De nurburring is wel de laatste baan. En de langste. Je doet zo'n kwartier over een rondje. Met een gimiddelde auto dan.
Nog aan de topicstarter, probeer anders een paar keer achter een andere auto te blijven hangen en doe hem na. Als hij remt, ook remmen, geeft hij gas, erachter aan gaan. Dan krijg je vanzelf een idee hoe je bochten aan moet pakken. (natuurlijk standaard van buiten, naar binnen, naar buiten) Voor de meeste bochten staan zwarte remsporen op de weg. Als je precies over die sporen de bocht ingaat en op dat punt remt kom je de bocht met gemakt door.
Woei woei ! Trouwens, de beste tip is misschien een hele simpele; Begin gewoon niet direct met een snelle bak. Begin met de Kudos World Series bij het eerste hoofdstuk. Toen ik net met PGR2 begon vond ik de Seat Leon Cupra al redelijk listig. Nee, niet listig, maar het maakte me enorm enthousiast over het gevoel in het spel. Werk via de Kudos World Series omhoog, dan kom je steeds snellere auto's tegen die je door je geleidelijke proces steeds beter zal kunnen besturen.
En wat dacht je van deze dan? Hoe verdien ik succesvol kudos? Gepost door Wouter Flemming op 07 mei, 2002.
Ik vind dit echt een fantastische game, zoals al eerder vermeld je moet gewoon leren remmen en dan is het echt vet kicke,met je eigen soundtrack door parijs rijden met je Ferrari..hmmmmmmmm heerlijk
Ikzelf vind project gotham racing 1 leuker... PGR2 word op een gegeven moment wel heel erg saai (mijn mening he folks )
Volgens mij kun jij beter burnout 3 kopen, een goede racegame (PGR2 ook) en daar kun je wel lekker in de vangrail knallen. En dan nog over dat spraakgebrek van jou, betaal je volgens jou wel €24,95 voor een racegame en kun je het niet eens goed typen . Het is inderdaad niet een spel wat je binnen een uur onder de knie hebt maar zoals iemand anders al zei: "Oefening baart kunst". Greetz wooly Ps: Ik heb het toevallig eergister nog weer eens gespeeld en is inderdaad wennen
Gerben_S: Helaas kan je niet door te zeggen "het is mijn mening!" een discussie ontwijken . PGR1 is ook enorm tof ja, maar PGR2 heeft zoveel meer diepgang in de besturing dat ik me afvraag of ik ooit terug zou kunnen naar het eerste deel - wat nog wel de bedoeling is, ik wil gewoon PGR1 nog een keer helemaal uitspelen.
In het begin is het inderdaad ff wennen. maar ik had het toch vrij vlug onder de knie. En als je het dan ook op een gegeven moment goed kunt, dan is dit echt een super vette game.
Als je echt wilt kijken of je ut onder de knie hebt moet je ff naar de car challenges in dit forum, kan je ff kijken of je ok echt snelle tijden rijdt. *)
Misschien ligt de controller je niet of ben je hem niet gewend . Heb je veel racegames gespeelt ja of nee? Ik wel , en had het binnen een half uur toch wel redelijk onder de knie. Maar ik kan me voorstellen als dit je eerste (semi)realistische racegame is dat je er wel moeite mee hebt. Maarja , zoals iedereen zegt : oefening baart kunst. Dus , blijf oefenen en doe de game niet meteen weg want ik denk dat je er nog veel plezier aan kan beleven.
Dit was voor mij in het begin ook een probleem maar dit kwam vooral omdat de controller compleet nieuw was en ik dus niet gewend was aan de stick. Als je gewoon veel speelt en zoals gezegd onderaan begint bij de Kudos World Series dan went het vanzelf. Zolang je maar zorgt dat je de bocht goed aansnijdt want als je hem al verkeerd ingaat raak je idd erg vaak de vangrail. Practice makes perfect!
denk btw dat et aan diegene ligt die deze thread heeft geopend.. Ik had geen echte problemen met de besturing toch, zoals ik al eerder zei, is wat mij betrefd pgr1 leuker omdat je daar aan 1 auto kan wennen...