Ruud, wedeorm, je mag onze 'toon' (die niet bestaat op het internet) zelf invulling geven, maar als je dat negatieve invulling geeft, tja dan moet je ook weten dat je dat zelf doet. Niet dat dat persé is omdat wij dat zo willen of zouden zeggen. (naast dat wij en anderen ongetwijfeld jouw opmerkingen als net zo denigrerend opvatten)
Verder heb ik spijt van opmerkingen die hoe dan ook denigrerend geweest zijn jegens jouw of andere personen, het is open aan interpretatie op het internet en ongetwijfeld zal het er wel eens bedoeld zo uitgekomen zijn, maar we hebben nou eenmaal te maken met meerdere zaken die ons ook af en toe aangrijpen of frustreren, ik weet zeker dat je in 't echte leven een toffe gozer bent en ook heel anders tegen mij aan zou kijken. Maar goed, zo kennen we elkaar nou eenmaal niet en we moeten het doen met het intonatieloze interpretatie-gevoelige internet.
Wij respecteren je mening, maar hebben inmiddels vele malen onze motivaties uitgelegd. (Wij doen wat nodig is om de site draaiende te houden en nieuwe services aan te bieden aan onze bezoekers). Wij zijn op geen manier bezig met zelfverrijking of wat dan ook voor commerciele complotten die jij lijkt te verzinnen. We hopen dat je onze (correcte) uitleg en niet je eigen interepretatie daarvan waar niks van waar is, dan ook respecteerd! Verder is de discussie vrees ik een beetje nutteloos. We weten wat jij wil, jij weet wat wij willen, dat moeten we dan maar accepteren, maar deze topic open houden voor iedereen om zonder, of met, reden zijn gal te spugen, u en ons inclusief, is natuurlijk ook niet de bedoeling.
IK betreur het nog steeds dat je zonder enige feitelijk kennis van de innerlijke werking van XBW en begrip voor onze motivaties toch je aanvallen voort blijft zetten op onze personen en acties.
Anyways, spijt voor anything dat je niet zint aan onze benadering van het draaien van Xboxworld, en het is niet mijn bedoeling geweest je te kwetsen, alleen maar om je onze motaviaties en je (in mijn ogen) kromme beredeneringen, onder ogen te brengen.
Hoop dat je dat kunt accepteren! Talk soon als je weer iets onder onze aandacht wilt brengen.
Laatst bewerkt: 6 mei 2005