1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pre-Order is onzin ???

Discussie in 'Games' gestart door Pejannl, 4 mrt 2003.

1. masterape

masterape Guest

Ik heb mijn bevestigings mail al binnen.

2. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem net bestelt en met een spoed opdracht mijn betaling over gemaakt.
    Hoe weet ik of ik niet te laat ben en alsnog kan wachten ?

3. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan me niet voorstellen dat je baalt dat ze allemaal op zijn en hoopt dat er nog mensen cancellen. verkocht is verkocht, toch?

4. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zelfde vraag is voor mij.
    Ik heb het net overgemaakt dus waarschijnlijk is het geld morgen/overmorgen binnen bij jullie.

5. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    en voor mij geld dat dus nu ook :9

heb een spoed overmaking gedaan, dus moet morgen over overmorgen bij jullie binnen zijn ;)

6. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Off topic WouteR!
    Deze reactie slaat nergens op!
    Ik doe helemaal niet bijdehand! Ik mag toch wel zeggen dat ik blij ben dat ik weer 10 euro bespaar?
    -----------------------------------------------
    Hij is trouwens sinds vandaag uitverkocht bij GCSHOP.nl! Dat is ook snel gegaan!

7. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ben je boos ofzo? Het is geen aanval! Het is toch leuk voor de mensen als zij ook een pakketje nog kunnen kopen omdat het hier is uitverkocht!

8. mark_s

mark_s Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net gepre-ordered,krijg gewoon bevestiging binnen op email,
    dus zijn ze toch niet op ?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    weet het wel zeker ... gelukkig heb jij een kennis wiens vriend van jouw vriendin ... gelukkig is ;)

10. Kun je die Kit nog cancellen? Bedankt Sam! Ik koop hem wel bij GCshop.nl

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    GCshop kan op 14 maart net zo weinig leveren als de anderen. Als je even een PM stuurt naar Kobold kun je ongetwijfeld cancellen, maar ik betwijfel sterk of jij dan op 14 maart op Live zult zitten.

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Xboxworld is geweldig, nu weten we het wel

13. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Stel je niet zo aan man. Wat een zooitje kleine kinderen lopen hier af en toe rond. XBW maakt geen winst op die pakketjes. Dat kun je of wel - of niet geloven, maar feit blijft dat ze hun nek voor ons hebben uitgestoken.

Ze proberen gewoon zo veel mogelijk members hier blij te maken, en weten dat XBW de pre-order zowiezo kan leveren en dat anderen dat waarschijnlijk niet kunnen. Wees ze dus dankbaar als ze advies of voorzichtige hints geven...

no offense verder. Maar het lijkt me niet tof als ze het hier zat worden wegens ondankbare uitingen en ze in de toekomst bv. geen pre-order akties meer willen doen. Als je graag bij een andere site koopt voor minder geld ==> vooral doen. Maar niet huilen als je pas in April een pakketje krijgt!

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet of je het tegen mij hebt maar ik heb mn pakketje gewoon hier op xbw besteld
    ik begrijp gewoon niet waarom die mods zich zo druk maken de laatste tijd
    just chill

Laatst bewerkt: 6 mrt 2003
  15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    ok sorry, was o.a. wel voor jou bedoelt en ik had wel iets rustiger mogen reageren. Maar die mods lopen het vuur uit de schoenen en ze krijgen een hoop met gezeur om dr oren.. werkt niet echt stimulerend.

ze zijn ook mensen en moeten vaak genoeg horen dat ze goed bezig zijn (als ze dat ook zijn natuurlijk.. fair enough)!

16. masterape

masterape Guest

Ben ik het helemaal mee eens, hun hebben hard zitten werken om wat kitjes voor ons vrij te maken en wat krijgen ze terug stank voor dank!

Ik ben blij dat ik het hier heb besteld en gelijk op 14 maart of eerder online kan gaan, dit betwijfel ik zeer bij GCshop omdat ik eerst 1/2 weken heb zitten wachten op een bestelling:mad:

En ik ga niet lullig doen om een paar centjes meer of minder. Wat maakt 10 euro nou uit:confused: hier kun je hoogstens paar ijsjes voor kopen.

XBW jullie hebben deze actie goed geregeld en ga zo door! En er zijn vast mensen die nog graag willen preorderen dus cancel het maar al wil je dat zonodig om paar centjes te besparen.

17. Wat maakt het uit of je het hier besteld of elders! Ik zou hem wel hier bestellen. Met deze site heb je een goede communicatie met degene die deze préorder regelen.

Ik zou hem niet gecancelt hebben. Je betaalt misschien iets meer maar je hebt voor dat geld tenminste zekerheid, je hebt beter contact met de organisators enzovoort!

Deel Deze Pagina