Prejcet Gotham Racing 2 zeer slecht

Discussie in 'Algemeen' gestart door abruzzese, 11 feb 2005.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is ie dan niet realistisch?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hij is niet realistisch omdat 'ie in het slippen een beetje over the top is. Maar verder is het zeker geen arcade of onrealistische racer. Per definitie is er eigenlijk geen enkele racer die realistisch is, maargoed. Jezelf voor blijven houden dat PGR2 arcade is, is gewoon dom :) :p.

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    En moeten we Forza nu aanzien voor een stimulatieracer? Dacht ik dan.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Forza is wel degelijk een simulatieracer ja. Maarja, zolang je geen klap voor je harses krijgt terwijl je de bandenstapel in vliegt zullen mensen het nog steeds onrealistisch vinden...

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar. Maar hoeveel realistische racegames zijn er dan. Ik kan me niet voorstellen dat het veel zijn.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    DTM 2 is toch wel aardig realistische, verder is der niet veel...

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht al. Maar moet bij zo'n game ook de schade onbeperkt zijn om het een realistische racegame te noemen?

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Naja bij DTM 2 vliegen er wel je banden en etc der allemaal vanaf. Tis heeft ook met de Besturing van je auto te maken. Als je bijv met DTM 2 200 Km gaat rijden dan heb je een langere remweg dan met Burnout 3 bijvoorbeeld.

9. Xboxmansion

Xboxmansion Xbox Hooked:D

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt er gewoon geen geduld voor om goed in een game te worden, ik vond pgr2 eerst ook niet leuk omdat het rijden me niet goed afging na veel trainen gaat het steeds beter, je wil gewoon in 1 keer alles goed kunnen en dat kan nu eenmaal niet, dus ga niet een game afzeiken als JIJ er slecht in bent.

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ik snap het al. Ja dat is ook zo raar bij burnout ja. Als je tegen je tegenstanders rijd kan je ze laten crashen en als je tegen een gewone personen auto rijd crash je zelf.

11. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    De beginposter spoort niet zo :D

Het is voor mij nog steeds een superracegame (naast MotoGP2). Je moet de game leren kwa auto's. Als je eenmaal weet hoe het stuurt/reageerd...dan is het SUPER!

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Daarna lekker met de Enzo over de Nurburring scheuren. Dan ondek je het pas. In die klasse waar jij nou zit zijn nog geen fatsoenlijke auto's. Er zijn veel snellere. Gewoon blijven oefenen.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet natuurlijk wel een beetje de basis skills hebben, om goed te worden in PGR2. En dan bedoel ik dat je wel al eens een racegame gespeeld moet hebben.
    Ook zul je veel moeten oefenen, en niet direct voor de Platina moeten gaan.

En als je racegames niet interesseren, kun je PGR2 al helemaal vergeten.

Bij PGR2 is timing gewoon heel belangrijk, net op tijd sturen en remmen voor een bocht. De route moet je natuurlijk ook kennen, dus de eerste keer zul je nooit een snelste tijd neerzetten.

Dus, gewoon nog ff oefenen, en over een dag of 4 dan wil ik je nog wel een horen, en wedden dat je dan de game wel tof vind.

En niet zeggen dat de game slecht is, want dat is deze game ABSOLUUT niet. Juist het tegenovergestelde.

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja probeer eerst gewoon op 1 baan. Dan leer je hem een beetje kennen en weet je steeds beter wanneer je nou moet remmen. Zo probeer je weer eens een andere baan. Dan gaat het vast steeds beter.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind het gewoon een onwijs gave game. Vooral op Live is hij super! Lekker racen met paar Engelsen of Amerikanen. Ik heb wel 's een hele middag met dezelfde groep mensen in een lobby zitten racen, dat is gewoon gezellig! :)

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Toen PGR2 net uit was, hadden de mensen van XBW ook nog een stuk geschreven van hoe je moest spelen. :) Ik kan hem alleen niet meer vinden. Misschien moet je zelf even in het archief duiken? [is btw nog wel van de oude xbw.nl]

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jep, WouteR had toen een hele "handleiding" geschreven over welke auto je het beste kunt pakken bij de verschillende onderdelen. Ik zal 'm eens gaan zoeken! (als hij nog in de database staat tenminste)

/edit: tadaa waar de zoekfunctie al niet goed voor is! :cool:
    plaatjes doen het niet meer, maar de tekst staat er nog gewoon ;)

Project Gotham Racing 2 Handleiding door WouteR

Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het iemand toch niet echt leren? Je moet het meer vanuit je zelf doen, beetje zelf ontdekken wanneer de bochten genomen moeten worden. En een beetje skills hebben.

19. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 is ckr wl een goede game. K had de besturing snel onder de knie.
    Zoals anderen al zeiden gewoon blijven oefenen.
    Bij de bochten moet je zorgen dat je op de zwarte lijn rijdt en remt als je de lijn ziet. Dan kom je meestal het beste de bocht. Als je dat kent, blijven op elke bocht totdat je tot jouw limiet (en van de auto) gaat.
    Wel jammer is vind ik dat de rijstijl van de computergestuurde auto's een beetje kl*te is. Ze rijden gewoon over een lijntje en knallen gewoon tegen je aan en blijven gas geven als jij spint ofzo.
    Online is het wl onhandig dat er in de serverlist niet staat of de server al aant racen is of nog in de lobby is.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

Deel Deze Pagina