1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Prey 2

Discussie in 'Games' gestart door janter, 16 mrt 2008.

1. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ongeveer een half jaartje geleden geprobeerd Prey 1 te spelen, maar ik vond het crap. Verder als level 3 ben ik niet gekomen. Het was gewoon te saai en de MP was morsdood. Maar dat Bethesda dit gaat doen vind ik wel heel verrassend. Als fanboy van Bethesda ga ik deze toch wel checken.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat Bethesda de game uitgeeft verandert er niks aan dat ie gewoon weer door Human Head wordt gemaakt hoor. ;)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jammer dat het geen ID tech 5 game word :mad: Maar ben alsnog wle benieuwd, vooral omdat ze zeggen dat het totaal iets anders word.

Als ze daar maar niet mee bedoelen dat het de zoveelste modern warfare shooter word. He tis echt hoog tijd voor wat innovatie in het shooter genre

4. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Dan nog, als Bethesda er vertrouwen in heeft en het z'n hoge kwaliteitslabel (:)) aan verbind, maakt het voor mij toch intressanter.

Ik snap trouwens wel wat je bedoelt hoor.

5. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Half jaar geleden Prey 1 uitgespeeld. Dat was een vrij aardige game. Alleen grafisch inderdaad erg bagger, maar de puzzels maakte wel veel goed.

Ik ben nu wel nieuwsgierig naar deeltje 2 :).

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Open World! :D

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is niet dat Prey nou zo bekend staat om die indiaan gast, want er is maar één Prey game. Maar toch lijkt dit nogal raar met die gozer op de cover, nou heb ik Prey niet uitgespeeld, en wil ik dit wel ga doen wanneer ik de game een keer goedkoop ergens haal, dus ik weet niet wat er met die gast gebeurd op het eind...maar dit lijkt nogal apart.

8. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  9. Seh

Seh Guest

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    holy shit, wat een trailer!!

Enne, future blade runner world en je bent een bounty hunter? qua opzet heeft deze game mij al te pakken.. nou nog wat strakke graphics en gameplay en de hype gaat door het dak.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hier is de YT trailer (voor in de startpost oid)

[yt]wsr7RdE8SKY[/yt]

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
  13. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Holy fucking shit _O_

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ben ik dan de enige die er niet veel aan vindt? :+
    Stomme live action trailer met dat cliche handheld camera gedoe.

Halo is de enige game met live action trailers die ik tot nu toe de moeite waard vind.

15. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Vond het ook niet zo bijzonder eerlijk gezegd :)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook niet, in game footage or GTFO wat mij betreft

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb net Prey uitgespeeld,met veel plezier. Ik was bang dat het een korte game was omdat reviews zoals IGN dat zeiden maar dat is echt gelul. Gisteren een paar uurtjes gespeeld, vandaag zo'n beetje de hele dag bijna. Echt niet kort, lang genoeg.

Hele gave game met dat op de kop lopen en die portals (correct me if i'm wrong...dus Valve heeft dit niet bedacht?) en het verhaal is ook cool bedacht, niet zo'n standaard alien verhaaltje zoals altijd. Ook hele harde momenten in het spel, ik was echt verbaasd over dat stukje met kids, tjonge. Dat zie je tegenwoordig gewoon niet meer.

Hoe dan ook....het baart me wel een beetje zorgen dat Prey 2 zich op het zelfde spaceship zal afspelen, ik hoop maar dat er genoeg variatie en afwisseling zal zijn. Want dat spaceship heb ik nu echt wel helemaal gezien na Prey uitgespeeld te hebben :D

18. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Tsja dat is het nadeel van die game zo laat spelen he :+ Voor mij is het volgens mij dik twee jaar geleden dat ik Prey heb uitgespeeld, dus ik zou het geen probleem vinden om weer in hetzelfde spaceship te moeten spelen.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

En daar zit je fout, maar dat kun jij niet weten. :)

Ik speelde in 2005 of 2006 Prey al op mijn laptop toen, ik ben tot chapter 10 ongeveer gekomen en toen gestopt en nooit meer opgepakt. Ik was al amper PC gamer toen en had het spel puur uitgeprobeerd om te kijken hoe sterk de laptop was. Maar laatst had ik het met een vriend over de game weer en ineens werd toen Prey 2 ook aangekondigd.

En tja toen besloot ik gewoon Prey voor 5 euro te halen voor mijn 360 en dit keer wel helemaal uitspelen :D

Maar Prey 2 zal open world zijn, dus ongetwijfeld genoeg nieuwe gebieden ook. Ben benieuwd hoe het uitpakt.

Anyhow...nieuwe details!!!!

- Main character is Killian Samuels, sheriff and prison guard.
    - Been in development for 3 years
    - X360 main platform, PC and PS3 versions in development (as announced)
    - Pretty nice graphics overall (not jaw-dropping but good), graphics style a mix of Bioshock and Mass Effect
    - "Heavily inspired by Mirror's Edge, but also Riddick and Blade Runner" - Producer
    - Use the surroundings, big areas where you can sneak up on enemies using the shadows
    - No multiplayer, 3D, Kinect or Move
    - As said in the PR, 2012 release date

Screenshot 1: Gameplay capture, showing gun (no HUD), and some kind of human gekko alien.
    Screenshot 2: Some Krugan Mass Effect 2 alien in some Halo Reach esque bubble shield.
    Screenshot 3: More aliens beating another alien in a back alley
    Screenshot 4: Mass Effect esque bars confirmed
    Screenshot 5: Weird 8-eyed looking aliens confirmed
    Screenshot 6: Hot chick alien confirmed

I'll read through the text and update the OP in 15 minutes or so.

Update:
    - Tommy/Intro spoiler:
    First level is basically the beginning of Prey, but instead of controlling Tommy you control Killian.
    - Human head: "If the first Prey was the Luke Sywalker version of the story, Prey 2 is Bobba Fett's story".
    - The project has been restarted several times
    - Open game structure. "Go wherever you want, talk to whoever you want, do the missions you want".
    - "Killian as flexible and limber as Faith of ME, leaping over hights, hanging by arms from pipes, balancing on thin boards and jumping like a cat upwards structures"
    - "An enhanced Killzone esque cover system, battles looks so flexible, brings your thoughts back to Vanquish"
    - Parkour moments when being chased by enemies
    - Money can be used to upgrade your armor, weapons, but also abilities, example to make enemies hover in the air
    - HH: "Every area is comparable to Assassin's Creed 2", whatever that means. Planet is Exodus. Desert levels, big cities, "in the wilds", cave areas
    - GR: "It has the moving scheme from Mirror's Edge, the freedom of Mass Effect and the fire fights of Killzone 2" (writer loved Prey 1)
    - Different kinds of ammo, weapons can be customized/rebuilt
    - Producer: "Who would pick the MP mode of Prey 2 ahead of the one in for example Halo Reach? We'd rather to a really good SP adventure"
    - There will be DLC
    - There will be vag portals, but fewer on them and "with different looks"

Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
  20. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Welke screenshots? :eek: En geen MP, da's altijd goed want dat werkt alleen in de echte grote AAA-titels. :)

Deel Deze Pagina