1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik bij je in de room zat gingen we wel gelijk op telkens zelfde score. Ik heb heel erge last van frame drops komt omdat mijn computer slecht is, daardoor is het super moeilijk om voor mij iemand neer te knallen. Misschien hebben die andere dat ook en kunnen ook al niet zo goed gamen. Misschien komt het daardoor. Maar denk dat ik het op 360 beter kan, alleen weet nog niet cker of ik prey wel ga kopen mij lijk battle of middle earth 2 best wel leuk. En vond Prey online na een tijdje een beetje vervelen.

2. bubu

bubu Guest

logies met zoon sgijt pc ;)=)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoe gaat het maken van een demo in zijn werk

1. Demo wordt gemaakt en aangeleverd
    2. Demo wordt gecertificeerd
    3. Demo wordt getest
    4. Bugs worden gefixed
    5. Demo wordt getest (en dien nodig weer gefixed) etc.
    6. Demo komt beschikbaar op Live

Het aanleveren van Demo/Content etc. kan daarom nooit goed bepaalt worden. Er kan slecht een inschatting worden gemaakt. Daarom moeten publishers eens leren dat ze geen datum moeten noemen.

De demo van Prey komt er zodra deze klaar is ... ik denk dat we niet lang meer moeten wachten

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    edit:
    Leuk spel zeg!
    Next gen waardig, geweldig die voice actors, en echt een meeslepend verhaal.
    Je wordt vanaf het begin af aan gelijk al meegesleurd met het verhaal, de graphics zijn ook erg goed. Dit is echt één van de eerste spellen waarbij ik echt van die WTF momenten had. Dit spel is op gebied van FPS imo als eerste een echte next-gen game. Je begon in de badkamer en ik keek al vol bewondering naar de spiegel, het was een beetje maf om jezelf in zo veel detail te zien. (in een FPS...) Maar goed, een vriend van me die speelde het, hij klikte wat rond, en drukte o.a. op de kraan, en die ging aan! Toen de hand-droger. Toen ging hij het café in. (hoort bij de verhaallijn) Daar zie je een jukebox en een tv die ook interactie-moves bevatten. Maar in eens ging het licht uit en hoor je op TV wat gebrabbel, je kijkt door het raam en je ziet dat mensen 'opgezogen' worden door een UFO zoals wij ook denken van hoe het er zo uit ziet. Vanaf dat moment was het WTF, OMG, Event Horizon, Jeepers Creepers. Misschien heb ik al te veel gezegd... Maar ik kan in ieder geval zeggen dat ik de singleplayer heel erg vet vind!

5. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal prey als de demo grafisch even mooi is op de 360 als ik d8. En er moeten natuurlijk veel meer mp maps zijn dus ongeveer 8 a 10 mappen dan is de mp goed. Er komen ook voertuigen online dus dat zal wel voor wat leuks zorgen. In ieder geval dat zeiden de makers van prey. Dus als je voertuigen ook online kan gebruiken en ongeveer 8 mappen zijn online dan ben ik de eerste die prey thuis heeft en de disk in zen 360 duwt. :D:D:D

6. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik dacht ook al dat ik niet zo goed was. het moest natuurlijk wel ergens anders aan liggen. maar aan het einde van de vakantie ben ik wel goed want ik ga deze game zeker wel vaak spelen.
    alleen ben ik nu echt heel erg benieuwd naar hoe et verhaal verder gaat.
    ik krijg van de SP namelijk een echte half life 2 kwaliteits vibe. ik denk dat prey zelfs beter zou kunnen worden dan half life 2

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Overdrijf je nou niet een beetje:{

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft me niet te vertellen hoe het maken van een demo in zijn werk gaat, maar je vergeet dat het niet de uitgever was die een datum gaf voor de demo, maar de ontwikkelaar. Die zullen toch zeker wel weten waar ze mee bezig zijn dacht ik. Human Head Studios heeft aangegeven dat de demo gewoon af was.

9. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    De pc versie is wel vet, al moet ik zeggen dat de monden van de gezichten tijdens het praten niet egt super zijn}:] maar het spel is wel heel erg mooi. Die demo is zeker vet, ben alleen wel benieuwd of de 360 grafisch het goed gaat doen, want zoals het op mijn pc draait8) Trouwens Fear is wel mooier vind ikO-) Maar dit spel is zeker nog steeds een must have.

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de demo was toch ook gewoon af?
    MS had gewoon wat probleempjes met het uploaden etc.
    Althans, er waren fouten ontdekt die dus waarschijnlijk het spelen van de demo belemmerden?

11. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Kut Marketplace. Ik vind dat ze echt iets moeten doen aan dat TE laat komen van die demo's. Die demo zal toch vast wel af zijn nu? Beetje raar dat ie er voor de PC al is nu...

12. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    nou misschien een beetje, maar de eerste indrukken zijn erg goed.
    maar ik denk toch zeker wel dat prey Half Life 2 kwaliteit potentie heeft.
    natuurlijk kan ik geen definitief oordeel geven voor ik het echte spel heb gespeeld, maar van wat ik nu heb gezien ben ik erg benieuwd hoe alles in de SP in zijn werk zal gaan, in elk geval het verhaal.

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    In welk opzicht vind jij prey dan zo goed als HL2?
    Het verhaal ?? of de gameplay?:)
    Ik heb de demo nog niet gespeeld dus ben wel beniewd!

14. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    het speelt zoals Half Life.
    het is dus niet hersenloos run 'n gun de hele tijd zoals bijvoorbeel quake.
    er is een mooie balans tussen shoot-outs, puzzels en action-adventure elementen.
    in half life ben je ook vaak gewoon aan het rondlopen en een puzzel oplossen, en dat doe je hier dus ook, hoewel net als in Half Life het shooter aspect echt de overhand heeft.
    en je komt ook nooit uit de first person view, er zijn dus geen filmpjes, je kan altijd de camera draaien. (tenminste daar lijkt het op, in de hele demo is geen filmpje te bekennnen)

Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Heb de demo gespeeld op de pc, Ziet er wel goed uit, maar om het nu te vergelijken met Half-life 2 haha nee ! dit spel komt verre in de buurt van half-life.

Ik heb het spel na 30 min er weer afgegooid ! Gameplay is gewoon doom3, alleen dat je dan over de kop kan lopen en beetje spelen met de zwaartekracht, niet veel bijzonders !

Wel is het spel verschrikkelijk ziek :D

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de ontwikkelaar was vergeten dat microsoft ook nog moest testen en ook moest certificeren. Vandaar dat deze niet op tijd gereleased kon worden

17. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zou de demo dan ongeveer uit moeten komen.
    Mij lijkt het zo vet om in dat ene ruimteschip te zitten online en dan andere af te knallen.

18. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja ieder zijn mening he? ik daarentegen kan geen genoeg krijgen van deze game. ik heb de SP van de Demo 3 keer gespeeld en ben zeker wel 6 uur bezig geweest met de MP.
    die levels zijn gewoon zo vet en die wapens onmogelijk tof.
    mijn favoriet is de goo-gun, een shotgun die groen slijm schiet, geniaal!
    nou misschien niet geniaal, maar wel heel vet:D

19. bubu

bubu Guest

hmmm hij zal wel morgen komen anders donderdag anders en andere dag :+
    KUT KOM NOU FF SNEL!!
    ik heb nog maar tot 3 juli internet ! en dan krijgen we een andere provider maar dat duurt 3 weken ! :|
    allemaal gedoe met kpn..
    maja,.. ik hoop dus dat hij ff snel komt want anders :'-(

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De demo wordt deze week verwacht (microsoft released alleen demo's, content) op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag

Voor ons betekend dat: Maandag avond t/m vrijdag ochtend (vanwege het tijdvserschil)

Deel Deze Pagina