[XOne] Prey 2

Discussie in 'Games' gestart door janter, 16 mrt 2008.

  1. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    3d realms was toch failliet gegaan? Dus misschien dat we een vervolg op prey wel kunnen vergeten, helaas.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Prey was toch gemaakt door Human head ofzo? die kunnen dan toch een andere uitgever zoeken
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    3D Realms was enkel met DNF bezig.
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ja klopt, maar was het eerste deel wel goed verkocht eigenlijk?
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker wel! En deel 2 is ook al wel in ontwikkeling!

    En de ontwikkelaar staat in je eigen start post ;)

    Human Head Studios
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Zolang er nog niets bevestigd kunnen we nog wel even doorkleppen, als tantes bij een breiclub, voordat ik of een ander over een slotje betreffende deze topic begint.

    Dat de game door een ander gedaan word wil nog niet zeggen dat de originele ontwikkelaar, ondanks het sluiten, geen invloed meer heeft op de game. ;):)

    Ik zeg dus dat we het nieuws even moeten afwachten; wellicht vanuit een kleine stand uit de opbergkamer van de E3. ;):)
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 was een hit. Er zijn veel mensen die verlangen zoniet eisen een vervolg dus het is eigenlijk een meer een kwestie van tijd voordat we wat echt gaan zien. Ik hoop zo dat het niet zo eindigd als duke nukem....
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik denk het ook niet, maar de tijd, tien jaar, die Prey nodig had om uit te komen is ook niet al te best. Ik denk dat dat eerder een teken geeft dat het al veel langer niet lekker zat met 3D Realms en dat een uitgever als 2K naar een geschikte ontwikkelaar moet zoeken of het project zelf overkoop en doorontwikkels. Van een grote ontwikkelaar als 2K ben ik namelijk gewend dat ze hun games wel binnen een jaar of twee uitbrengen ipv 10 of 12 of helemaal nooit. ;)8)
     
  9. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    die houd ik in de gaten want de eerste was erg geslaagd!
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Startpost even wat verandert. Hopelijk snel weer wat nieuws te horen over deze game!
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    BETHESDA SOFTWORKS ANNOUNCES PREY 2

    Sequel to Award-Winning Prey to be Available in 2012

    March 14, 2011 (Rockville, MD) — Bethesda Softworks®, a ZeniMax® Media company, today announced that Prey® 2, the sequel to the popular 2006 game, is scheduled for release in 2012 and will be available for Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, PlayStation®3 computer entertainment system, and Games for Windows. Further details on the game will be revealed in the May issues of Official Xbox Magazine and PlayStation: The Official Magazine, as well as in magazines throughout Europe.

    Prey 2 is being developed by Human Head Studios, the studio that created Prey, the original, award-winning game. Prey 2 is being built on the cutting edge id tech engine from id Software.

    “We are thrilled to be working with Bethesda on Prey 2,” said Chris Rhinehart, project lead. “Prey 2 will provide gamers the opportunity to explore a new facet of the Prey universe, one that offers fast-paced action in an open, alien world. We’re excited to show gamers the title we have been working on and hope they will be as excited by this title as we are.”

    Continue to check http://facebook.com/prey2 for additional information on Prey 2 in the coming days.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoe meer ID tech 5 games hoe beter :) En Prey 1 was nog best een aardig spel. Toen het uitkwam was het al wel technisch wat achterhaald maar dat zal nu met de nieuwe engine zeker niet het geval zijn
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Laat maar komen die game! :thumbs:
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game toenertijd op mijn laptop gespeeld en echt genoten, alleen nooit uitgespeeld. Nu is de game voor wat zal het zijn; 5 euro te krijgen in bepaalde winkels? Toch maar een keertje halen en dan uitspelen. Ik ben benieuwd naar deze.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Prey was tof, heb em hier nog liggen voor de 360. :D Laat maar komen.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En
    [​IMG]
    ...

    ....

    Dat heeft niks met Prey te maken.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan goedkomen, het is niet alsof prey een langlopende franchise is a la splinter cell die het roer opeens compleet omgooit.

    Dat gezegd ben ik niet 100% optimistisch bij het zien van dat plaatje.. als dit maar ook COD als inspiratie bron heeft genomen.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm..
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Prey 1 heb ik wel ff 1000/1000, dat zegt genoeg denk ik, toffe game al was de MP best snel dood.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb ook alle achievements. :cool: Awesome game die behoorlijk uniek was.
    Ok, ik had niet de MP achievements, maar dat zijn ook geen echte achievements. :+ Hoe moet ik die nou halen als er geen hond online is.

    edit: Oh fuck, ik heb 1 difficulty achievement niet. Hoe kon dat nou weer gebeuren. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011

Deel Deze Pagina