1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited: Xbox Live artikel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxuser, 18 apr 2003.

1. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Webcam is een slecht idee. Het verzenden van beelden kost namelijk erg veel bandbreedte wat er op zijn beurt weer resulteerd in meer lag of minder players per host. Bovendien heb je er niks aan, je bent veel te druk met spelen.

2. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    dit vond ik juist helemaal niet! ik heb gisteren voor het eerst ge-Lived en ik moet zeggen: het is echt een fantastisch princiepe.. heerlijk toegankelijk en lekker HELEMAAL NIET PC-ACHTIG.. we hebben alleen mechassault gespeeld omdat dat de enige game was die je met meerdere mensen online kan spelen ofzo.. nouja boeiend.. dat snap ik dan nog wel..

gewoon quick match, destruction, kies je mech.. druk op X.. en KLAAR! schieten maar! geen lag, en door de voicecommunicator wel socialer dan de pc ook.. mede omdat ik zelf niet kan multiplayeren met m'n pc (kan der niet eens op gamen :D) vind ik dit een hele mooie uitkomst.. ik denk niet dat ik een xbox ga kopen.. maar als ik er een zou kopen zou dit DE reden zijn..

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    niet de nes of de snes was de 1e.. de dc was de 2e:p

en agreed@arowana tis helemaal niet pc-achtig.. de pu verkoopt gewoon nonsens.. en het enige grote nadeel zijn de users;/ die heb je overal dus dat kan je een nadeel van online gamen noemen niet van xbox live...

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Er word alleen maar gekloot in die demo's omdat iedereen die krijgt, voor sommige mensen heeft dat dus helemaal geen waarde.

Als je mensen die omgekeerd rijden etc. negative feedback geeft en anderen doen dat ook krijgen ze gauw genoeg een waarschuwing.

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    of je gaat gewoon naar een host die dat niet toelaat

6. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    nope.. NES was de eerste voor online multiplayer.. met de SNES kon je games downloaden... de dreamcast is dus de derde.. (misschien wel de 4e, of de 5e.. maar verder ken ik het niet echt)

Deel Deze Pagina