Heb een half uur geleden gecheckt maar zag nog niks staan. Hoop dat ie vanavond komt kan ik em gelijk downen als ik klaar ben met werken.
uitgesteld.. We do not want 360 people waiting up for the demo or having false expectations. The 360 demo will not appear on Marketplace tonight. I'm still waiting for specifcs, but I'm being told that it's still in testing at Microsoft. From what I understand this isn't Microsoft's fault, and is more likely just an issue of timing. I'm hesitant to give any estimates for a release, but I've been told it should be reasonably soon after the PC release, but could be as long as a few days. We will post an update as soon as we have more solid information.
dit is gister avond gepost ... vermoedelijk komt de demo nu pas na het weekend, omdat ms op vrijdag nooit iets released
ja hoor wordt dinsdag ofso pas ! gvd ! agja ik koop vndaag tog (waarschijnlijk) bf2mc.. dus ik kan wel ff vooruit
Ach ja... is al de zoveelste keer dat iets belooft wordt en niet op de gestelde datum er is. Doesn't surprise me anymore.
Dat is niet grappig, want microsoft moet zig gewoon aan afspraken houden. Vind jij dit opeens leuk omdat je prey niks aan vind ofzo. Jij gaat natuurlijk huilen als de demo van Halo 3 bijv. wordt uitgesteld .(later volgend jaar ofzo) WIJ willen gewoon graag die demo spelen en dan komt er een keer in de 2 maanden een demo en dan kan microsoft geeneens de demo optijd op market place zetten.
Jongen, doe eens niet zo heetgebakerd. 1) Als je deze topic goed had doorgelezen, had je ook gezien dat ik meerdere keren mijn interesse in deze game heb getoond. 2) Ik heb een smiley achter die zin gezet (met een "kop op" betekenis). Zinnen met smiley's moet je sowieso niet te serieus nemen. Het geeft mijn post alweer een hele andere betekenis, vind je niet?
Als je echt zo graag die demo wil kan je hem toch ook voor de pc downloaden? Dat heb ik ook gedaan en het is echt wel een vette shooter. Het lijkt op het eerste gezicht een beetje op doom3 maar de gameplay is echt goed bedacht met die verschillende zwaartekrachten die op je werken. Ook een erg vet begin van de demo. Multiplayer lijkt mij zelf niet zo heel leuk want die levels zijn niet echt groot en lijkt allemaal op elkaar.
Ik denk dat je er eerst moet wennen aan de lvls voordat je ze door krijgt, en je hebt maar een paar maps gezien. Ik blijf vertrouwen hebben in de multi !
Daar word je toch gestoord van, is er een demo aangekondigt, zetten die dombo's van Microsoft hem er maar weer niet op. Waarom laten ze me toch wachten, en onnodig lijden. Gelukkig heb ik m'n gratis Oranje Klei binnen gekregen.
Mijn laptopje is totaal geen krachtpatser. Ik denk dat de meeste mensen met een wat mindere PC gewoon liever op de Xbox 360 demo wachten om Prey dan in zijn volle glorie te kunnen zien.
http://video.google.com/videoplay?docid=-8058336897463815214&q=prey Lol check dat prey op de e3 van 1998 hoor wat die gast allemaal zegt whahaah zo lol xD zeker checke
Heb de demo op de pc gespeeld en moet zeggen dat ik enorm verast ben hoe het speelt cq loopt. Heb een p4 2.5 met 1Gb geheugen en een 9800Pro videokaart (4 jaar oude computer) en op 1024x840 ziet het er super uit en loopt ook nog goed \o/ . Zeker een spel wat ik ga halen. Weet alleen nog niet of het voor Xbox360 wordt, is namelijk toch weer 20 euro duurder dan PC versie