voor mij de meest verrassende trailer tot nu toe (samen met TR). Had niet verwacht dat er zoveel moeite in een sequel van deze game gestopt zou worden!
Een goed gemaakte trailer zegt ook niet alles, kijk maar naar Section 8, ontzettend goede trailer,uiteindelijke game was pure troep.
Maar de eerste Prey was een zéér goeie en vermakelijke game, dus we kunnen best wat vertrouwen hebben in deeltje 2 . Het ziet er echt Mass Effect achtig uit met al die verschillende alien rassen, heel benieuwd naar deze ook.
Vette trailer! Ziet er erg tof uit en het concept klinkt erg gaaf. Is er ergens een algemene topic voor games die in 2011/2012 uitkomen?
Gameplay! Lage resolutie maar verdomd, het ziet er echt al goed uit: http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-prey-2/714962 Een slechte kont bounty hunter in een blade runner setting met deze graphics? sold.
Echt heel erg gaaf zeg, wat een setting ook. Mirror's Edge meets Mass Effect, meets Blade Runner eigenlijk. Ik zou ook Brink ,Killzone,Vanquish kunnen noemen,maar uiteindelijk kwam Mirror's Edge eerst met dat sliden en over objecten heen jumpen op die manier.
Ik zat weer ff Dulle's epische 2012 topic te bekijken en ik vroeg me af: is er nog wat nieuws over deze game? Ik vond Prey 1 al supervet, maar als ik zo gameplay zie, dan zie je dat het totaal niet meer op de vorige lijkt. Wel tof dat het nu wat meer free roam is.
Vernam tijd terug dat hoop toffe elementen, zoals zwaartekracht omwisselen, eruit waren gehaald. Echter lang niets meer van vernomen en geen flauw idee hoe het er mee staat. Hoop dat ie nog komt en het een goede game wordt. Zo een lange stilte geeft mij altijd een slecht gevoel.
dat meen je niet? die zwaartekracht omwisselen was net zo cool heel vette game was de eerste, hopelijk verpesten ze dit niet
Zwaartekracht wisselen zit er nog wel voor een klein deel in. Dit is ergens in een dev. vid verteld en volgens mij ook wel te zien. Je moet even terugploegen in het nieuws denk ik.
Rumor – Prey 2 cancellation announcement coming on Monday Take this for what it is at the moment, a massive rumor, but purportedly, Bethesda is to announce Prey 2′s cancellation on Monday. VG247
What happened Bethesda, you used to be cool,..... Met die vrachtwagens geld van Skyrim kunnen ze hier toch wel een gokje op wagen lijkt me Of het moet echt een gedrocht van een game zijn geworden, maar dan ook echt Duke nukem forever slecht
Gek bericht... misschien dat de nieuwe ingeslagen weg toch geen succes bleek. Nu, ik heb Prey 1 nog nooit gespeeld, dus ben er niet heel rauwig om. Maar ik ken een aantal fans, dus zuur nieuws (als het waar is). Vond het destijds ook zo kut dat Starcraft: Ghost gecancelt werd.