XBL wordt verkocht als the next step in console gaming. Het bestaat echter al jaren op de PC. In plaats dat MS (het had net zo goed Sony of Nintendo kunnen zijn, maar MS was de eerste) er iets anders mee doet. Iets creatiefs, ipv PC online gaming over te zetten naar de console, dan had ik het anders beoordeelt. Ik ben console gamer, dat is iemand anders dan een PC gamer. Ik verwacht dan iets meer dan tegen elkaar spelen. Levels downloaden en rooster updates zijn een begin. Maar ik zie meer in Pokémon online. Of GT4 met zijn ruil optie. Maar er kunnen nog zoveel verschillende dingen bedacht worden waar wij niet bij nadenken.
GTA3 GTA:VC is een game die ik samen met Boris heb mogen testen en is dus een gemiddelde. Doe ermee wat je wilt.
En dan nog even over het feit dat ik de Xbox af zou kraken. Dat is de onzin aangezien ik geen tot weinig Xbox titels onder mijn vingers krijg. En dus de kans niet krijg om ze af te kraken al zou ik het willen. Ik kraak Xbox games niet af ik kraak games af als ze dat verdienen. Ik bekijk zo objectief mogelijk de verschillende spellen en daar beoordeel ik ze naar.
Dat ik PS2 en Cube boven de Xbox zou stellen is ook onzin. Iedere machine heeft zijn / haar juweeltjes die ik maar al te graag speel. Zo zit NBA2K3 in de Xbox afgewisseld met DOAXBV, zit Metroid Prime in mijn Cube afgewisseld met PSO en Doshin. En staat mijn PS2 regelmatig aan met GTA:VC en de laatste tijd Dancing Stage Megamix.
jeroen
Even voor de vraag hieronder. Heb geen zin om hele nieuwe post aan te maken. Wat betreft Credit card, ze zijn ermee bezig. Er is echter nog geen alternatief. Heeft je Pa / Ma / broer / zus geen CC? Je hoeft immers nog niets te betalen online. Het is er alleen voor, op dit moment, om je volgende jaar abonnement te betalen. Downloadable content is ook nog gratis. Ik denk echter wel dat als je iets download wat geld kost je een notificatie krijgt. Dus kun je later de houder van de CC terug betalen.
Laatst bewerkt: 28 apr 2003