Die edit stond er al ruim een vijftal minuten, zo moeilijk is 't niet om te zien of je wilt dat ik twee keer onder elkaar post. Mooi is dat je nu ook gelijk denkt dat ik dat expres deed om dat te kunnen zeggen natuurlijk! Zegt meer over jou dan over de reden waarom ik 't deed, blijkt maar weer. Maar goed.
Afkappen; Nee, hoewel ik absoluut mijn tijd liever ergens anders aan besteed, moge het duidelijk zijn. Je reacties komen op mij echter over als niet uitgedacht en simpel stookwerk, maar dat zei ik al eerder.
Jij begrijpt overduidelijk niet, zoals ik ook wederom moet herhalen, dat het niet gaat om mij en dat jij geen recht hebt te spreken voor onsm onze zogenaamde 'commercie' of waardering voor elkaars werk. Dat is alles wat er is, verder heb je weinig te vertellen. Je wilt mij persoonlijk aanvallen terwijl dit niet gaat om mij, en je wilt spreken voor mensen die wel even lekker hun eigen mening hebben. Blijft niet veel over...
Naast dat, wat wil je nou, weetje... Niks constructiefs. Anyways je hebt je antwoord ben je nu tevreden? (we dwalen nu namelijk af in onderwerpen die niks mee te maken hebben, zoals het elkaar verwijten af te kappen of loopjes te nemen)
Is maar hoe je er naar kijkt, (naast dat het denigrerend is, alsof jij de enige goede mening hebt), ik vind dat deze discussie nu al gevoerd wordt door in ieder geval één enkele koter die niet weet wat hij nou wil behalve herrie schoppen.
Laatst bewerkt: 3 mei 2005