1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Prey 2

Discussie in 'Games' gestart door janter, 16 mrt 2008.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    [​IMG]


    Prey 2

    De ontwikkeling van de opvolger van Prey is officieel bevestigd via middleware bedrijf Radar Group. De laatste keer dat er iets over Prey 2 was geschreven, was eind 2006. De omschrijving van het spel is als volgt;

    "This time, abandonded and framed for the disappearance of his family, Tommy escapes an Earth that no longer wants him for a future that cannot survive without him,"

    Het is nog niet duidelijk of Prey 2 wordt gemaakt door Human Head Studios. De game zou volgens Radar Group uit moeten komen op de PC en Xbox 360. Dat is natuurlijk mooi voor de mensen die het eerste deel leuk vonden. Meer informatie is er helaas nog niet te vinden op dit moment.

    Er is een klein artwork beschikbaar waar er niet veel op te zien valt:

    [​IMG]

    :thumbs: Hopelijk binnenkort meer informatie te vinden :thumbs:

     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2009
  2. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deel 1 niet gespeeld, ben benieuwd of dit deel me wel aanspreekt.....
     
  3. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    deel 1 was een van de vetste games die ik heb gespeeld, ik hoop dat deze snel komt !
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Voor mij is het persoonlijk ook nog steeds 1 van de vetste games binnen 5 jaar dan :D
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vond je? Ik heb het alleen maar uitgespeeld vanwege de achievements. De puzzels waren echt tof, met name de gravity paden. Alleen die shoot-outs, ik vond het niet fijn spelen. De wapens bevielen me niet, ik vond de grafische stijl lelijk. Het begin en einde waren zo goed, though. Alleen jammer van wat er tussenzat.
     
  6. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm raar ik vond het echt uber vet, super die variatie en puzzels. Online heb ik ook aardig wat gespeeld. die wapens ook he man man helemaal levend en shit
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond deel 1 wel tof. Ben benieuwd naar wat het tweede deeltje brengt.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dit was te verwachten, zeker als je de game uitgespeeld hebt. ;) Ben ook zeer benieuwd naar deel twee en heb van deel 1 genoten.
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik vond hem ook hardstikke tof. Het einde was nogal vaag en daarom moest hij er wel aankomen. Hopelijk duurt hij niet weer 10 jaar om uit tekomen.
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Spannend, vond die 1e erg vernieuwend.
     
  11. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit een beetje in het midden qua ervaring met deel 1. Het was een game die alles aardig goed deed maar er niet uitspringt qua originaliteit of fun. Ik vond de gameplay niet vervelend maar ook niet mind blowing. De gravity panels en uit het lichaam treden waren leuke features maar waren te simpel uitgevoerd, ze hadden veel lastigere puzzels er in mogen stoppen. Ook qua graphics zag het er leuk uit maar als ik hem dan tegenover een game zet als Half Life 2 (die 2 jaar eerder uitkwam volgens wikipedia) dan moet hij het toch zeker afleggen.

    Wat ik leuk gedaan vond was het verhaal en dat is ook een van de punten waarom ik deel 2 graag wil spelen. Ben benieuwd hoe ze het Prey universum gaan uitbreiden met het volgend verhaal.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik denk steeds dat ze het nu in een soort van transylvania gaan doen :p. En dat de game een horror tintje erbij krijgt. Hopelijk komt er ook nog meer bloed in voor :)
     
  13. volley

    volley Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoelang zou het gaan duren voor dit deel uit komt? het duurde 10 jaar voordat prey 1 op de markt kwam en ik vond geen leuk spel dus ik zal geen moeite doen om deze te kopen ALS hij uitkomt
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ho effe. Het concept was er 10 jaar. Ze zijn er niet 10 jaar constant mee bezig geweest.
     
  15. xapachex

    xapachex Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond prey 1 zo'n raar spel. er zat een hele rare sweer aan
     
  16. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh! Dat is gaaf!! Hopelijk doen ze alleen geen 10 jaar over deze game....Vond 1 echt een topper! Super gewoon
     
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik denk dat deze wel sneller uitkomt :). Het enige is dat ik wel hoop dat het weer zo donkere sfeer krijgt. Denk het zelf ook, maar je weet het nooit :mad:.
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Jongens het is alweer meer dan een jaar geleden, maar heeft iemand nog wat nieuws gehoord?
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nope, helaas niet. Weet ook niet of we er nog wel wat van gaan horen.
     

Deel Deze Pagina