1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Preorder PARIAH voor €47.50 en ontvangen een GRATIS t-shirt!!!!!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mirik, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Die edit stond er al ruim een vijftal minuten, zo moeilijk is 't niet om te zien of je wilt dat ik twee keer onder elkaar post. Mooi is dat je nu ook gelijk denkt dat ik dat expres deed om dat te kunnen zeggen natuurlijk! Zegt meer over jou dan over de reden waarom ik 't deed, blijkt maar weer. Maar goed.

Afkappen; Nee, hoewel ik absoluut mijn tijd liever ergens anders aan besteed, moge het duidelijk zijn. Je reacties komen op mij echter over als niet uitgedacht en simpel stookwerk, maar dat zei ik al eerder.

Jij begrijpt overduidelijk niet, zoals ik ook wederom moet herhalen, dat het niet gaat om mij en dat jij geen recht hebt te spreken voor onsm onze zogenaamde 'commercie' of waardering voor elkaars werk. Dat is alles wat er is, verder heb je weinig te vertellen. Je wilt mij persoonlijk aanvallen terwijl dit niet gaat om mij, en je wilt spreken voor mensen die wel even lekker hun eigen mening hebben. Blijft niet veel over...

Naast dat, wat wil je nou, weetje... Niks constructiefs. Anyways je hebt je antwoord ben je nu tevreden? (we dwalen nu namelijk af in onderwerpen die niks mee te maken hebben, zoals het elkaar verwijten af te kappen of loopjes te nemen)

Is maar hoe je er naar kijkt, (naast dat het denigrerend is, alsof jij de enige goede mening hebt), ik vind dat deze discussie nu al gevoerd wordt door in ieder geval één enkele koter die niet weet wat hij nou wil behalve herrie schoppen. :p

Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan je het stukje posten wat in strijd is met de "regelgeving" .... Ik kan alleen dit vinden in de FAQ

Je mag als site best adverteren ... maar dan moet je betalen. Er staat niets over dat je geen reclame mag maken en ook niet dat xbw geen reclame mag maken over hun eigen acties.

dus ik snap je punt niet .... Welke regelgeving overtreden ze dan? :{

Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  3. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Jesus, waarom zeikt men over een aanbieding van deze site zelf. Je hoeft het niet te lezen/reageren.

Ik heb net wat bij GCShop besteld omdat al hun nieuwe games het goedkoopst zijn in heel NL. Dan ga je toch geen voorbeeld geven dat Play (Engeland) goedkoper is dan hier? De helft van de mensen heeft niet eens een CC.

4. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lamaar.

5. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, ik vind het een hele leuke actie opzich ,maar mij maak je niet wijs dat €47,nogwat de inkoopprijs van een DVD schijfje met wat bestanden er op is, dan zouden jullie helemaal geen winst maken..... :confused:

6. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Alle particuliere bedrijven zijn voornamelijk winstgevend. Zo ook Xboxworld. Ze zullen er alles aan doen om winst te maken en om klanten te trekken, dat zou elk bedrijf doen. Als ik zelf een eigen shop had, had ik mijn hele forum ondergespammed. Ik weet niet hoor, 1 kleine thread is heus niet erg naar mijn idee, ruud.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    XBW maakt indirect winst (de adverteerder GCShop maakt winst)... xbw krijgt bijv. advertentie kosten... Maar dat is toch niet erg ... een server in de lucht houden kost ook geld

8. Ruud

Ruud Guest

Kobold, je wou zeggen dat jij mij niet van begins af aan persoonlijk aanviel? Opmerkingen als 'misschien moet je leren lezen' kan ik niet echt constructief noemen en geven meteen een grimmige draai aan een discussie die best normaler had kunnen lopen.

Ik heb 't idee dat ik een gevoelige snaar heb geraakt, want je steekt wel erg veel tijd -die je naar eigen zeggen niet over hebt- in een 'herrieschoppende koter'. Dat je zo ver terug moet vallen dat je zulke opmerkingen plaatst om gelijk te krijgen vind ik wat teleurstellend.
    Je hebt langere tenen dan ik had verwacht.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Ruud - Kan je het stukje posten wat in strijd is met de "regelgeving" .... Ik kan namelijk niets vinden in de FAQ (zie ook mijn vorige opmerking)

10. Ruud

Ruud Guest

Fardo, uitgesproken jij zou moeten weten dat er tussen de regels van de FAQ nog veel meer staat. 't Gaat er niet om dat je precies het regeltje in Jouw Bijbel (de FAQ) aan kunt wijzen. Mods en vooral admins houden zich ook aan een hoop ongeschreven regels, althans, dat zou zo moeten zijn.
    Ik blijf erbij dat Kobold nu in een door vrijwilligers perfect onderhouden straatje komt met commerciele bedoelingen, en dan ook nog eens met een op z'n minst curieus te noemen houding. En dat kun je in mijn ogen niet maken.

11. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    47 euro is ongeveer de prijs wat winkels betalen voor de spellen. Kdenk net iets minder, tussen de 40 - 45 euro. Dus xbw (ofja gcshop) maakt een paar euro's winst. Kijk de uitgever kost het maken van een xbox spel nog geen euro.. Maar je moet niet denken dat winkels spellen inkopen voor 1 euro en verkopen voor 60, zo werkt dat niet :D. De detailhandel verdient maar een bepaald percentage van de verkoopwaarde. (Bij games meestal 10 - 20%)

12. JeaR

JeaR Capiche?

Leuk Bevonden:
    0
    Ruud, sinds het begin dat je hier op dit forum zit vind ik je al een irritant mannetje met een ontzettend grote bek. Dat je een of ander vriendje bent van Darkwing versterkt dit alleen maar heb ik het idee.
    Je probeert over te komen alsof jij degene bent die alles beter weet en dat de rest van de members maar wat poep praat.

Het merendeel van de members vind het een goed initiatief van XBW om spellen onder de winkelprijs te verkopen, en dan ga jij wat ophef maken over wat reclame? En dan durf je ook nog te beweren dat je niet alleen voor jezelf spreekt. Ik denk het wel.

Is het niet logisch om reclame te maken op je eigen site? Zou jij dat niet doen? Houd je eens bezig met normale dingen in plaats van het forum af te stropen naar nieuwe nutteloze discussies. En als je je stoort aan een thread waar reclame wordt gemaakt, dan lees je hem toch gewoon niet. Ik vind de pre-order shop een goede zaak en zelf denk ik dat veel mensen er baat bij hebben. Er wordt hier af en toe gesproken van forumverpaupering, maar je werkt er zelf aan mee door je zinloze opmerkingen.

13. Ruud

Ruud Guest

Haha, vind je het erg als ik niet op je vernuftige flame in ga?
    Open een mama-Ruud-is-irritant-topic maar probeer niet Darkwing z'n objectieviteit in twijfel te trekken want hij heeft er niets mee te maken.

14. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    w00t we hebben een nieuwe Walrus! :D

15. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik dacht dat deze thread ging over pariah + t-shirt...

t spel ziet er wel stoer uit... maar is t wel de moeite waard?

16. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ruud, waarom reageer je steeds op de verkeerde delen van de posts, lees over de flames heen en kijk naar de daadwerkelijke inhoud, als je je met flames op een forum moet bezig houden, dan is 24 uur per dag niet genoeg..

Maar het probleem is dus dat Mirik reclame maakt voor de XBW shop op het XBW forum, die ondergehouden word door vrijwillegers, maar ik lees nergens dat die het er niet mee eens zijn(behalve in jouw opvattingen dat ze het er niet mee eens zijn)
    Verder zie ik ook nergens dat Mirik hierop winst maakt, en zie jij de XBW shop als vervuiling van het forum? Voegt in mij ogen alleen iets toe, of er nu een banner staat van KOTOR of van XBW shop.., who cares? Je maakt gebruik van deze shop of niet, ze dwingen je nergens toe..

17. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet wel zeggen dat ik enigzins begrijp wat Ruud bedoelt. Vroeger was XBW zeer tegen reclame. Nu worden we zelfs op het forum doodgegooit met banners, threads etc. Mij persoonlijk maakt het niet aangezien ik blij ben met de shop ook al heb ik Jade Empire 6 dagen na verzenden nog niet mogen ontvangen:mad:. Maar de shop is goed lekker goedkoop. Maar het is wel zo dat het niet nog erger moet worden.

18. Ruud

Ruud Guest

NGW, denk je dat mods of admins hun ongenoegen over elkaars acties ook maar ooit publiekelijk uiten? Dat is oneerlijk en onrespectvol tegenover je collega's en zal, als dat het geval is, dus ook niet gebeuren.

Spam dwingt je nooit ergens toe en de eerste 5 spammails waren vet grappig back in the days. De banners op Flabber aan de zijkant waren ook niet lastig, de beloofte één reclame-post per maand tussen de normale submits waren ook niet irritant. Sinds 1 op de 5 submits reclame zijn van mensen die mij d'r beter op willen laten worden is die site uit m'n Bookmarks.

You get the point.

Btw, dit is zo'n goed doordachte actie van Kobold geweest dat hij nu nog steeds niet de grove spelfout uit de titel heeft gehaald. Go figure.

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Serieus, reclame hier op xbw :confused:

Tegenwoordig zie ik alleen nog maar banners van de pre-order shop. Ik stoor me er totaal niet aan omdat het van xbw is. Stel ik zag hier gsm aanbiedingen met gratis Senseo enzo dan zou ik dat iets irritanter vinden maar dan nog moet xbw ergens de server kosten van betalen, dus nog steeds geen probleem voor mij.

Ik snap dan ook totaal niet waarom Ruud zich zo druk over die paar xbw pre-order shop reclames. Das hetzelfde als je druk maken om een bedrijf wat z'n eigen auto's bestickert met hun eigen logo om aandacht te trekken. Alsof je naar UPC gaat bellen van: "Eej, jullie hebben wel internet enzo maar als je dat komen aansluiten met reclame op jullie auto dan hoef ik het niet hoor."

20. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ruud, ik zou zeggen, laat het rusten tot in jouw ogen te ver gaat(kan me nie voorstellen dat dat nu al is), dit is in mijn mening nog makkelijk te doen, en valt onder advertentie geen spam, ik zie (NOG:p) nergens een pop-up naar voren knallen.
    Pas als het erg word, zou ik erover klagen, voorkomen is beter als genezen, maar dan moet er wel iets zijn om te voorkomen, want in mijn ogen niet gouw zal gebeuren:)

Ook kan je moeilijk aannemen dat mods/adminds het hier niet mee eens zijn, aangezien je zelf zei dat ze hun ongenoegen niet public laten zien. Dus hier kan jij dan ook geen conlussie over trekken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina