Sorry hoor maar ik weet echt niet wat jij fout doet. gewoon de stappen volgen en hij doet et perfect En die laatste link die je zei moet je helemaal niet gebruiken
Heb je windowsXP? Zo ja ga dan naar configuratiescherm en kijk of die op de klassieke weergave staat linksbovenaan. Daar zie je spraak staan klik daarop en tik je zin.
Ik zet de stem op Dutch en de kwaliteit op z'n hoogst. Daarna tik ik iets in en druk op het verder knopje. Vervolgens doet die niks meer, hij kan de pagina niet vinden. Die andere link gebeurt precies hetzelfde en was alleen maar om te testen.
Laat de kwaliteit gewoon zo staan Bij mij wekrt et perfect. als ik verder doe dan komt ie met de Opslaan Als box en dan staat ie op me pc en dan kan ik em beluisteren
haha, wist ik allemaal nog nie, net uitgeprobeerd. weet nie wat de nut er van is maar maak nie uit, toch wel geinig.
Heeft er iemand dan ook toevallig een omgekeerd programma? Dus je zegt wat, en dat wordt dan uitgetypt in word ofzo? Is wel lekker makkelijk
bij de demo van ut2004 zit ook zoiets. ik lag echt dubbel toen ik het voor het eerst ontdekte. (bij chatbox)
ik kwam dit programmatje tegen.. ik weet niet of ie helemaal goed werkt maar het is te proberen: +++ SayPad spreekt alle teksten die je invoert luid en duidelijk uit. Deze tekst-editor is oorspronkelijk bedoeld voor visueel gehandicapten, maar verder universeel inzetbaar. SayPad (5 Mb) [WinAll] http://inspiredcode.net/4VisImp.htm