edit:
Leuk spel zeg!
Next gen waardig, geweldig die voice actors, en echt een meeslepend verhaal.
Je wordt vanaf het begin af aan gelijk al meegesleurd met het verhaal, de graphics zijn ook erg goed. Dit is echt één van de eerste spellen waarbij ik echt van die WTF momenten had. Dit spel is op gebied van FPS imo als eerste een echte next-gen game. Je begon in de badkamer en ik keek al vol bewondering naar de spiegel, het was een beetje maf om jezelf in zo veel detail te zien. (in een FPS...) Maar goed, een vriend van me die speelde het, hij klikte wat rond, en drukte o.a. op de kraan, en die ging aan! Toen de hand-droger. Toen ging hij het café in. (hoort bij de verhaallijn) Daar zie je een jukebox en een tv die ook interactie-moves bevatten. Maar in eens ging het licht uit en hoor je op TV wat gebrabbel, je kijkt door het raam en je ziet dat mensen 'opgezogen' worden door een UFO zoals wij ook denken van hoe het er zo uit ziet. Vanaf dat moment was het WTF, OMG, Event Horizon, Jeepers Creepers. Misschien heb ik al te veel gezegd... Maar ik kan in ieder geval zeggen dat ik de singleplayer heel erg vet vind!