1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Preorder PARIAH voor €47.50 en ontvangen een GRATIS t-shirt!!!!!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mirik, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Balleknieper, niet te hypocriet.. hoe bedoel je DOODgegooid met reclame? En ik zie geen kermis, ga jij nu maar een winkel en zeggen dat nergens een logo mag rondhangen omdat ze rekening moeten houden met de kopers?

Hier is de doelgroep, het IS voor deze mensen bedoeld. En veren in Kobolds reet steken? Je hoeft geen vuurtje te stoken hoor, hou het gewoon maar op het onderwerp waar het over ging.

Maar op jouw manier halen we linksboven ook Xboxworld weg , want dat is ook irritant. Net een banner.. Het heet toch -->XBW<-- shop.

2. JeaR

JeaR Capiche?

Leuk Bevonden:
    0
    Och ja smaken verschillen, ik zie liever 400 banners op het forum dan 1 opmerking van Ruud. En ik focus zeker op de posts, maar het wordt moeilijk he als er weer zo'n nutteloze post langs komt langsvliegen van de persoon in kwestie.
    Maar goed, iedereen zijn eigen mening, en zoals eerder gezegd vind ik het de normaalste zaak van de wereld dat hier gepromoot wordt voor een eigen shop.

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha nu doe je het weer. Omdat je het nutteloos noemt, wordt het duidelijk dat de inhoud je (bij voorbaat) niet kan boeien.

Het leuke van een forum is (imo) dat er ruimte is voor discussie. Dan blijft het tenminste een beetje boeien... (weer imo).

Maar ik zal me voor de rest buiten dit topic houden omdat mijn bijdragen nou ook niet echt optimaal zijn. :+

Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Waar mensen zich soms druk om maken.

Om half 2 's nachts. :+

Mensen. Die banners staan er nu eenmaal. You love em. You hate em. Het maakt niet veel uit. Ik denk niet dat ze weg gaan.
    Ik persoonlijk had liever (als er dan toch een banner moet staan), een banner gezien die gewoon linkt naar de xbw preorder shop. Zonder geknipper.

5. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Read the spoiler:p

6. Victor

Victor Guest

_O_

Maargoed. In een ver ver verleden ging het hier toch over Phariah bestellen en dan kreeg je een gratis t-shirt? Ik weet het niet zeker, mijn geheugen laat me weer in de steek.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind ze vooralsnog niet bepaald storend eigenlijk. Gelukkig zijn ze redelijk stijlvol, hoewel er wel meer en meer beweging in komt. Wel moet ik stellen dat ik een Gamer.nl simpelweg niet meer bezoek door die Jamba reclames. Niet uit principes, maar gewoon dat ik het geluid zwaar irritant vind dat opeens op komt zetten en dan klik ik 'em gewoon weg, dan maar geen website om te bekijken.

8. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet niet alles letterlijk nemen. Ik vind dat de frontpage vandaag de dag erg overheerst word door lelijke banners. Het tekstvak wordt gewoon ingesloten door allerlei plaatjes zodat het niet meer prettig is om te lezen.
    Tuurlijk is het zijn recht om te doen en laten wat hij wilt met de site. Maar het is ook mijn recht om te vertellen wat mijn mening hierover is.
    Dat kunnen en hoeven jullie me niet te ontnemen want het is niet jullie mening.
    Dat NGW zich daarnaast de moeite neemt om een banner te maken om mij te irriteren.. Echt lief [L]. Daarmee irriteer je me niet mee. Eerder dat je je niet de moeite neemt om iets zinnigs bij te dragen aan dit topic.
    En JeaR.. ga alsjeblieft ergens anders huilen over Ruud. Dat weten we ondertussen wel.
    Daarnaast geeft Wouter een goed voorbeeld van hoe de toekomst van XBW eruit gaat zien als Mirik door blijft gaan met die reclame shit. Infact.. Ik kan me herinneren dat er laatst al zo'n mouse-over banner te zien was op XBW.

9. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Nee knieper, ik vind je een aardige gast hoor, ik haalde gewoon een joke uit algemeen over knipperende banner. Maar onze meningen over dit onderwerp botsen gewoon:)

10. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, over Star Wars. Ik vond de reclame wel leuk gemaakt eigenlijk. je wordt door die banner getrokken om er naar te kijken. als je light side kijkt zie je een text, en bij de darkside ook. Als je het niet wil weten wat er staat kijk dan niet zou ik zeggen. je kan altijd met je muis ergens anders naartoe gaan.

Reclame moet gewoon in de mediawereld. hoe meer er van de game verkocht wordt hoe meer adverteerders XBW benaderen. Tuurlijk heeft de site er zelf ook nog wat over te zeggen. Maar als het een normale banner is dan heeft bijna elke grote site dit.

Tijdje terug bij Albert Heijn die leuke buttons met huisjes er op. die knipperen. Ook gelijk de winkel uitgelopen zeker toen je het zag. :{

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Beste Balleknieper. Ik weet niet of je bekend met het hedendaagse internet, maar er zijn geen sites te bekennen die geen banners of reclame hebben. De kosten moeten gedekt worden. XBW heeft in dit opzicht maar liefst 2(!) banners op de frontpage en maar liefst 1 hele banner op het forum, en dan nog bovenaan ook! Dit is natuurlijk een grof schandaal en deze kermis van banners moet gewoon stoppen. Ff serieus man, als je dit een kermis vind kun je beter je computer uit het raam gooien.

En je bent vrij om te gaan waar je wilt, dus als je zo bang bent voor de toekomst ben je vrij om je heil elders te zoeken. Persoonlijk ben ik ook niet voor banners maar heb ik op XBW toch echt geen last van de twee banners die er zijn. In fact, in vind de huidige countdown banner super.

XBW blijft XBW, ook in versie 2 hadden we al 2 banners op de frontpage, en sindsdien is er niets veranderd. Maar goed als jij denkt dat je het beter weet en denkt dat we ten onder gaat, be my guest.

12. Ruud

Ruud Guest

Hordo lijkt wel een kloon van Kobold als je kijkt naar z'n neerbuigende en denigrerende toon. WTF is er mis met jullie man?
    Ik krijg van iedereen shit over me heen als ik tegen schenen schop en m'n post niet op een hippie-manier type, maar als je kijkt hoe jij het nodig vind een member na te trappen als hij z'n EIGEN mening op een gefundeerde manier deelt met ons; bitch please. Hem 'n antwoord geven alsof hij achterlijk is; bitch please.

En dat is niet omdat BK en ik 'vriendjes' zijn maar de manier waarop jij dingen denkt te kunnen presenteren alsof het feiten zijn. Hij zegt ffs nergens dat "hij 't beter weet", dat heet ZIJN MENING.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2005
  13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ruud, wedeorm, je mag onze 'toon' (die niet bestaat op het internet) zelf invulling geven, maar als je dat negatieve invulling geeft, tja dan moet je ook weten dat je dat zelf doet. Niet dat dat persé is omdat wij dat zo willen of zouden zeggen. (naast dat wij en anderen ongetwijfeld jouw opmerkingen als net zo denigrerend opvatten)

Verder heb ik spijt van opmerkingen die hoe dan ook denigrerend geweest zijn jegens jouw of andere personen, het is open aan interpretatie op het internet en ongetwijfeld zal het er wel eens bedoeld zo uitgekomen zijn, maar we hebben nou eenmaal te maken met meerdere zaken die ons ook af en toe aangrijpen of frustreren, ik weet zeker dat je in 't echte leven een toffe gozer bent en ook heel anders tegen mij aan zou kijken. Maar goed, zo kennen we elkaar nou eenmaal niet en we moeten het doen met het intonatieloze interpretatie-gevoelige internet.

Wij respecteren je mening, maar hebben inmiddels vele malen onze motivaties uitgelegd. (Wij doen wat nodig is om de site draaiende te houden en nieuwe services aan te bieden aan onze bezoekers). Wij zijn op geen manier bezig met zelfverrijking of wat dan ook voor commerciele complotten die jij lijkt te verzinnen. We hopen dat je onze (correcte) uitleg en niet je eigen interepretatie daarvan waar niks van waar is, dan ook respecteerd! Verder is de discussie vrees ik een beetje nutteloos. We weten wat jij wil, jij weet wat wij willen, dat moeten we dan maar accepteren, maar deze topic open houden voor iedereen om zonder, of met, reden zijn gal te spugen, u en ons inclusief, is natuurlijk ook niet de bedoeling.

IK betreur het nog steeds dat je zonder enige feitelijk kennis van de innerlijke werking van XBW en begrip voor onze motivaties toch je aanvallen voort blijft zetten op onze personen en acties.

Anyways, spijt voor anything dat je niet zint aan onze benadering van het draaien van Xboxworld, en het is niet mijn bedoeling geweest je te kwetsen, alleen maar om je onze motaviaties en je (in mijn ogen) kromme beredeneringen, onder ogen te brengen. :)

Hoop dat je dat kunt accepteren! Talk soon als je weer iets onder onze aandacht wilt brengen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina