1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Preorder PARIAH voor €47.50 en ontvangen een GRATIS t-shirt!!!!!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mirik, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat iedereen die banners op site en forum wel iritant vind, maar het is tenslotte de site van Kobold zelf dus hij/zij mag weten wat hij/zij met haar/zijn site doet. Snappie ? :+

2. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het ging over een thread maken waar in aangekondigd werd dat de game uit zou komen. In eerste instantie snap ik wat Ruud bedoeld. Maar als je een beetje logisch nadenkt:

-de shop is van XBW (is al duizend malen verteld)
    -Splinter Cell Subforum is ook reclame, ik denk dit in ieder geval. Ubi Zal XBW vast wel iets ervoor betalen. Niemand die hier echte problemen mee heeft toch?

De grens lijkt mij duidelijk zoals Kobold zelf al zei: geen popups oid de banners vind ik ook reuze meevallen. persoonlijk zie ik ze niet eens (als ze nu maar niet groter worden :p)

Zo lang het van XBW is en of toestemmig van XBW heeft vind ik alles best. waarom zou je hier over gaan zeiken. het gaat niet tegen de officiele regels in.

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Over het subforum, volgens mij is dat alleen om orde te scheppen, zodat je niet 20 threads van splinter cell in het gewone games forum krijgt, dit zijn ookwel tijdelijke forums, lijkt mij niet dat xbw hiervoor iets ontvangt..

4. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik had begrepen bleef het splinter cell forum voor altijd. Maar misschien heb ik het wel fout, maar dacht het ergens gelezen te hebben. En dat er alsnog wel eens een wisselforum komt.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb splinter cell is een officieel forum net als xbox magazine ... misschien moeten ze dat onder een speciaal kopje doen (net als teamxbox)

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ruud ruud ruud... naar mijn mening maak jij je belachelijk, ik ben het dan ook grotendeels eens met wat JeaR over jou te vertellen had. Daarnaast pas jij je eigenregels niet toe van het editen die je wou hebben. (edit-hoeren topic) en blijf je maar hameren op 1 ding die in de FAQ zou moeten staan.

Dit doet het niet, daarnaast is het overigens volledig in Mirik's recht om een banner op het forum te zetten. Er zijn mensen zoals ik die bijna nooit op de frontpage komen. Op deze manier kunnen ze toch zien welke aanbiedingen er zijn in de shop. Ik vind persoonlijk dat je hypokriet reageert. Daarnaast kom je altijd met je altijd zo lollige one-liners, zoals je nu weer tegen hordo deed. Bekijk jezelf eerst eens degene die altijd snel op de teentjes is getrapt ben jij.

Het zetten van de banner op de site is daarnaast ook normaal het is een onderdeel van Xbw, het is een directe link naar de pagina van xbw waar je games kunt bestellen. Enkel is de link een bannertje. Waar jij je af en toe druk om maakt snap ik niet maar je houdt er gewoon van om mensen tegen schenen te trappen en zoals je zelf al eerder aangaf word de mening van de crew niet publiekelijk bekend gemaakt. Hoe kan het dan dat jij weet hoe zij zich erover voelen.

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb alleen de laatste post gelezen, en na het woord "Ruud" gelezen te hebbben verbaast het me niets dat het weer over de koppige mening van deze member gaat, in plaats van over dat wat de topic-titel doet vermoeden. Dit wordt saai jongens, de mening van Ruud kennen we nu wel. Doe er alsjeblieft iets aan.

8. Ruud

Ruud Guest

Goed, het is bijna een Ruud-vs-de-rest topic geworden, gezellig, net als vroeger.

Alles wat ik er over kwijt wil is al gezegd, jammer dat mensen bevooroordeeld de dingen eruit pikken die ze willen lezen.

Ik kan zelf eigenlijk maar één conclusie trekken uit de afwezigheid van admins hier, en die staat in de post hierboven. Het is een doordenker, maar de mensen die de moeite nemen mijn posts wél goed door te lezen weten wat ik bedoel.

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah alleen al het eerste stukje geeft wat aan.Als je altijd doet wat je deed kreeg je wat je deed.Je kan ook is bij jezelf te raden gaan waarom mmensen zo reageren.En als je even objectief naar je posts kijkt is de reden vrij simpel : je volgens jou zo sarcastische opmerkingen zijn eerder flamend en beledegend dan echt sarcastisch.Al jou discussies lopen uit op een welllis nietus discussie omdat geen van beide partijen zich wil laten overtuigen.En in dit geval is de klant van kobold totaal begrijpelijk:zijn site zijn ding hij mag er mee doen wat ie wil al maakt ie er een ilove barbie site van wij members kunnen er weinig aan doen.Niks behalve enige onderbouwd (zonder aantevallen )commentaar.En het is kobold om dit te weerleggen of het er mee eens te zijn.En aan ons als members om dit te accpeteren.

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wie is ruud?

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk 2 posts boven je, en je weet het..:{

12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Oke.

Ik vind dat ruud wel een beetje gelijk heeft. Het boeit me niks of xbw winst maakt. Leuk voor de makers, kunnen ze ook hun vriendintje een drankje kopen.
    Maar ruud heeft wel een punt met het reclame gedoe. De frontpage is wel erg vol!

Ruud chill out..

En iemand zei dat we een nieuwe walrus hebben. Walrus is echt vet mondje houden over hem. Hij was zo vet.

13. Mad Jack

Mad Jack Dit is Snuk trouwens

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook altijd mijn games besteld via GCshop.nl. Nu introduceerde XBW een tijdje geleden de Preordershop.
    Omdat ik bijna dagelijks met veel plezier op deze site kom bestel ik nu mijn spellen via XBW. Hierdoor support ik een website waar vrijwilligers dagelijks vele minuten insteken om mij op de hoogte te houden.

En wat maakt het nou uit dat het misschien een beetje commercieel is (is dat verkeerd dan? :confused: ), het is niet overheersend naar mijn mening. Ik vind het gewoon een goede vorm van verkopen, doelgroep is hier immers te vinden.

P.s. jammer trouwens dat er geen t-shirt zit bij Forza ;)

14. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Countdown, till Xbox 360.._O_

Wanneer gaat die Pre-Order Banner nou weg ? :confused:

15. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal me maar even melden in deze draad aangezien ik ook van de anti-banner partij ben. Ik vind het jammer dat hier op het forum opeens een lelijke banner is verschenen na zolang clean te zijn geweest van alle rotzooi en spam wat je maar kunt bedenken.
    Mirik mag dan wel de "baas" zijn van XBW, maar hij mag ook wel rekening houden met het grote (vaste) publiek, wat zich overigens steeds verder uitbreid, dat hier dagelijks komt. Wij werden steeds vaker op alle regeltjes gewezen die jullie verzonnen. Omdat de usergroep steeds groter werd, begrijpelijk. Maar dan vind ik het een beetje triest als Mirik ons nu ook langzaam begint dood te gooien met reclame.

Wil je groeien? Dan hebben jullie zelf ook je eigen regels na te streven vind ik persoonlijk. Dat de frontpage al verneukt is met lelijke banners is één, maar hou het daar dan ook bij. Ik bedoel, dat ziet toch niet uit of wel dan? Ik lees graag nieuws zonder flitsende afleidende lelijke animaties die mij afleiden van hetgene waar ik voor kom, en hoogst waarschijnlijk 99% van jullie publiek.

Promoten van jullie shop kan ook op andere manieren. Geen mega banners, geen overbodige topics, maar gewoon tekst hier en daar of misschien een kleine button. Maak er aub geen kermis van. Want daar staat de gemiddelde internetter gewoon niet op te wachten.

16. ik zal heel kort zijn :) : weer hetzelfde oude liedje (denkt aan topic over edit hoeren... :{ )

17. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Nee jij hebt nuttige posts wil je zeggen.
    Misschien moet iedereen zich eens niet zo ergeren aan een mening van iemand anders. Weten jullie nog welke vrijheid wij hebben in ons land? Juist.
    In plaats van juiste argumenten te geven die jullie mening ondersteunt proberen jullie alleen maar zoveel mogelijk veren in Kobolds achterwerk te proppen.
    JA, jullie mogen hem dankbaar zijn voor het voortbestaan van deze website. Maar geef dan ook je mening en help de site erop vooruit te gaan. Met dit zinloos geblaat bereik je ook niets. Wees blij dat 1 iemand de ballen heeft om dat wel te doen.
    En nee, ik zal er niet in knijpen.

Slaap lekker.

18. JeaR

JeaR Capiche?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat "jullie" wijst ook enigszins mijn kant op aangezien ik ook mijn reactie over Ruud en de banners/reclame op de site heb gegeven. Iemand gelijk geven dat hij op z'n eigen site z'n pre-order shop promoot heeft totaal niets te maken met kontkussen. Hij heeft gewoon het grootste recht om dat te doen, maar 1 iemand ziet gelijk de kans op het meteen even de grond in te boren, want dat is alles wat hij hier op het forum doet/kan.
    En als je het over "1 iemand met ballen" hebt neem ik aan dat je Ruud bedoeld. Vraag me af hoe jij dat weet, want figuurlijke ballen heeft hij niet.

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Typische reactie voor iemand die alleen naar de manier waarop een post geschreven is kijkt, en de inhoud compleet overslaat. Jammer.

Zelf houd ik me voor de rest buiten deze discussie, want heb hier geen mening over. Boeit me niet zo.

Maar focussen op de posts i.p.v. de persoon erachter kan geen kwaad :)

//Edit: Ik doel met deze post trouwens niet alleen op jou, maar die -nu dikgedrukte- zin die jij plaatste is iets dat veel members roepen.

Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  20. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Als je eerst even mijn post op de vorige pagina leest..

Daarnaast doel ik niet alleen op de mening van jou en anderen over de preordershop. Maar alles. Jullie knikken overal vredig ja en amen op.. Maar ergens denken jullie: "Dat zou ik graag anders zien of helemaal niet". Ook keuren jullie alles af wat Ruud aan de orde brengt. Dat valt me eerder op dan de wijze waarop Ruud het brengt.

Maar ik ging dus slapen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina