1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pre-order gcshop drama!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Stingray, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    1 tip. Cancel je order. Storneer het geld bij de bank en ga de game lekker in de winkel halen. Als ze hem ergens op voorraad natuurlijk.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon games bij de lokale gameshop halen. Geen gezeik. Dit krijg je ervan als je online besteld...
     
  3. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Thnx guys voor t advies... heb de order net geanuleerd
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja winkels zijn iets duurder omdat je meer tussen personen hebt, maar dan gaat het iig bijna nooit fout.
     
  5. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Klopt.. maargoed dan weet je in elk geval zeker dat je hem krijgt

    Nu hoop ik alleen gezien de email problemen bij gcshop dat mijn order anulering door komt
     
  6. Roché

    Roché GCshop

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt, ik heb je via een PM de uitleg gestuurd waarom je status naar niet betaald is gegaan. Aangezien dit voor meerdere mensen geldt, zal ik het hier ook even neerzetten:

    Om een 1 of andere reden zijn bij een aantal bestellingen, 12 in totaal, de tags niet gesaved. Dit is een technische fout wat zojuist is gemaakt door onze technische dienst. Op het moment dat wij jouw bestelling als "betaald" markeerden in ons systeem werd dit niet opgeslagen. Bij het versturen van alle spellen op het einde van de dag stond jouw bestelling er dus ook niet bij. Dit is, zoals eerder gezegd, dus vanavond opgelost. Momenteel staat je order nog als "nieuw" in het systeem, maar dit zal morgen in de ochtend of middag gefixt worden.

    Het klopt dus dat je bestelling nu als nieuw tevoorschijn komt, bij het lanceren van de nieuwe site is er blijkbaar iets fout gegaan. Nogmaals, dit is een tijdelijk probleem. Echter, ik begrijp volkomen dat je de game graag vandaag nog wil spelen. Het annuleren van orders is bij ons nooit een probleem en dit is daarom dus ook mogelijk.
     
  7. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Roché je hebt een pm... tevens een email gestuurd naar gcshop met mijn bank gegevens zodat het zsm weer terug geboekt mag worden...
     
  8. Roché

    Roché GCshop

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    De game was overigens gisteren verstuurd. Ik zal je pm'en hoe je dit moet terugsturen!
     
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan sluit ik bij deze het topic.
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is klinkklare onzin, winkels zijn duurder omdat zij stroomkosten, huur, personeel, etc hebben. Zoals ik uitleg in mijn post eerder in deze thread, zitten er tussen producent en winkel altijd per definitie minder partijen. Je komt hem zelf ophalen, dus per definitie komt de TNT post er al een keer minder aan te pas.

    Wij doen deze acties voor de hardcore gamers met weinig geld. Die besparen makkelijk 10 euro uit of meer bij GCshop. Wij doen dat met GCshop omdat dat in al onze jaren tijd makkelijk de meest betrouwbaarste en professioneelste shop is die er online te vinden is en altijd met de laagste prijs hier in Nederland.

    Stingray's klacht heeft een duidelijke reden en is, uiteindelijk alleen maar toe te schrijven aan zijn late bestelling. Zijn game is verstuurd de seconde dat dat mogelijk was, dat hij verkeerd heeft begrepen wanneer, ook al was het fysiek niet mogelijk dat hij eerder verstuurd werd, is natuurlijk niet echt GCshop's fout.

    Maar goed, eind goed al goed. Stingray zal wat meer moeten betalen voor zijn games, maar niet meer het risico lopen dat hij te laat een order plaatst en daardoor tot onterechte conclusies springt.

    Wil je goedkoop je games thuis op je deurmat, dan is GCshop de beste. Gaat er van de duizenden bestelling wel eentje fout? Tuurlijk, maar niet door onwil van de jongens bij GCshop, die zelf op dit forum komen kijken om eventuele preorder problemen op te lossen....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina