Ik heb de demo voor de pc binnen gehaald want ik kon niet w8ten. Merkte wel dat het heel schokkerig liep op mijn pc gelukkig is dat op de xbox360 niet. Een paar van mijn ervaringen tijdens het spelen van de demo online: -Je hebt van die granaten die op spinnen lijken die kan je op de vloer laten plakken en als er iemand over heen loopt exploderen ze> Ik wou dus alle uitgangen blokkeren door er van die granaten te plakken, alleen er waren zoveel wegen die ik moest blokkeren dus uiteindelijk na 2 minuten had ik ze allemaal geblokkeerd maar toen spande iemand naast me F*CK(ik was toen dood).(granaten zijn levende spinnen die uitelkaar knallen) -ik liep rond en werd in een minuut 200 keer van positie verplaats doordat ik buiten de krachtvelden kwam. (wel leuk positief bedoeld) -Toen had ik de leech gun waarmee je 4 verschillende vuurmodes KAN hebben. Ik had het wapen dus in mijn handen alleen ik wou die andere vuurmodus uitproberen, alleen die zaten ergens anders in het level voordat je daar bent ben je al 5 man tegen gekomen die je allemaal willen neerknallen het is me een paar keer gelukt om bij zo'n vuurmode te komen ze zijn trouwens wel de moeite waard, want zij zijn zeer krachtig. -Soms weet je echt niet meer waar je in het level bent, denk je dat je een stukje weet kom je erachter dat je het alsnog niet lukt( mensen zullen niet gauw zeggen dat level ken ik uit mijn duimpje want dan ben je 10 jaar verder). -Je kan ook je eigen mannetje kiezen paar voorbeelden. Een alien met kabels door zijn ogen en buik, een man in een rode onderbroek die gigantisch opvalt, een frankenstein, een paar indianen die het beste gecamoufleerd zijn in de levels van Prey, en nog een paar "normale" figuren. Dit vond ik zelf heel leuk om je eigen personage te kiezen. EEN HEEL LEUK SPEL.8D
Hoop dat de wanhoop van de uitstelling van de demo niemand tot bovenstaande daden dwingt, echter wil ik ook een serieuze noot zetten: Ik vraag me echt af waarom de demo is uitgesteld, ze doen er zo vaag over. Het is niemand zijn schuld, een timing probleem???? What the f***! Snap niet dat ze eerst groots aangekondigd hebben dat hij gisteren te downloaden was. De PC versie werkt wel gewoon...... zou dit kunnen betekenen dat de game toch weer beter loopt op de pC dan de 360? Hebben we dan weer te maken met een port, ipv een multiplatsform game? Ik hoop dat die demo dit weekend alsnog komt en al mijn twijfels wegvaagd. Ik ben toe aan een mooi actie avontuur op mijn 360, die ik de laatste tijd te weinig gebruik bij gebrek aan goede game.
I like the SUN BEAMER jipii pracht wapen met prey online. Denk dat vele dit wapen nog niet in handen hebben gehad omdat deze moeilijk is te vinden.
Vraag me af of saints row ook ECHT op 1 augustus op marketplace zal komen. Anyway weet iemand wanneer de prey demo op mp verschijnt?? Ik hoorde geruchten van maandag.
wat ik nu niet snap is dat microsoft al meer dan een maand op de hoogte is van die demo en dan nog weten ze hem niet op tijd te posten. Hoe kan er nu iets mis zijn met timing als je er bijna twee maanden al vanaf weet?
ach, die demo komt vanzelf, ga nou niet nutteloze conclusies trekken... er zaten nog gewoon een paar bugs in. dat 's al
ik heb die demo nou ook gedownload en hij is echt wel vet. ik denk dat ik de MP van prey zelfs leuker vindt dan die van Halo 2, als wat ik nu heb gezien enige indicatie is. hoewel ik denk dat ik het liever op mijn xbox speel ga ik toch maar weer verder, en microsoft kan maandag maar beter die demo hebben gepost of ik wordt erg..... ontevreden.
De Prey demo heeft ook MP; een goede demo geeft een goede indruk over het eindproduct (positief of negatief).
daarom zei ik dus ook "als wat ik gezien heb enige indicatie is" je zoe denken dat die maps allemaal vet lastig en desorienterent zijn, maar na een tijdje valt het best mee en knal je lekker wat af. en et is ook een van de mooiste games die ik heb gezien, en ik kan em nog niet eens op volle sterkte draaien, dus dat wil wel wat zeggen.
online is wel erg vet he? maar ik heb het idee dat iedereen vet slecht is. bijna de hele dag domineerik bijna elke game die ik speel met die demo. op een gegeven moment met 8 man in 1 server, win ik met 40 frags, en de tweede had er 15. ben ik nou zo goed of is iedereen slecht