President Bush in Limburg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Benneke, 7 mei 2005.

  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het viel me op dat er hier nog geen thread over was. Dus maak ik er maar eentje over.

    President Bush komt vanavond en morgen naar Limburg. Hij zal hier het Amerikaans Kerkhof in Margraten komen bezoeken.

    Kijk op www.limburger.nl voor meer informatie over het bezoek over het bezoek van Bush.

    Persoonlijk vind ik het wel mooi dat de Amerikaanse President eens naar Limburg komt. Met name omdat hier een van de grootste Amerikaanse kerkhoven ligt (dat is dan ook de reden voor het bezoek).
    Misschien dat ik hem wel zie, want ik moet van 4.00 tot 10.00 uur het verkeer regelen (dat is dan weer minder).
     
  2. Ik weet nog wel dat Bill en Hillary Clinton hier in Wassenaar kwamen. Zag je eerst een straaljager, toen drie heli's en weer een straaljager.

    Hij kwam toen voor een bezoek aan de Amerikaanse school. Heb ze nog een hand gegeven.

    Ik denk niet dat je Bush een hand mag geven. Hoe eerder hij weg kan hoe beter denk ik. Het lijkt me wel leuk om de machtigste en meest bekritiseerde man op deze planeet eens in het echt te zien.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2005
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je moest eens weten hoe zwaar het hotel is beveiligd waar hij zal overnachten (eens kijken of ik er een foto van kan vinden). Ik weet dus eigenlijk wel zeker dat ik hem geen hand kan geven. Maar zoals ik al zei, ik moet het verkeer regelen.
    Ik heb vanuit een vereniging in mijn dorp zo'n cursus moeten volgen. Keerzijde daarvan was dat als er ergens verkeersregelaars nodig zijn, ik opgeroepen kan worden.
     
  4. Bokje

    Bokje Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou eerlijk gezegd ben ik er absoluut niet blij mee en ik denk dat ik niet de enige ben.
    Mooi voor de veteranen maar die vent heeft ervoor gezord dat de A2 flink wat uurtjes word afgesloten (meedere dagen geloof ik) en de meeste mensen die daarboven zitten die zullen denken de A2 boeie !! maar ik kan je zegge dat gaat echt veel overlast bezorgen.
    en dan nog die enorme politie macht die moet worden opgetrommeld.
    En wie gaat dat betalen?
    Ik denk bush niet ..... en je raad het al.
    De belasting betaler !!
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    idd, zijn trouwens ook nog van die maloten die actie gaan voeren.. Jezus christus.. get a life.
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar een groot circus. Als Balkenende naar een land gaat weet niet iedereen ervan, komt deze josti hierheen en dan wordt het een groot drama.
     
  7. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag die eikel thuis blijven.
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben ook geen fan van hem (verre van). En de beveiling is inderdaad zwaar overdreven (meer dan 1000 man beveiliging voor 1 persoon :eek: ), maar dat wil niet zeggen dat ik het niet spannend vind dat hij straks in mijn provincie is.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn moeder werkt op vliegveld Beek, waar hij dus gaat landen. Ze is nog gescreent voordat ze überhaupt mocht werken. Ze moet vanavond werken en morgen als hij weggaat. Ze hebben de hele weg daar afgesloten. Speciale ruimte vrijgemaakt voor de demonstranten en voor de vliegtuigspotters (dacht ik) e.d. De Air Force One vliegt over Beek heen. Dus ik pak mijn digitale camera en ga boven op de heuvel staan hier.
    Ik vind het wel speciaal dat zoiets hier gebeurt. Al had ik hem liever zien gaan dan komen.
    Wisten jullie dat bepaalde mensen ervoor streden dat Bush gearresteerd zou worden zodra hij voet in Nederland zette, op grond van schending van de mensenrechten? De rechter heeft dit verzoek uiteindelijk afgewezen omdat dit slecht zou zijn voor internationale relaties.

    Op deze site kan je meer informatie vinden over zijn komst en de beveiliging. Dit is een vand e Limburgse tv-zenders, ze hebben dus ook veel video's online staan.

    En Bush overnacht in St.-Gerlach. Hier vind je meer info over dat kasteel.
    Ze hebben het hele gebouw afgehuurd voor hem en zijn beveiliging/staf.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bush in nederland, pffff.

    Ik mag die man niet hij en zijn slimme ideeen.
     
  11. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Van mij ook :p
     
  12. Bush is goed!

    Tenminste iemand met daadkracht! De schuld is torenhoog (ik hoorde iets van 1 biljoen) maar dat komt heus wel goed. Investeren in de toekomst heet dat.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2005
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja die man heeft net zoveel recht om hier heen te komen, als onze minister president Balkenellende ook daar naartoe mag. Ik zie niet echt het probleem, al moet ik wel zeggen dat ik zijn gedachte gang ook niet echt snap in bepaalde dingen. Maar die demonstranten zijn daarin tegen echt triest bezig, ze maken toch geen indruk.
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Investeren in de toekomst door zo belachelijk veel geld te pompen in oorlog... haha _0/
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Waarom zijn die demonstranten nou triest? Zij strijden omdat ze tegen Bush' beleid zijn, niet omdat hij hierheen wil komen. Dit is een mooie kans voor hen, je kan moeilijk helemaal naar Amerika vliegen met z'n allen om daar je mening te gaan uiten.
     
  16. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Bush komt als vertegenwoordiger van onze bevrijders. Geen enkele reden om tegen zijn komst te zijn dus.
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    sarcatisch bedoeld? zo niet, dan vind ik toch nog bush goed.
    en 1000 beveiligings gasten voor 1 persoon overdreven.. hmm.. je moet eens zien wat er gebeurt als de President van amerika vermoord word. Dan krijgt iedereen een gigantische klap..
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ow okeej, op z'n reactie kon ik wachten. Allereerst heb je die mensen gezien die 'strijden' tegen het Bush beleid? volgens mij heeft meer dan de helft een uitkering, en heeft dus genoeg tijd over om thuis zich (hij/zij) te irriteren aan de o zo slechte VS. Kom op man, zulke figuren zijn vaak krakers(heb je zelf als het goed is ook kunnen zien als je de tv aan had gedaan om het nieuws te bekijken, wat voor een volk er bij die 'oorlogs' beurs stond een tijdje terug), met niks voor het leven dan alleen maar op te gaan staan als er weer zo nodig wat te demonsteren valt, dat noem ik dus triest. En vooral als er weer een heleboel politie moet uitrukken om dat zooitje ongeregelt in bedwang te houden. EN dat kost ons natuurlijk allemaal geld, want die politie moet erheen om zulke figuren niet de kans te geven om bijv(onschuldig voorbeeldje). met taarten te gaan gooien. ;)
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Iedereen behalve ik dan :)
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    mja, bedoelde meer dat heel de wereld economie een klap krijgt.. Mja kom je wel weer bovenop maar de beurs stort dan in, mensen in afrika krijgen het nog slechter omdat daar minder geld voor is blabalaba
     

Deel Deze Pagina