Xbox Live artikel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxuser, 18 apr 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie heel het probleem eigenlijk niet...mensen die zo veel van gamen houden dat ze de PU hebben en online genoeg zitten om aan Live! te denken kijken echt wel op meerdere bronnen, laat hun dan maar negatief doen erover dat kost ze alleen hun objectiviteit (want ik heb nog geen site echt negatief over Live! gezien). Hun (jaja, ik blijf in de stijl van de gemiddelde XBW-er |:-) zullen daar zelf de gevolgen wel van ondervinden (en dan natuurlijk niet van 1 artikel, maar ik hoor het wel vaker over de PU de laatste tijd)

2. GamerXXX

GamerXXX Cube en Xbox Rulezz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal eens met wouter xbox, hij snapt er tenminste nog iets van !!! ;)

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dank je!;) Ik ben het ook met jouw eens!
    Lotr TT vind ik ook een revolutie, het is de eerste game die een film zo dicht benaderde en daarom kreeg hij een 10 voor grfx

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    [

JSRF (cell shaded) Cell Damage (cell shaded)

dus niet de eerste ;)

:{ ... vat ik niet de meeste gamers waren impressed en onder de indruk

Jeb vind ik ook

5. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2

tja, nou ken je die JJ af hakken en blijven zeuren dat ze niet zo moeten.. zeuren.

maar no offence,

die GAMERS die t grootse minpunt waren, zijn die gasten die vlak voordat je ze afmaakt met dat capcom gedoe n shit zo de verbinding verbreken, hoe kan je dan lekker knokken/gamen als ze niet tegen hun verlies kunnen ?

en wonderen moet je idd niet verwachten,

JA je ken online gamen van ui je luie stoel
    en JA je ken met elkaar lullen.

maar je ken niet eens met je buddy's in je lijst eerst afsprken of ze mee willen doen ect.
    Ik had allicht van iets zoals MS verwacht dat erbij live een soort achtig ( en nu vloek ik mischien ) een YAHoo chat inbegrepen was waar je ff n room ken maken om je kameraden uit te nodigen, af te spreken of je wel ff met ze KEN gamen.
    maak t korter en laat MS ervoor zorgen dat je tenminste met elkaar kan praten als er al 1 gamed.

Vaak stuur je een invite en niemand reageerd, of jij krijgt er 1 en je kan niet uitleggen van hey ik kom zo of nee ik ken niet,
    je ken alleen declinen waar door je vervolgens weer 3 x die invite krijgt omdat ze je niet snappen.

en ook al je buddy online is zie je (per game verschillend)
    soms niet eens wat ie doet, dan klik je op zn naam en is t
    remove of return je enige opties.

dus NEE wonderen moet je iid (nog) niet verwachten.

Ik vind xbox live helemaal geweldig, maar baal er van dat er a; weinig games zin en b; niet eens een volwaardige MMorpg is
    PSO lijkt me nix en SW:G schijnt alles al gecanceled te zijn wat leuk was ( zoals voertuigen dark jedi n shit) dus verbetering volop mogelijk.

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als jullie Zelda zo'n klote spel vinden, waarom krijgt hij dan overal zo'n hoog cijfer? Misschien omdat het een topspel is?

*he GamerXXX zet je pm effe aan!

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  7. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Niemand zegt hier toch dat Zelda een klote spel is...............we zeggen alleen dat wij niet vinden dat het die 10 verdient.

Ik heb het gezien.....tis gaaf om in zo'n tekenfilm wereld te lopen. Maar het is wel 10x simpeler om dat te doen dan 'echte' gfx te gebruiken. En daarom maken ze zich er eigenlijk makkelijk vanaf.
    Ok het geeft wel een gaaf effect........maar ja...uhm..ik kan het ook neit precies uitleggen waarom maar ik vind dat een cel shaded game geen 10 kan verdienen. Aangezien mensen die dan bv alleen de cijfers horen dus echt een game krijgen waarvan ze weten dat ie een 10 voor gfx krijgt en dan gewoon een game krijgen met wat kleurtjes en een lijn erom heen.

8. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Door een paar game scenes en film scenes achter elkaar laten lopen sjeez dat kan iedere developer, het is hetzelfde dat je zegt Buffy the vampire slayer is een revolutie op graphics omdat het de serie heel dicht benaderde. De developers hadden een film om de graphics op te baseren je neemt gewoon een beeld, foto van de film je creërt 3d lijnen waar de bomen en mannetjes en blaadjes waren enz. Ik kan ook een hele mooie tekening maken als ik een voorbeeld heb om na te tekenen of over te trekken, halo en pdo however hadden geen een voorbeeld om het erop te baseren de mooie werelden die je in die spellen ziet zijn ook uit de hersenen van de developers gekomen. Ik kan het ook zo stellen HALO is een revolutie op gamesgebied omdat de game zich kan vergelijken met een film oftwel Halo is een gamefilm.

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0

nou hallo zelda is 100% zeker te weten NIET de eerste die het gevoel geeft dat je in een tekenfilm zit te spelen; JSRF is ook errrrg vet en geeft ook heeeeeeel erg diezelfde tekenfilm-achtige indruk.
    en waarom heeft dat spel dan geen 10??!! omdat het geen zelda is??!!

10. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Woow we worden vriendjes met GamerXXX dat word gezellig. Nou mij hoor je niet zeggen dat Zelda een klote spel is. Het gaat hier nog steeds om de pu. Zelda krijgt volgens mij veel te hoog. Dit omdat het idd (zoals al eerder genoemd) veel makkelijker is om te maken. Morgen maken ze een game met alleen lijntjes. (bestaat al volgens mij) Dan zeg je toch ook niet van deze game is echt een 10 waard, kijk hoe straak dat lijntje is.
    Nee halo blijf ik gewoon de top vinden. Niet omdat ik xbox toevallig ook vet geweldig vind, maar omdat het gewoon technisch prachtig inelkaar zat. Zelfs de muziek was goed. Dat kun ja van de meeste nintendo games niet zeggen. Daar is het nog steeds classic peep bonk en plop. Ow ja de framerate is een beetje aan de lage kant jah, who cares. Dat was alleen op de hele grote open vlaktes. Ik weet cker dat je die open vlaktes nooit op de cube te zien zult krijgen. Dit omdat de cube dat echt niet aan kan.

En ik ben geen fanboy. Dat slaat nergens op. Een fanboy is een irritant gozertje die ongeacht wat er gezegt word achter de mening van zn eigen console staat. Zo zeggen sommige ps2 fanboys nog steeds dat hun console de beste GFX heeft. Nee ik leg mn standpunten uit.

11. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, Jet Set Radio op de Dreamcast was de eerste game ooit die met Cell Shading werkte. :)

12. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    All die problemen bij halo zoals framerate komt omdat die gasten 6 maanden hadden om die game te maken 6 MAANDEN!!! moet je voorstellen hoe halo 2 wordt als ze alle tijd van de wereld krijgen

13. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, dat wordt wolgens mij een wereldgame. Ze zijn nu ongeveel een half jaar bezig en zullen er nog een jaar over doen. Dit is dus anderhalf jaar, terwijl idd halo 1 maar een half jaar de tijd heeft gehad om te ontstaan.

14. GamerXXX

Leuk Bevonden:
    0
    pff, Xbox user. Jij snapt het echt niet he ??? Waatom zou cell-shaded in het nadeel van de gameplay werken? Slaat echt nergens op hoor! En het kost echt niet minder tijd om een goeie game cell-shaded te maken hoor! Kijk, Zelda the Wind waker is langer over gedaan dan Halo, terwijl het allebei 2 topgames zijn !!

15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach...iedereen die nu op cell shaded loopt te zeuren omdat ze nintendo geen goede titel gunnen (nou is zelda totaal niets voor mij, maar das wat anders) vinden het over een tijdje helemaal geweldig omdat XIII er dan op de xbox het beste uitziet :) lekker laten lullen ;)

16. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je wel lezen menneke. Tjonge jonge. Van mij mag je hier aanklooien maar als je niet kan lezen houd het op. Kun je niet ffies het citaat geven waar deze uitspraak in staat?
    Ik denk ook dat ik weet wie je bent. Maar goed dat terzeide.

17. GamerXXX

Leuk Bevonden:
    0
    nou xboxuser hier is ie dan...
    En menneke, wie ben ik dan, ohoh wat zijn we weer slim, ik ken jou niet eens dus doe niet of jij míj wel kent.

En doe niet of ik dom ben ofzo van "kan je wel lezen, menneke!"
    want je slaat al de hele tijd zo een misselijke toon aan!

Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  18. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, ik zie hier echt nix over gamplay staan. Als je dat van die lijntjes bedoelt wil ik dit ffies verduidelijken. Voor de rest zie ik er echt nix over grapics in het verband met gameplay staan.
    Nou ja, als andere posters het eens zijn (wat betreft deze en de vorige post van GamerXXX) laat het dan ffies weten. Ik snap die gast niet misschien jullie wel?
    Ow nou ik ken je dan misschien niet maar wat maakt het ook uit. Ik had alleen een vermoede, omdat andere mensen om mij heen een aantal uitlatingen die jij gebruikt ook gebruiken.

Edit: Ik ga hier geen echte namen noemen. Misschien zou ik toch de verkeerde roepen. Dat zou die persoon misschien niet leuk vinden.

Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  19. masterape

masterape Guest

Sorry hoor maar ik heb geen ervaring met live, maar al vinden jullie al dat de MODS hier altijd gelijk hebben, dan weten die proffessionele gasten van de PU er ook wel heel wat vanaf hoor, en dat zijn gewoon dingen die hun zijn opgevallen en dat jij nog nooit gekicked bent dat kan.

20. masterape

masterape Guest

En ik ben het er mee eens PC-achtig. Op een console speel je games. Online is meer een PC functie. MAar ik ben er heel blij mee dat je op de xbox ook online kunt, maar dat houdt mij niet tegen dat ik het er nog steeds mee eens ben.
    En dat stukej in het blauw zijn demo's al lees je de PU goed dan weet je dat. En je weet dat Demo's voorproefjes van het spel zijn. En dat jij er het niet mee eens bent dat kan maar hun geven hun mening, start een eigen gamesblad om het te verbeteren(TIP)

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2003

Deel Deze Pagina