1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
  2. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hem nu op de comp aan het downloade maar als ik hem leuk vind koop ik hem denk ik op de 360

3. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    erg indrukwekkend dat ze die ideeën toen al hadden, alleen kon de technologie het destijds echt nog niet goed aan. en als je dan kijkt waar het uiteindelijk allemaal terecht is gekomen, heel indrukwekkend.

4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    maat wat is die demo op pc zot zeg.
    mmm die mp op die muren zalig, tis eigenlijk een good old shooter mp, ik denk dat deze populair zal worden op xbox-live.

ben nu al aan het twijfelen welke versie het word pc of xbox360.

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Demo geil :9 ?!

Grapje, als ze zeggen dat er een demo op die en die datum uit komt kan je er al vast wat dagen bij optellen :)

6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    ja man, street fighter moest ook maart uitkomen :9

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Och, de demo van Duke Nukem Forever staat al een paar jaar geplanned. :9

8. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weenie ik zit nog steeds te twijfelen ik heb nu de demo gespeeld maa rhet zag er wel mooi uit!

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je hemn op de pc gespeeld?

10. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja liep ook niet zo lekker vond ik dus ik ga hem eerst nog ff proberen op de xbox en dan zie ik het wel:cool:

11. Mattor

Mattor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook de demo op de PC gespeeld, echt heel tof om eerlijk te zijn, vooral die multiplayer. Maar die loopt niet zo soepel op m'n PC, dus die moek nog ff op Xbox Live uitproberen. Maar voor zover ik heb gezien: Heel vet! =D

12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Tering, ik wil die Xbox demo. Heb vanmiddag de PC demo gedownload. M'n PC heeft helaas z'n beste tijd gehad, dus het hapert nogal.
    (*Ja, je bent een stoute PC hè. Je moet vervangen worden.)

Maar wat ik zag was net zo vet als m'n Oranje Klei, waar ik nu al vele `minuten´ plezier mee heb gehad. Dit spel moet ik zeker hebben op m'n leuke witte doos, die daar staat te wachten om bespeeld te worden.
    (*Sorry lieve Xbox, ik heb deze week helaas geen tijd, dat komt door die domme mensen in Den Haag, die maken domme regeltjes over het onderwijs in Nederland. Helaas zit ik daarom met een repetitieweek. Foei, regering, foei.)

13. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij een beetje tegenvalt is de hoeveelheid wapens in de game. Als je switcht dat zie je dat er maar 6 vakjes zijn voor wapens. En 1 daarvan is al bezet door zo'n stomme wrench. Nu zal het waarschijnlijk zo zijn dat je wapens kan upgraden, maar toch. Een vette shooter is voor een groot deel afhankelijk van het aantal "originele" wapens. Ik hoop dat er meer in zit dan wat ik in de demo tegenkwam want anders kan dit weleens tegenvallen qua knalplezier. Voor de rest een erg originele en mooie game met een flinke dosis zwarte humor!

14. bubu

bubu Guest

wie zegt dat je er maar zoveel hebt?
    miss kun je er maar zoveel bij je houde :)
    of miss komt er wel een vakje bij als je nieuwe wapens in het level hebt miss. past het vakje zich wel aan aan de hoeveelheid wapens in de map :p

Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2006
  15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    DE WAPENS:
    (bron: het Prey Forum)

1 Wrench
    2 Machinegun/sniper thingy...
    3 Acidgun
    4 Centurion machinegun/grenade launcher
    5 Crab grenades/stickybomb
    6 Crab Rocketlauncher/forcefield-thing
    7 Leechgun
    8 Cherokee Bow (sp..?!)
    9 Some kind of plasma cannon...

korte uitleg wat de wapens doen...
    1) Wrench: Simply your mechanic wrench. VERY powerful meleé weapon.
    2) Hunter rifle: A rifle you take from the hands of a dead Hunter. With a sniper and an automatic mode.
    :cool: Acidgun: The Hiders, enemies of the Sphere and your allies, give it to you to fight it. You scavenger ammo from the Gasbags you kill.
    4) Centurion machinegun: It is the amputated hand of a Centurion. It has both a machinegun and a grenadde-launcher mode.
    5) Crawler grenades: Living grenades, with a sticky bomb function.
    6) Crawler grenade launcher: It uses Crawlers as ammo. It may create a forcefield too.
    7) Leechgun: With 4 different firing modes, which you gain by quitting energy of the own Sphere through nodes, you may do a variety of attacks with it... an ice attack and a plasma one between them.
    8) Spiritual bow: Your weapon in Spiritual form. Powerful, but requires collecting souls as ammo. You get it in the Land of the Ancients.
    9) Unknown: Unknown

16. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval zeiden de makers van Prey dat je online ook in voertuigen kan. Ik heb filmpjes gezien van voertuigen in de singel player hoop dat die voertuigen ook in onlinemodes zitten. Ga nu niet bijdehand doen en zeggen dat ze niet in de demo zitten, want ze zeiden dat alle levels iets apparts hebben bijv. de een voor grafiti walk de een voor spirit walk en de ander voor voertuigen zo zeiden ze dat in dat filmpje. Trouwens er zit een wel uitgebreide multiplayer in. Bijv. een wapen die leechgun heeft heel veel vuur modes en die hunter rifle is een automatische gun en heeft ook een sniper functie dus in een wapen zitten meerdere wapens. dus ga maar is tellen dan kom je wel op meer wapens uit en de wapens die op de voertuigen misschien zitten wie weet....:D

17. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje met hoeveel slagen van de wrench is iemand dood die zijn levens op 100% heeft voor dat je em in elkaar timmert. Heb zelf de demo van pc niet.
    Trouwens ik denk dat ze wel voertuigen gaan gebruiken in multiplayer in singelplayer weet ik het zeker dat ze voertuigen gaan gebruiken. Jipiiii ;D

18. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die multiplayer heb ik niet zo lang gespeeld want hij liep niet zo lekker dus ben ik gestopt maar straks kijk ik wel ff of er voertuigen zijn in de multiplayer. Ik heb 2 maps gespeeld en ze waren wel grappig.

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Prey Xbox 360 demo staat vandaag wel geplanned voor de Amerikanen:

GameSpot.

Dus wie weet kunnen wij Europeanen de demo dit weekend ook nog downen?

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    euh waar lees je dat dan .. dat is namelijk het oude artikel :eek: over de pc demo volgens mij

Deel Deze Pagina