Jij bent de enige die 't heeft over 'mijn' website. Nergens heb ik te kennen gegeven ergens 'absoluut geen zin in te hebben', wat dat dan ook mogen zijn in jouw ogen.
Je maakt er allemaal maar zelf een vrolijk verhaal van dat jou pleziert, maar tja, dat is toch echt jouw probleem. Daar heeft dit forum, de admins en de mods weinig baat bij, lijkt mij.
Wederom: Jij weet niks van wat mensen terugkrijgen voor hun werk hier, jij weer al helemaal NIKS over onze commerciele kant en jij weet (overduidelijk na al je complottheorien) zeker niks over mijn beweegredenen.
Wederom; je mag je inbeelden wat je wilt... Maar wederom; projecteer je angsten en trauma's niet op mij of dit forum omdat....tja, waarom eigenlijk?
EDIT: De grens op wat? Op reclame?
Weet ik toch niet op voorhand? Zolang zich leuke dingen voordoen die (ja, niet door jou blijkbaar, maar het draait dan ook niet om jou) onder de gamers gebracht moeten worden omdat ze leuk zijn (goh, ik zelf ben ook een enorme gamer...) of noodzakelijk zijn, zonder overdreven storend te zijn, om inkomsten te genereren. Is dat allemaal mogelijk en dat oordeel is inderdaad (gelukkig) aan ons, Xboxworld, niet aan jou.
'De eerste reactie maatstaaf:
Zou je spellen willen kopen in een XBW voor 47.50 en regelmatig leuke gratis extra's zoals t-shirt en stickers, in plaats van 59 euro? JA NATUURLIJK, VET!!! < acceptabel.
Zou je een enorme banner voor je snufferd willen zien waar je voorbij moet klikken om bij de mainpage te komen? NEE NATUURLIJK NIET! < niet acceptabel.'
Sjeez...ik vertel steeds het zelfde! Is het nu, na mijn ietwat meer grafische uitleg, goed te snappen?
Laatst bewerkt: 3 mei 2005