tja, nou ken je die JJ af hakken en blijven zeuren dat ze niet zo moeten.. zeuren.
maar no offence,
die GAMERS die t grootse minpunt waren, zijn die gasten die vlak voordat je ze afmaakt met dat capcom gedoe n shit zo de verbinding verbreken, hoe kan je dan lekker knokken/gamen als ze niet tegen hun verlies kunnen ?
en wonderen moet je idd niet verwachten,
JA je ken online gamen van ui je luie stoel
en JA je ken met elkaar lullen.
maar je ken niet eens met je buddy's in je lijst eerst afsprken of ze mee willen doen ect.
Ik had allicht van iets zoals MS verwacht dat erbij live een soort achtig ( en nu vloek ik mischien ) een YAHoo chat inbegrepen was waar je ff n room ken maken om je kameraden uit te nodigen, af te spreken of je wel ff met ze KEN gamen.
maak t korter en laat MS ervoor zorgen dat je tenminste met elkaar kan praten als er al 1 gamed.
Vaak stuur je een invite en niemand reageerd, of jij krijgt er 1 en je kan niet uitleggen van hey ik kom zo of nee ik ken niet,
je ken alleen declinen waar door je vervolgens weer 3 x die invite krijgt omdat ze je niet snappen.
en ook al je buddy online is zie je (per game verschillend)
soms niet eens wat ie doet, dan klik je op zn naam en is t
remove of return je enige opties.
dus NEE wonderen moet je iid (nog) niet verwachten.
Ik vind xbox live helemaal geweldig, maar baal er van dat er a; weinig games zin en b; niet eens een volwaardige MMorpg is
PSO lijkt me nix en SW:G schijnt alles al gecanceled te zijn wat leuk was ( zoals voertuigen dark jedi n shit) dus verbetering volop mogelijk.
Laatst bewerkt: 22 apr 2003